- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat zeker goed! Voelen ook echt topJe gaat lekker op de hacksquat marv! Nice training.

Uhu

Jawel..maar ben ooit begonnen met IF en weet dat vooralsnog aardig goed vol te houden..Hoe krijg je het voor elkaar als je om 7u ongeveer je eerste koffie nuttigt, dat je pas om 11u wat eet. Voel je je dan niet enorm gammel als je naar je werk gaat?

), 6 (top!)
)
), 10 (idem)
0
)
)
)
)
)
)
Mag niet klagen! Wel beter dat mijn werk vaak gewoon deze mogelijkheid bied. Scheelt me toch weer 45 minuten nutteloze dagbesteding..
Klopt..ik hou het gewicht nu zo totdat ik 4x8 heb gehaaldLekkere training heur! Mooie keuze qua oefeningen zo.
Nu naar 4x8 met dit gewicht op de bench toewerken?

Ik vind het wel fijn eigenlijk. Maar mag ook mijn pauze verlengen. Het is niet zo dat ik alles er in 45 minuten door moet duwen..Lekkere training!
Ik train nu voor of na werk. Maar menig collega traint in de pauze.. zou ik ook mogen.. dus wie weet nog een keer!![]()
Zo is het

Nope..ik verleng mijn pauze zolang als ik nodig vind.
Ik was 13:15 klaar met trainen en had dus 13:30 ongeveer willen eten. Door de stroomuitval werd dat pas 14:30 ofzo. Ik heb even 'honger zitten lijden'

Eigenlijk niet..dus nu ben ik net zo 'dik' als vorige week..Halve zak kruidnoten? Past dat wel in je hele week op 1200 kC dieet?![]()

Ook studentesheerlijk dat dat lukt in pauze....
zou ik hier ook moeten kunnen doen, maar dan mag ik tussen de studentjes liften, waar twee barbells zijn en geen oly's....zonde
?

)
)
), 20 (t*ring
)
)
)
)
)

Heb ik heel soms. Lijkt wel of er in de onderste positie van mijn squat op dat moment wat knel zit..4x5x80 paused front squat is degelijk man ! Maar what's up dan met die tinteling ?!