Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Niet bepaald
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Dat moet je wel met een lampje zoeken idd...Bij Wereldburgers louter 100℅ biologisch kwaliteitsrundvlees uit de regio. Ik koop zelf ook regelmatig bij dezelfde slager.
Dat moet je wel met een lampje zoeken idd...
Moet toch eens naar die wereldburgers als ik in Grun kom (wat eigenlijk nooit is....)
.Mooie planning2x80, 2x90, 2x100, 2x110, 2x100, 2x90, AMRAP x 80
Grt.

Haha..rond die tijd was ik al klaar! Log vanavond!2x80, 2x90, 2x100, 2x110, 2x100, 2x90, AMRAP x 80
Grt.
amrap met 80kg zou niet veel worden denk

Front Squats. Ik kan ze sinds deze week ook weer doen!!

front squat voor max mag ik hopen, front squats voor reps is echt wel het meest verschrikkelijke wat ik mij kan bedenken.
ik doe in beide gevallen wss toch niet mee omdat ik niet mag squatten![]()
Welke challenge zou jij (iedereen mag iets roepen) graag willen zien ?

Log jij nog wel eens wat?Front Squats. Ik kan ze sinds deze week ook weer doen!!
Havermout is toch the mother of all gains?

)
)
)
)
)
), 8 (eigenlijk te zwaar..)
)
)
Yeah buddy! Eindelijk weer 'echt' trainen.Front Squats. Ik kan ze sinds deze week ook weer doen!!
Laat ik dat hopen..

Yes! Zeker hnnng!
Haha...frontsquats op reps...no thanks

Frontsquats for Wilks doe ik misschien nog aan mee..maar hell no dat ik >10 reps ga doen..front squat voor max mag ik hopen, front squats voor reps is echt wel het meest verschrikkelijke wat ik mij kan bedenken.
ik doe in beide gevallen wss toch niet mee omdat ik niet mag squatten![]()

Toch maar die frikadellen eet wedstrijd? Of een 10k challengeJammer manWelke challenge zou jij (iedereen mag iets roepen) graag willen zien ?
Ja, max gewoon
max reps![]()

Ik hoop met je mee...ook voor mezelf..Lets hope so!! De quads beginnen wel een beetje te komen heb ik het idee![]()
Vast wel..
En apenkoppen de son of gains..

Weten we dat ook weer..