Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3800 maar

RaaaarrrrGeen idee. Maar nu moet ik telkens via mijn telefoon gaan. Grmbl.
Dat is niks inderdaad!
Geen problemen meer?

Als jij het ook doet
Nee, het werkt gewoon... dus het lag niet aan die Nokia![]()

Dat zie ik niet zo snel gebeuren, maar dat betekend dat jij er ook af moet blijven..

Gelukkig maar! Kut nokia!Nee, het werkt gewoon... dus het lag niet aan die Nokia![]()

Geen last van, ook firefox....Er zit iets op pagina 1390 waardoor mijn Firefox heel de tijd crasht!Post eens wat meer voor pagina 1391 aub
![]()
4 of 5 apekoppen is wel wat meer voor nodig en voor twee een stuk minder.. 3 is in ieder geval een prima workoutGoeie training voor de 3 apekopjes....
Geen last van, ook firefox....

Deels tussen mijn orgen, maar verwacht op 80kg bw ook niet lekker reps te kunnen draaien met 90kg incline ofzo..Zijn die incline presses zo close to failure?? Misschien zit het een beetje tussen je oren. Volgens mij zou jij op zo een gewicht echt nog niet vast horen te lopen![]()

Die deed het hier ook niet. Zal wel iets aan de instellingen hier op het werk zijn waarschijnlijk![]()

Tja... veel nut heeft het niet want je kan hier gewoon via de WiFi en je telefoon wel surfen/zoeken naar wat je wilt![]()
Ik vrees dat je met jouw cv op het bureau hier geen kans maakt 
In de productie welIk vrees dat je met jouw cv op het bureau hier geen kans maakt
![]()

Ik ben super moderator op een van de grootste forums van de Benelux en ik onderhoud verschillende groepen en pagina's op Facebook![]()