- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht ik kom weer even hier kijken, maar ik kan beter tijdelijk op vakantie gaan van dit eten en rel log tijdens m'n cut![]()

Gelukkig vieren ze bij mij thuis geen kerst, alleen nieuwjaarsnacht wordt een cheatday

3chocolade is wel ok, maar stroopwafel en appeltaart beter.
. HD is ook in de aanbieding bij AH trouwens.. Nooit gehad, maar ik heb er niet echt goede dingen over gehoord dus dat wordt hem ook niet 
Dan laten we die mooi voor wat het is. HD is ook in de aanbieding bij AH trouwens.. Nooit gehad, maar ik heb er niet echt goede dingen over gehoord dus dat wordt hem ook niet
![]()

Hnnng! Maarre..wie is clean eatingIk heb er gister ook nog een kwart bak van op en een kwart bak 3chocolade, appeltaart nu op, chocolade nog niet![]()

Blijkbaar..Moest je nog meer tut gaan gebruiken haha, nette db shoulder press man op naar de 40kg![]()

Ik woon in een christelijke stad inderdaad. Je merkt er niet veel van, maar de burgermeester vind niet dat de winkels open mogen op zondag. De Jumbo is gelukkig wel elke dag van 7:00-22:00uur open..das dan wel weer luxe@Skatermarvin supermarkt dicht? in welk christelijk gebied woon jijzelfs in dit gehucht waar ik woon is de supermarkt open..
(me ouders wonen in ede en daar is idd ook alles dicht)

Gruwelijk dat verse spul op die bak ijsHoe is die 3 chocolade?? Ik ga straks een nieuwe bak halen namelijk. De rest is daarnet opgegaan huehe
Hashtag balance.

Zal best, maar geen zin ook om te oefenen. Crossed grip gaat vooralsnog meer dan prima
Haha...vandaag weer strict?
Lijkt mij ook...3chocolade is wel ok, maar stroopwafel en appeltaart beter.
Ik dacht ik kom weer even hier kijken, maar ik kan beter tijdelijk op vakantie gaan van dit eten en rel log tijdens m'n cut![]()
Goede discipline training toch?Ik..
Lucky you..ik verander in een oliebol in deze weken denk..Gelukkig vieren ze bij mij thuis geen kerst, alleen nieuwjaarsnacht wordt een cheatday![]()
HD?Dan laten we die mooi voor wat het is. HD is ook in de aanbieding bij AH trouwens.. Nooit gehad, maar ik heb er niet echt goede dingen over gehoord dus dat wordt hem ook niet
![]()

Ik ben niet zo van cookies & cream..qua whey vind ik dat vaak ook niet zo..
Zie je wel

Waarom doe je dat dan ook?

Haha..mijn hart ging gister al tekeer van die pizza overloadjup net me cardio weer gedaan.. ben nog nooit zo vies bezweet geweest van een kwartiertje cardio kun je zien wat al die suikers doen
en nu me bakje oats <3

Waren ook goed!!Zien er goed uit die pizza's!
Lekkere beentraining ook zo, succes

Die mix meat is zo gruwelijk!
Ik denk ook aan de ouderen hier...Normaal zou ik geen benen trainen tijdens de lunch omdat ik zoveel zweet, maar ach f**k it! Spaart mij weer tijdWaarom doe je dat dan ook?
Nog een uur nazweten op je werk vanmiddag, of valt dat wel mee?

Verse kokosmacronen..Die links zien er wel goed uit, in die roze doos. Geen idee wat het is![]()
bring sally up. Persoon die het kan uitdoen met meeste gewicht boven zijn bw wintJammer manWelke challenge zou jij (iedereen mag iets roepen) graag willen zien ?
Ja, max gewoon
max reps![]()

wow18:00 Pizza Mix (~1500kcals, Portofino Haastrecht - Menu - Italiaanse Pizza, Turkse Pizza, International, Egyptisch, Turks, Spare ribs, Steaks, Shoarma, Snacks, Chicken, Amerikaans bestellen)
E/K/V, geen idee...![]()
die ziet er goed uit