Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fake natty!
Mij preworkoutloze maand is al even voorbij. Maar probeer het nu weer een tijdje binnen de perken te houden

Eat clen, tren hard!
Rendang is rundvlees toch? De vlaamse variant is ook prima hoor, met ui, wortel een een half flesje bier....Dat stoofpotje moest ik even opzoeken, maar ziet er goed uit
5 gr rozijnen das toch echt niets man![]()
Stoofvlees met frietRendang is rundvlees toch? De vlaamse variant is ook prima hoor, met ui, wortel een een half flesje bier....

Klopt..5g rozijnen is ook niks, maar het geeft net een beetje extra bite..Dat stoofpotje moest ik even opzoeken, maar ziet er goed uit
5 gr rozijnen das toch echt niets man![]()
Rendang is echt lekker, maar moet bekennen dat ik te lui ben om te koken vanavond en dit dus een kant en klaar maaltijd van de AH is..
Rendang is inderdaad indonesisch stoofvleesRendang is rundvlees toch? De vlaamse variant is ook prima hoor, met ui, wortel een een half flesje bier....
Haha...ik wilde het graag enigzins gezond houden vandaag 
Ook lekker...of warmvlees met friet

Klopt. Stoofschotels maken we vaak in het weekend of wanneer mijn vriendin vrij is doordeweeks. Ik meet al jaren mijn taille en weet dat ik mezelf daarmee licht voor de gek hou.Mmm ja, stoofvlees
Zelf maken is op zich niet heel veel werk, maar wel plannen, je moet een keer een middag vrij hebben om het vlees aan te braden en zachtjes laten te pruttelen.
Kan je niet beter wat lager op de buik meten, daar zit de grootste variatie als je bijkomt of afvalt.
Verder nice hoor![]()

Ja toch

), 8 (de t*ring!), 8 (f**k yeah!
)
), 15 (wide stance..dood gaan!
)
), 15 (laatste 2 reps paused..de t*ring!)
)Thanks!

Je hebt gelijk hoor. Maar het voelt gewoon nog steeds of ik kan blijven verzwaren zonder dat mijn uitvoering slechter wordt. Echter beginnen de hacksquats wel echt zwaar al te worden en kan ik die misschien beter meer volume gaan pakken.Nice training! Je maakt beste strength gains zo. Loop nu alleen niet te hard van stapel man.. Dan loop je straks en switch je (zoals altijd) weer naar een Andere oefening, omdat "de oefening niet werkt" en jij er niet meer op vooruitgaat
.
Probeer op de lange termijn te denken!

Benen trainen bij Flexx motiveert me in ieder geval wel weer! Ik vind bijvoorbeeld incline legpresses en hacksquats echt leuk om te doen
En vanmiddag UB trainen 
Klinkt gezellig daar op het werk12:00 Kerstlunch: soepje, hoofdgerecht, toetje en sapje (~850kcals)

Haha..het is ieder jaar weer een verrassing! Soms is het lekker..soms niet te vreten. Het toetje is eigenlijk altijd wel lekker

Daar lijkt het soms wel op, want het is vaak 'leftovers naar Marvin'
Ik vond het sapje wel leuk klinken, denk ik direct aan een brikje appelsapHaha..het is ieder jaar weer een verrassing! Soms is het lekker..soms niet te vreten. Het toetje is eigenlijk altijd wel lekker
Daar lijkt het soms wel op, want het is vaak 'leftovers naar Marvin'