Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen! Hopelijk vandaag een lekker dagje snowboarden in snowworld..ik zeg hopelijk omdat ik er nog niets van bak en dat de kleine (lees: mietjes) piste open moet zijn voor mijn 'skilz';)..Dan is de planning daar te eten..bbq of iets anders en er dan vanavond een rugtraining achteraan te doen! Ga die training nog niet plannen, want die is geheel afhankelijk van hoe ik me voel;)

Wel vast m'n voeding van vaandaag!

Voeding 31-08-09:
7:35 50g cruesli + 150ml magere yoghurt + banaan, 200ml halfvolle melk + 35g Whey en visolie + multivit
9:15 4 boterhammen kipfilet (60g) + 15g notenmix
11:00 ??
12:30 4 boterhammen kipfilet (60g) + 15g notenmix + appel
15:00 2 boterhammen (1 pindakaas (15g), 1 kipfilet (30g) + 15g notenmix
17:30 BBQ of iets anders in snowworld + energydrink light
half uur PWO: NO-beta + 1 scoop waxy maize
post workout: 1 scoop waxy maize
half uur later: 250ml halfvolle melk + 35g whey + 15g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + visolie.
Tot vanavond beste lezers!:D:D

Veel plezier met het snowboarden! Bij mij wordt het ****ing hard knallen @ het ijzer:D

Voeding is weer goed, ik zou toch voor magere melk gaan ipv halfvolle maarja...ik ben nog maar een rookie;)

halfvolle is goed

Veel plezier met het snowboarden! Bij mij wordt het ****ing hard knallen @ het ijzer:D

Voeding is weer goed, ik zou toch voor magere melk gaan ipv halfvolle maarja...ik ben nog maar een rookie;)
Dan moet ik alles zelf kopen, m'n ma koopt halfvol, dus neem ik dat maar;):rolleyes:

halfvol is ook gewoon goed hoor!
magere melk zou ik met tegenzin drinken, bah xD

Het was een beetje change of plan vandaag! Kwamen 11:00uur in snowworld bewapend met een kortingsbon van de sponsor bingo ofzo (1uur skien/snowboarden + materiaal en kortin op bbq). Maar goed wat is nu een uur..dus ik vraag om wat extra uurtjes, krijgen we 8 uur + bbq voor 43,00euro voor 2 personen!!:D

Resultaat:
43,00 euro entree + BBQ
13,50 euro ijsje + drinken bij het eten
10,00 euro drinken tussendoor
+ zere knie en spierpijn in m'n benen van de bijna 5,5 uur cardio die ik vol heb gesnowboard! Maar was cker top!
De rug training wordt verplaatst naar donderdag!:D

hahaha, lekker toch.
noujaa een cardiodagje zeg maar dus :)
moet kunnen.

Vandaag (helaas) weer in m'n eigen gym! Het is superdude dinsdag dus heb er toch wel wat zin in natuurlijk, en er moet gewoon weer gruwelijk hard geknald worden!

De training die op de planning staat is als volgt!

Borst, triceps en buik + kuiten:
Incline db press (60gr): 4x6-8
Db press/benchpress: 4x6-8
Incline fly's (45gr): 4x8-12

Dippen: 2xmax 10
CGBP: 2x6-8
Pressdown: 4x8-12

Machine crunch: 4x8-12
Side machine crunch: 4x8-12
Swissbal superdude crunch: 3x..

Toepress: 5x6-8

Natuurlijk wordt er ook het een en ander gegeten vandaag:D!

Voeding, dinsdag 01-09-2009:
7:00 50g cruesli + 150ml magere yoghurt + banaan, 200ml halfvolle melk + 35g whey en visolie + multivit
9:00 4 boterhammen (2kipfilet (60g), 2 filet (30g)) + 15g notenmix
11:00 225ml magere kwark + half blikje ananas en 15g notenmix
12:30 4 boterhammen (2kipfilet (60g), 2 filet (30g)) + 15g notenmix + appel en visolie
14:45:00 225ml magere kwark + half blikje ananas en 15g notenmix
15:45 Naar de tandarts*
17:15 avondeten
17:45 NO beta (testers) + 1 scoop waxy maize + blikje energy drink light
20:00 1 scoop waxy maize
20:30 200ml halfvolle melk + 35g whey + banaan
~22:15 225ml magere kwark + visolie

* Hebben meer mensen last van tandproblemen ivm het vele eten (veel eetmomenten)? Ik bedoel gaatjes, tanderosie en andere h*erenzooi:mad: En wat doen jullie daar specifiek voor?

Zo, jij had echt een hele leuke dag gister! Super om zo aan je cardio te komen :D

Ben wel benieuwd wat je tandarts daar over zegt eigenlijk...
(oke, dit gaat heel erg als een tandpasta reclame klinken :p) Sinds ik met een tandpasta poets die je tandglazuur versterkt heb ik minder last van die klachten die je noemt.

Zo, jij had echt een hele leuke dag gister! Super om zo aan je cardio te komen :D

Ben wel benieuwd wat je tandarts daar over zegt eigenlijk...
(oke, dit gaat heel erg als een tandpasta reclame klinken :p) Sinds ik met een tandpasta poets die je tandglazuur versterkt heb ik minder last van die klachten die je noemt.
Dankje Sue! Had 1 gaatje en inderdaad wat tanderosie, dus heb er een laagje opgekregen en twee proeftubes proglazuur tandpasta's:D

Mwoah, redelijke training, weer even wennen aan een toch wat minder fijne gym, maar desalniettemin wel aardig getraint!

Borst, triceps en buik + kuiten:
Incline db press (60gr): 2x8x34kg, 8x30kg,
Benchpress (long time no see): 15x60kg, 10x70kg, 8x75kg, 6x85kg (het blijft een waardeloze oefening IMO)
Incline fly's (45gr): 12x16kg, 10x20kg, 8x22kg, 15x12kg

CGBP: 10x50kg, 10x60kg, 1x80kg (fail, wat overmoedig), 8x65kg
Pressdown: reverse: 12x27kg, normal: 12x32kg, small: 12x36kg, normal: 8x36kg

Seated rope crunch: 3x12x32kg
Side machine crunch: 3x8x43kg
Swissbal superdude crunch: 3x15+

Toepress: 5x8-10x224.5kg (full stack)

* Hebben meer mensen last van tandproblemen ivm het vele eten (veel eetmomenten)? Ik bedoel gaatjes, tanderosie en andere h*erenzooi:mad: En wat doen jullie daar specifiek voor?

Ik zorg ervoor dat ik altijd 10 minuten lang m'n tanden poets. Ik heb nooit problemen

Heb ook last van tanderosie: veel fruit gegeten vroeger zonder vaker dan eens per dag m'n tanden te poetsen... ook cola-light hielp er niet bij ;) evenals vruchtenthee...

Ik gebruik nu dezelfde tandpasta als jij, en af een toe een layer laten zetten :(

Heb ook last van tanderosie: veel fruit gegeten vroeger zonder vaker dan eens per dag m'n tanden te poetsen... ook cola-light hielp er niet bij ;) evenals vruchtenthee...

Ik gebruik nu dezelfde tandpasta als jij, en af een toe een layer laten zetten :(
Beetje resultaat met die tandpasta?:rolleyes:

Nette flyes hoor..
Van die tanden, heb er mn leven al last van, familietrekje, ben al 1 kies kwijt (Gat in mond) en heb 2 kronen.. Voor de rest in totaal al wel 50 gaatjes als het niet meer is..

Slechte tanden erf je!

Beetje resultaat met die tandpasta?:rolleyes:

Ja, Sensodyne heb ik.
Af en toe wel last, maar lang niet zo vaak meer. Bij last nog wat vaker op een dag poetsen...

Komt trouwens niet door zoveel eetmomenten hoor - vooral 'verkeerde' producten... en niet de juiste tandpasta.

Nette flyes hoor..
Van die tanden, heb er mn leven al last van, familietrekje, ben al 1 kies kwijt (Gat in mond) en heb 2 kronen.. Voor de rest in totaal al wel 50 gaatjes als het niet meer is..

Slechte tanden erf je!
Thanks voor de props en info!:D

@Dwarven: ook bedankt.

Zie dat ik dus niet de enige ben!

Niet klaar met wisselen..das wel appart!

Niet klaar met wisselen..das wel appart!

Ik ben apart ;)

Nou ja... er zit nog een melkkies die er niet uit wil (zit geen blijvende kies onder, blijkbaar). Zo lang die niet uit zichzelf er uit valt: lekker laten zitten! (anders wordt het meteen zo'n dure oplossing...)

Terug
Naar boven