- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt klagen doe ik ook niet...hoewel..ik blijf gewoon een NederlanderLastig, tot hoever gaat je gevoel van 'die mensen doen ook hun best, en ze moeten het met een beperkt budget doen' en in hoeverre moet je eerlijk zijn.
Vooruitgang in je trainingsschema![]()

Yes op naar de 4x8
Carpaccio is inderdaad altijd goed! Kun je weinig fout aan doenCarpaccio smaakt altijd, mooi zoJammer dat je nog honger had na je bedrijfsmaaltijd (al kan ik dat wel begrijpen als ik de foto zie
)
Je ging precies hard tijdens je training als ik dat verslag zo lees![]()
Training ging meer dan prima inderdaad!Yes! Was ik erg blij mee! Hopelijk volgende keer 4x7
, dus het was maar goed dat ik toch al een stukje strafcardio op de planning had staan..

(~850kcals)Mwoah..ik gebruik altijd paneermeel met kruiden..die is zouter dan de zeezelfgepaneerde schnitzel, dat is iig minder zout, minder vocht vasthouden dus.

Nope..gewoon varken. Zo vet is dat ook weer niet en ook weleens lekker
Wisselend..maar lijkt vooruitgang in te zitten! De nieuwe gym is in ieder geval motiverend!Volgens mij gaan je trainingen ook weer een stuk beter toch![]()

Lekker rebound gains pakken! De meesten weten na de wedstrijd nog best lange tijd goed droog te blijven!Motivatie is altijd goed. Voor mij is het ook extra motiverend om nu te gaan bulken na mijn wedstrijd en dat merk je dan ook meteen in je trainingen imo

Ga ik zeker ook doen!Lekker rebound gains pakken! De meesten weten na de wedstrijd nog best lange tijd goed droog te blijven!![]()

Djeez, Marvin gewoon broodkruimels of plain paneermeel is toch veel lekkerder en gezonder. Beetje vers gemalen peper en schijfje citroen. KlaarMwoah..ik gebruik altijd paneermeel met kruiden..die is zouter dan de zee![]()

In mijn tijd was dat kalfsoester.Nope..gewoon varken. Zo vet is dat ook weer niet en ook weleens lekker![]()
Nee hoor..als je goed bakt wordt het geen droge meuk

Nope! Dan zul je echt deze kruiden panneer eens moeten proeven..Djeez, Marvin gewoon broodkruimels of plain paneermeel is toch veel lekkerder en gezonder. Beetje vers gemalen peper en schijfje citroen. Klaar![]()
Kan ook..of varkenshaas. Ik maak me nooit zo druk om varkensvlees. Karbonaadjes en dergelijke eet ik zelden, maar mager varkensvlees vind ik erg lekker en smaakvol vlees!

Misschien...Nope! Dan zul je echt deze kruiden panneer eens moeten proeven..
Kan ook..of varkenshaas. Ik maak me nooit zo druk om varkensvlees. Karbonaadjes en dergelijke eet ik zelden, maar mager varkensvlees vind ik erg lekker en smaakvol vlees!![]()
)En je komt niet in het paradijsvarkensvlees moet je niet eten man, daar krijg je kanker van en vergroot de kans dat je kinderen gehandicapt geboren worden. aldus een moslim bij mijn oude gym.
heb nog nooit iemand zo hard uitgelachen.

Koeien die gras eten hebben ook wel meerwaarde hoor, ivm omega-3 profiel.We zouden veel meer varkensvlees moeten eten als Nederlanders. Paardenvlees ook trouwens.. Volop beschikbaar!
Helaas eten de meeste Nederlanders over het algemeen liever plofkip, Iers rundvlees en ander geïmporteerd spul.![]()
Koeien die gras eten hebben ook wel meerwaarde hoor, ivm omega-3 profiel.

varkensvlees moet je niet eten man, daar krijg je kanker van en vergroot de kans dat je kinderen gehandicapt geboren worden. aldus een moslim bij mijn oude gym.
heb nog nooit iemand zo hard uitgelachen.
Wollah..wat was zijn probleem?Tja..het geld groeit ook niet op mijn rug..als ik alleen kwaliteitvlees kon betalen dan zou ik het doen..We zouden veel meer varkensvlees moeten eten als Nederlanders. Paardenvlees ook trouwens.. Volop beschikbaar!
Helaas eten de meeste Nederlanders over het algemeen liever plofkip, Iers rundvlees en ander geïmporteerd spul.![]()
..Misschien...Zeker weten..
Vet buikspek ook hoor (porchetta of babi pangang)Vet buikspek hoeft van mij niet zo en bab pangang is ook niet mijn favo. Opgebakken spek en bacon daarentegen...
En je komt niet in het paradijsWie heeft die paradijs onzin uberhaupt bedacht
Koeien die gras eten hebben ook wel meerwaarde hoor, ivm omega-3 profiel.Even opslag vragen..
Bas is een rijke tatta..of heeft een interessante priorioteitstelling...Goed punt @Skatermarvin ! Tegenwoordig probeer ik mij dan ook zoveel mogelijk te beperken tot kwaliteitsvlees. Dat hoeft alleen niet louter rundvlees te zijn natuurlijk!
De rest van de eiwitjes gewoon lekker aanvullen met andere bronnen![]()
Goed punt @Skatermarvin ! Tegenwoordig probeer ik mij dan ook zoveel mogelijk te beperken tot kwaliteitsvlees. Dat hoeft alleen niet louter rundvlees te zijn natuurlijk!
De rest van de eiwitjes gewoon lekker aanvullen met andere bronnen![]()
Je spreekt jezelf een beetje tegen lievert. Dat zijn juist die Ierse koeien. De Nederlandse staan vnl op stal en eten kunstmatig voer wat helemaal niet zo goed is voor hun PUFA profiel.
.