Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

De foto was gewoon slecht..deze omschrijving klinkt meer dan prima ;)

Misschien toch maar eens kijken voor een wat moderner mobieltje dan, gisteren ook een one legged deadlift niet kunnen filmen (als Crossfit instructie :D ) omdat het beeld veel te donker was :fuu:

De foto was gewoon slecht..deze omschrijving klinkt meer dan prima ;)

Heerlijk! Zowieso gek op de Aziatische keuken!

Nog een favoriet gerecht?

Grill je de kip dan? Of eet je echt van die kleurloze en smakeloze bende..

wel 'hardcore'

Nee kip gaat met pam spray.

Goede genoeg voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.783
Misschien toch maar eens kijken voor een wat moderner mobieltje dan, gisteren ook een one legged deadlift niet kunnen filmen (als Crossfit instructie :D ) omdat het beeld veel te donker was :fuu:
Ik geef er ook beister weinig om, maar dit was wel erg erbarmelijk..wat heb je voor telefoon?

nokia-3210.jpg

Nee kip gaat met pam spray.

Goede genoeg voor mij.
Respect hoor! Eet je ook nooit iets als lasagne of stamppot dan?

Ik geef er ook beisr weinig om, maar dit was wel erg erbarmelijk..wat heb je voor telefoon?

nokia-3210.jpg

Respect hoor! Eet je ook nooit iets als lasagne of stamppot dan?

lasagne vind ik niet lekker. Stampot ook niet zo. Hutspot wel.
Maar mijn meals zijn eigenlijk altijd wel consistent.
Vind de autist in mij heel fijn.
IIFYM zou voor mij niet werken, ik doe het liever zo.

• #27.786
:roflol:

Samsung Galaxy maar een al wat ouder modelletje
Het hoeft ook de wereld niet te kosten natuurlijk. Tussen de 150-250euro heb je prima toesteletjes..zodat je als echte foodie mooie foto's van eten kunt maken..

lasagne vind ik niet lekker. Stampot ook niet zo. Hutspot wel.
Maar mijn meals zijn eigenlijk altijd wel consistent.
Vind de autist in mij heel fijn.
IIFYM zou voor mij niet werken, ik doe het liever zo.
Bodybuilder pur sang..werkt naar mijn mening eigenlijk ook het beste! Hoe ziet een gemiddelde dag bij jou er uit qua voeding? En eet je dan alleen kip of ook beef/vis?

Het hoeft ook de wereld niet te kosten natuurlijk. Tussen de 150-250euro heb je prima toesteletjes..zodat je als echte foodie mooie foto's van eten kunt maken..

Mijn vriendin loopt al een tijdje te zagen dat ze er eentje wilt halen voor kerstmis voor me maar ik vind €200 voor een telefoon veel geld, zal ook wel het leeftijdsverschil wezen zeker :rolleyes:

Of omdat ik erg dicht bij de NL grens woon :marvin:

Bodybuilder pur sang..werkt naar mijn mening eigenlijk ook het beste! Hoe ziet een gemiddelde dag bij jou er uit qua voeding? En eet je dan alleen kip of ook beef/vis?

veel kip (700 per dag ongeveer). Beetje beef.(in het weekend andersom, veel beef en weinig kip) Vis komt er straks wel weer in, niet zo'n fan van.

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
Dus ik weet precies wat ik donderdag eet om 15.00 en de macro's zijn.

Sommige vinden dat overdreven, ik vind het rustgevend.

• #27.789
Mijn vriendin loopt al een tijdje te zagen dat ze er eentje wilt halen voor kerstmis voor me maar ik vind €200 voor een telefoon veel geld, zal ook wel het leeftijdsverschil wezen zeker :rolleyes:

Of omdat ik erg dicht bij de NL grens woon :marvin:
Haha...Gierige Hollan..ehm Belg..

Ik vind 200euro ook niet weinig en 900euro voor een telefoon zelfs ridicuul. Ik weiger het ook echt om 40-60euro voor een abbo te betalen (betaal nu 18euro)

veel kip (700 per dag ongeveer). Beetje beef.(in het weekend andersom, veel beef en weinig kip) Vis komt er straks wel weer in, niet zo'n fan van.

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
Dus ik weet precies wat ik donderdag eet om 15.00 en de macro's zijn.

Sommige vinden dat overdreven, ik vind het rustgevend.
Als ik eerlijk ben eet ik het liefst ook zo. Echter ben ik nogal sociaal aangelegd en daar gaat het vaak fout, maar dat zit ehm voornamelijk in extra dingen. Ik weet namelijk ook excact de macro's van mijn meal donderdag om 15:00uur..

Avondeten zie ik als free-meal waarvoor ik op trainingsdagen 750kcals heb en rustdagen 850kcals. Dit geeft voldoende vrijheid om zowat alles te kunnen eten en is bij de regel ook vaker 'gezond dan ongezond'..

Favorieten? Pff.. Ik ben gek van Thaise curry's en noodle-roerbakgerechten :D. Daarnaast zijn Chinese en Japanse Noodlesoepen ook altijd goed!!
Je kan hierin serieus eindeloos varieren en uiteraard veel groenten en eiwitjes kwijt. Momenteel eet ik zo een 750-1000 g groente per dag. Daarnaast 2-3 eieren en 200-250 g vis/vlees/soja.

• #27.796
€15/maand checking in (prepaid) :D
Prim,a toch!:thumb:

haal maar geen smartphone, als jij ook kan DBBen op je telefoon is de kans op een mooie rel helemaal weg
:roflol:

Favorieten? Pff.. Ik ben gek van Thaise curry's en noodle-roerbakgerechten :D. Daarnaast zijn Chinese en Japanse Noodlesoepen ook altijd goed!!
Je kan hierin serieus eindeloos varieren en uiteraard veel groenten en eiwitjes kwijt. Momenteel eet ik zo een 750-1000 g groente per dag. Daarnaast 2-3 eieren en 200-250 g vis/vlees/soja.
Thaise curry's :heart: Die maak ik eigenlijk veel te weinig!

Huh ? De Galaxy is gewoon een smartphone hoor ...
hue hue
:trollface:
Trend wat?

De training van gister!

UB1:
Incline benchpress:
20kg: 15
40kg: 10
50kg: 6
60kg: 6 (warmup)
70kg: 12 (hard!), 8 (iets over), 8, 6, 5 (goede MMC)

Door gebrek aan spotter, maar weer op safe gespeeld qua reps/set

Pulldown:
40kg: 15 (warmup)
61kg: 12 (mwoah..), 12 (pff), 12 (2f.)

Dumbel shoulder press:
16kg: 10 (warmup)
30kg: 7 (godver!), 6 (fuaark!)
Dropset: 30kg-->16kg: 6, 13 (gruwelijk!:fire:)

Single arm Cable row:
21kg: 8 (warmup)
28kg: 8, 8
31kg: 9 (lelijkere reps!)

Volgende keer 31kg

Dumbel curl:
9kg: 10 (warmup)
14kg: 15 (t*ring!), 11+9hammer (:fire::fire:)

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
17.5kg: 15 (laatste reps matig!)
15kg: 15 (top MMC!:fire:)

Extra, Cable fly's:
12.5kg: 15
17.5kg: 8, 8 (zwaar!)
15kg: 15, 12 (dikke pomp!)

Extra, Incline pushups:
Bw: 15, 15 (tricep focus), 15 (borst focus)

Extra, Side raises:
4kg: 20+
5kg: 15+
7kg: 15+6 bent over side raise (:fire::fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Tja, die incline benches lopen wat vast, maar gevoel is goed!)

Vandaag een rustdag! De enige cardio die ik doe is naar de fietsenmaker lopen om mijn fiets weer op te halen..:rolleyes:

Voeding, dinsdag 29-11-2016:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 45g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1820kcals, E/K/V = 185g (41%) / 130g (28%) / 60g (31%)

Er zit iets op pagina 1390 waardoor mijn Firefox heel de tijd crasht! :mad: Post eens wat meer voor pagina 1391 aub :p

Vind het juist heerlijk om die vrijheid te hebben om je macro's in te vullen zoals je wilt. :chocoslag:

• #27.800
Terug
Naar boven