- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha..ik doe de 50-20 regel ipv 80-20.. doordeweeks proberen normaal te doen en in het weekend...tja..Begint hier al aardig op een junkfood-forum te lijken
Sunday is cheat-day![]()
Hoezo niet? Friet smaakt me prima op elk moment van de dag.Haha hoezo smiddags naar de friettent
Vind squats prima, als jij met deze gewichten je bene goed traint is het toch ook goed![]()
haha...oooh..is dit gains voedsel? Dan denk ik dat ik in een maand flinke gains kan maken..

Gelukkig! @Sanca weer tevreden gehouden..

Aldus Mustafa was dat heeeeul goed voor je...en even om aan te geven dat ik niet letterlijk twee keer per dag hetzelfde eet.

Aldus Mustafa was dat heeeeul goed voor je...en even om aan te geven dat ik niet letterlijk twee keer per dag hetzelfde eet.
Ben nog van plan binnenkort ook de helft met andere groente te doen en dan vind ik het wel weer even best qua 'variatie'..![]()

Klopt..zelfs de wasbak is geelJa klopt wel. Kurkuma heeft volgens wat gare studies wel gunstige effecten. Alleen is het een tieves werk om al dat geel afgewassen te krijgen als je je eten het in plastic potjes bewaard![]()
Maar het smaakt wel goed om je rijst te koken met daar wat kurkuma (poeder) aan toe te voegen
Verse is heel erg afhankelijk per supermarkt. Bij ons liggen dingen als dat en gember vaak vlakbij de weegschaal.
Koenjit is de indonesiche naam, dat is er volgens mij ook van Conimex.
Koenjit is de indonesiche naam, dat is er volgens mij ook van Conimex.
Precies!Kurkuma is heel chill inderdaad en geeft imo een lekkere smaak!

Haha..kruid jij je kip wel?
Ik vind het lekker en eet het vooral vanwege de smaak..Ik ben er geen fan van, bah. En volgens mij is het ook erg overhyped zoals de rest van de super foods (imo)
Ik vind het lekker en eet het vooral vanwege de smaak..
Precies!
Haha..kruid jij je kip wel?
Ik vind het lekker en eet het vooral vanwege de smaak..

De foto was gewoon slecht..deze omschrijving klinkt meer dan primaJe kreeg geen honger van een pizza hesp met kebabvlees dus ik twijfel de laatste tijd een beetje aan je culinaire smaakpapillen xD

Heerlijk! Zowieso gek op de Aziatische keuken!Gemalen koriander, gemberpoeder, verse knoflook, cayenne peper en kurkuma gebruik ik standaard in Aziatische gerechten + meer kruiden op basis van de ingredienten naar smaak![]()
Grill je de kip dan? Of eet je echt van die kleurloze en smakeloze bende..