MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nice die 100kg bp:) Was dat ook de planning of gewoon yolo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.083
Thanks Rambo!

Nice die 100kg bp:) Was dat ook de planning of gewoon yolo?
Was YOLO. Ik heb donderdag voor het laatst ub getraind en moet pas maandag weer. Omdat ik niet kon beginnen met fsq en niet gelijk na fsq wilde legpressen heb ik besloten even te benchen tussendoor.

niet onverdienstelijk..:)
Yolo, oftewel Marvinnen vermoed ik :D.

OT:

Goede fsq Marv! Wat blijft het toch een fijne oefening. Heb je nou ook het idee dat de hacksquats bijdragen aan je front squat?
frontsquats bevallen me goed. Echter de combi..hoge intensiteit en hoog setvolume gaat slecht samen bij mij. Maar ja 4x6 & 6x4 zijn beide 24.

Weet niet of de hacksquat me helpt op de fronts..maar het lijkt er wel op dat mijn benen wel sterker zijn geworden sinds ik bij Flexx train.. :D

100 kg bank aangetikt :) FSQ ook nog altijd lekker bij je.

• #28.086
Was dat kracht max of buffness max trouwens?

• #28.089
Was dat kracht max of buffness max trouwens?
Beide niet. Al verwacht ik ook voor beide..niet veel gains meer te maken.

Als ik dan toch mag kiezen welk misschien het makkelijkst wordt qua gains dan ga ik voor de kracht. Mijn bench stelt namelijk nog steeds niks voor..

Haters gonna hate..

Kom maar op met die zondagdiscussie...:rolleyes:

Wel eerst wat afleiding...de burgers van gister:marvin:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder werd gisteravond weer een beetje vreetfest..dat heb ik geupdate in mijn post van gister (met training en voeding):rolleyes:

Misschien zo maar even een uurtje buiten wandelen..:o

• #28.090
Rondje strafcardio zit erop! 50 minuten stevig doorwandelen en 10 minuten staand fietsen op de gammele kutfiets van mijn vriendin:roflol:

Strafcardio, (snel)wandelen & fietsen:
60min / 6km lopen + ~3km fietsen / ~500kcals

Meal-prep zit er ook al weer op! Straks lekker Indonesische Ajam Bali maken:heart: voor vanavond :D

Burgers met een beetje goeie ingredienten... altijd prima. :eating:
Ik vind het niet leuk dat je zegt dat een 100 kg bench helemaal niks voorstelt... :sad:

100 is toch ook helemaal niet veel?

• #28.095
Burgers met een beetje goeie ingredienten... altijd prima. :eating:
Ik vind het niet leuk dat je zegt dat een 100 kg bench helemaal niks voorstelt... :sad:
Niks voorstellen is misschien wat overdreven. Maar hier op het forum en in het algemeen wordt vaak wel meer verwacht.

Wat echter wel vaak wordt vergeten is hoe zwaar iemand zelf is..er wordt hier vaak alleen naar gewichten gekeken zonder rekening te houden met lichaamsgewicht..

100 is toch ook helemaal niet veel?
Niet als je zelf 100kg weegt. Dan is het een bw bench..

voor mij ook hoor..

Vanaf 100kg hoef je je bek niet meer te houden.
Maar wie is Wilks?

Niks voorstellen is misschien wat overdreven. Maar hier op het forum en in het algemeen wordt vaak wel meer verwacht.

Wat echter wel vaak wordt vergeten is hoe zwaar iemand zelf is..er wordt hier vaak alleen naar gewichten gekeken zonder rekening te houden met lichaamsgewicht..
En wat voor (trainings)-verleden, hoeveel jaren training, met wat voor doel iemand traint, en wat voor een p*ssy iemand is (oeps, dat laatste niet...)

Terug
Naar boven