- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die 100kg bpWas dat ook de planning of gewoon yolo?
.Thanks Rambo!
Was YOLO. Ik heb donderdag voor het laatst ub getraind en moet pas maandag weer. Omdat ik niet kon beginnen met fsq en niet gelijk na fsq wilde legpressen heb ik besloten even te benchen tussendoor.Nice die 100kg bpWas dat ook de planning of gewoon yolo?

frontsquats bevallen me goed. Echter de combi..hoge intensiteit en hoog setvolume gaat slecht samen bij mij. Maar ja 4x6 & 6x4 zijn beide 24.Yolo, oftewel Marvinnen vermoed ik.
OT:
Goede fsq Marv! Wat blijft het toch een fijne oefening. Heb je nou ook het idee dat de hacksquats bijdragen aan je front squat?

Weet niet of de hacksquat me helpt op de fronts..maar het lijkt er wel op dat mijn benen wel sterker zijn geworden sinds ik bij Flexx train..![]()

Thanks! Was zeker tevreden met deze training..100 kg bank aangetiktFSQ ook nog altijd lekker bij je.
Ben benieuwd of ik met die kracht ook nog wat leg gains ga maken..Max pussyness
Beide niet. Al verwacht ik ook voor beide..niet veel gains meer te maken.
Haters gonna hate..

voor vanavond 
Voor mij wel

Niks voorstellen is misschien wat overdreven. Maar hier op het forum en in het algemeen wordt vaak wel meer verwacht.Burgers met een beetje goeie ingredienten... altijd prima.
Ik vind het niet leuk dat je zegt dat een 100 kg bench helemaal niks voorstelt...![]()
Niet als je zelf 100kg weegt. Dan is het een bw bench..
voor mij ook hoor..
Maar wie is Wilks?
Niet als je zelf 100kg weegt. Dan is het een bw bench..

Subtiele hint

En wat voor (trainings)-verleden, hoeveel jaren training, met wat voor doel iemand traint, en wat voor een p*ssy iemand is (oeps, dat laatste niet...)Niks voorstellen is misschien wat overdreven. Maar hier op het forum en in het algemeen wordt vaak wel meer verwacht.
Wat echter wel vaak wordt vergeten is hoe zwaar iemand zelf is..er wordt hier vaak alleen naar gewichten gekeken zonder rekening te houden met lichaamsgewicht..
En wat voor (trainings)-verleden, hoeveel jaren training, met wat voor doel iemand traint, en wat voor een p*ssy iemand is (oeps, dat laatste niet...)