MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Het begint hier meer op een food blog te lijken, ondanks een toch aardige training gisteren :)
Ik ben het trouwens wel eens met basma. Liever wat minder vlees en kwaliteit, dan goedkoop en rommel. Vind het vlees van de ah eigenlijk echt verschrikkelijk. Komt vaak een liter vocht uit en is niet te vreten
Ik vraag me serieus af wat AH met zijn gehakt uitvreet dat je het eerst 5-7 min op het allerhoogste vuur moet bakken om al dat water weg te koken voordat het bruin begint te worden, en of dat zo maar is toegestaan. En dat is dan de duurste rundertartaar variant he, daar is de smaak nog het best van. Maar luiheid en gunstige openingstijden zorgen dat ik het toch regelmatig koop.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.262
hoooo.. rauwe andijvie stampot met spekjes en gehäkt of prei stampot met hetzelfde eventueel wat kerry poeder er door :eating:
Prei-kerrie stamppot is inderdaad ook lekker! Rauwe andijvie met spekjes is denk een van mijn favorieten!:D

Ook lekker!!:meal:

Kutrug blijft maar zeuren... :dunno:
Ik beloof een afspraak te maken in het nieuwe jaar denk. Hoelang werk je nog in Dort?

• Like
Waarderingen: vntl
  • #28.263
Het begint hier meer op een food blog te lijken, ondanks een toch aardige training gisteren :)

Ik vraag me serieus af wat AH met zijn gehakt uitvreet dat je het eerst 5-7 min op het allerhoogste vuur moet bakken om al dat water weg te koken voordat het bruin begint te worden, en of dat zo maar is toegestaan. En dat is dan de duurste rundertartaar variant he, daar is de smaak nog het best van. Maar luiheid en gunstige openingstijden zorgen dat ik het toch regelmatig koop.
Haha..de supermarktshoarma is daar ook een goed voorbeeld van. Echter moet je gewoon goed weten welk je kiest bij de super. Bij de Jumbo en Emte bij ons kun je echt wel vier of vijf soorten gehakt kiezen..en als je de juiste kiest valt het vocht goed mee...

Prei-kerrie stamppot is inderdaad ook lekker! Rauwe andijvie met spekjes is denk een van mijn favorieten!:D

Ik beloof een afspraak te maken in het nieuwe jaar denk. Hoelang werk je nog in Dort?
idem hier samen met die prei stampot mss ooit maar eens als chet meal maken ... en echte snert :D

• #28.265
idem hier samen met die prei stampot mss ooit maar eens als chet meal maken ... en echte snert :D
Kerel! Dat is toch geen cheat-meal:roflol: Ik zou serieus overwegen elke dag 1 free-meal te houden...zodat je nog enigzins 'normale' dingen kunt eten..de rest gewoon bro-food.

• #28.267
voor mij wel ik kan daar meer van genieten dan junk.. hardcore jonguhhh
Zo bedoelde ik het niet. Het mag dan wat vetter zijn dan een kip/groente/rijst meal...maar als je er gewoonweg niet teveel van eet dan maakt het toch geen reet uit of je 800kcals bro-food eet of 800kcals stamppot. Het is dan hooguit iets hoger in vet en lager in eiwit, maar als je zorgt dat dat verder overdag goed zit zie ik het probleem niet..

Nog jaren lijkt me...3 dagen per week, di/do/vr

Zo bedoelde ik het niet. Het mag dan wat vetter zijn dan een kip/groente/rijst meal...maar als je er gewoonweg niet teveel van eet dan maakt het toch geen reet uit of je 800kcals bro-food eet of 800kcals stamppot. Het is dan hooguit iets hoger in vet en lager in eiwit, maar als je zorgt dat dat verder overdag goed zit zie ik het probleem niet..
ik geniet genoeg van me bro-foods man ik heb echt geen 'normale' maaltijden nodig om me happy te voelen.. af en toe een 'cheat' zoals die stampot etc. mss (ja dat noem ik cheaten)

• #28.271
ik geniet genoeg van me bro-foods man ik heb echt geen 'normale' maaltijden nodig om me happy te voelen.. af en toe een 'cheat' zoals die stampot etc. mss (ja dat noem ik cheaten)
Respect hoor! Ik zal echter ook niet weten hoe ik mijn vriendin ga vertellen dat ik alleen nog maar bro-foods ga eten, dus wat dat betreft zowieso een no-go..

• Like
Respect hoor! Ik zal echter ook niet weten hoe ik mijn vriendin ga vertellen dat ik alleen nog maar bro-foods ga eten, dus wat dat betreft zowieso een no-go..
als ik een vriendin had paste ik me wel wat aan hoor.. maar single dus kan me eigen gang gaan ;-)

als ik een vriendin had paste ik me wel wat aan hoor.. maar single dus kan me eigen gang gaan ;-)
Geen gf leef hier, maar ik eet dan alles wat ik beter niet kan eten:o. Zo'n obsessed health/fit chick zou niet eens zo heel verkeerd zijn, zou mij ook wat beter laten eten:roflol:

• Like
Geen gf leef hier, maar ik eet dan alles wat ik beter niet kan eten:o. Zo'n obsessed health/fit chick zou niet eens zo heel verkeerd zijn, zou mij ook wat beter laten eten:roflol:
Je kan prima hard en serieus trainen samen en dan regelmatig enorm cheaten. Gewoon net als Marvin wat cardio als compensatie. :thumbup:

• #28.279
Snap ik. Als single zou ik van mezelf denk ook een bodybuilding monnik maken..
Hoorde de secretaresse net met ene Marvin praten idd. :D
Braaf zo. :cool:
Good, good! Ben benieuwd ;)

Ik dacht ooit ook een fitcheick aan de haak geslagen te hebben..bleek ze gewoon genitical gifted. Year round abs en eten als een olifant:roflol:

Je kan prima hard en serieus trainen samen en dan regelmatig enorm cheaten. Gewoon net als Marvin wat cardio als compensatie. :thumbup:
Klinkt als Marvinnen pur sang dit:marvin:

Cardio vind ik ook niks, maar daar zou het ook wel voor kunnen helpen als ik samen zou trainen:o
Dan moet je wel echt een fit-chick hebben..en niet zo een cardio-bunny..

Jij hebt echt geen vriendin he?
:roflol: I see what you did there!
Helaas niet, zou wel handig zijn soms:o
Uhu...:doggy:

• Like
Terug
Naar boven