- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker stel samen

Echt nice man die frontsquats! goeie voeding in rood![]()
Thanks
Pff..die delts blijft inderdaad een issue. Het zal toch een stuk makkelijker zijn met een paar juiced up cannonball delts!Voor mij nu sowieso crossed grip. Wel zuur dat m'n delts nu nog kleiner zijn geworden. Je kan je vast voorstellen dat fsqs dan een beetje lastig kunnen zijn![]()

Was ik ook wel blij mee! Het waren nog harde en meesttijds paused FSQ's ook

Ik wist het!

Eigenlijk wel hè. Shakie erbij voor goede balans...
ik had gisteren 3/4 bak van die hertog oud hollandsche appeltaart ijs op.. die was ook goed te doen! en idd een shakie voor de eiwittenEigenlijk wel hè. Shakie erbij voor goede balans...
Beter dan de stroopwafel variant? Stroopwafels met slagroom zijn trouwens ook lekker..ik had gisteren 3/4 bak van die hertog oud hollandsche appeltaart ijs op.. die was ook goed te doen! en idd een shakie voor de eiwitten

deze is beterBeter dan de stroopwafel variant? Stroopwafels met slagroom zijn trouwens ook lekker..![]()
maargoed je kan natuurlijk ook gewoon een appelkruimeltaart kopen en die door slagroom ijs mixen.. dat is toch het lekkerst
maar dit was iig beter dan de stroopwafel 
ik had gisteren 3/4 bak van die hertog oud hollandsche appeltaart ijs op.. die was ook goed te doen! en idd een shakie voor de eiwitten
. Zo lekker!!! Vooral met wat extra siroop trouwens 
deze is betermaargoed je kan natuurlijk ook gewoon een appelkruimeltaart kopen en die door slagroom ijs mixen.. dat is toch het lekkerst
maar dit was iig beter dan de stroopwafel
![]()
Goede suggestie! Jammer dat de supermarkt dicht is
Thanks! Dacht doe eens gek..Goeie front squats bruh.
Singles draaien zelfs, wowow.
Hnnng!Loolll. Daar heb ik gisteren ook nog een halve bak van opgemaakt. Zo lekker!!! Vooral met wat extra siroop trouwens
![]()

). Die vroeg zich af waarom ik zo zwaar trainde..ik moest meer focussen op TUT en gewoon veel herhalingen maken..WTF..want dat had hij gehoord van 1 van de not so natty eigenaren..
), 6 (nipt)
), 8, 10 (2f.
)
)
)
)
), 12, 10 (2f.)
)Loolll. Daar heb ik gisteren ook nog een halve bak van opgemaakt. Zo lekker!!! Vooral met wat extra siroop trouwens
![]()

zelfs in dit gehucht waar ik woon is de supermarkt open..Ik heb er gister ook nog een kwart bak van op en een kwart bak 3chocolade, appeltaart nu op, chocolade nog niet![]()
. De rest is daarnet opgegaan huehe 
Hoe is die 3 chocolade?? Ik ga straks een nieuwe bak halen namelijk. De rest is daarnet opgegaan huehe
Hashtag balance.