- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdag 27 december: +5kg / +5cm

Gainenzondertrainen
Er komt echt nog wel 1000 kC ongeplande rommel bij omdat hij vanmiddag rammelt van de honger

Klopt..weet ook niet waarom ik gister zo laag volume deedMet 80 kg draaide je vorige x meer volume toch?
Sterkte vandaag! Morgen nog wel even trainen?
Zal wel de verkeerde planning hebben overgenomen.
Zal ik even een discussie starten over hoe makkelijk gains maken is als je flink kuurt?
Omdat ik kip en rijst lekker vind. Ik kan mezelf na zoveel jaar bijna proffesioneel kip-bereider noemen en die smaakt dus ook oprecht heerlijkSnap echt niet dat je het zo leuk vindt om dagelijks je rijst en kip te eten maar geen gains te maken
Ik hoop het niet! Maar loop wel een risico inderdaad. Als ik na het fietsen thuiskom kan dat inderdaad gebeuren en helaas staan er twee potten snoep gevuld met snoep en Lions. Maar afgelopen weken ben ik iedere keer zo verstandig geweest bij de hongerklop een stuk fruit te pakken..Er komt echt nog wel 1000 kC ongeplande rommel bij omdat hij vanmiddag rammelt van de honger![]()

Opiniepeiling - De winter we kunnen het ook over baarden hebben...Zal ik even een discussie starten over hoe makkelijk gains maken is als je flink kuurt.

Maar ik heb bijna geen baardgroei..Opiniepeiling - De winter we kunnen het ook over baarden hebben...![]()

Ik wilde ook movember doen, maar na een week had ik echt een te grote baard en had ik hem maar weer kort getrimdMaar ik heb bijna geen baardgroei..
Ik had movember en half december meegedaan, maar wat er toen op mijn gezicht zat sloeg nergens op..![]()

Right in the feels..Ik wilde ook movember doen, maar na een week had ik echt een te grote baard en had ik hem maar weer kort getrimd![]()

Schatje, kijk die post boven meOmdat ik kip en rijst lekker vind. Ik kan mezelf na zoveel jaar bijna proffesioneel kip-bereider noemen en die smaakt dus ook oprecht heerlijk
We maken ook niet allemaal de keuze om te gaan kuren natuurlijk..

Wat snap je er niet aan? Het is zijn hobby en hij vindt het leuk om te doen en verder snapt hij dat hij natty niet (veel) verder kan komen dan waar hij nu is. Prima toch?
Hij wou een rel(letje) veroorzaken zoals @040B vroeg...Wat snap je er niet aan? Het is zijn hobby en hij vindt het leuk om te doen en verder snapt hij dat hij natty niet (veel) verder kan komen dan waar hij nu is. Prima toch?
f**k!PreciesWat snap je er niet aan? Het is zijn hobby en hij vindt het leuk om te doen en verder snapt hij dat hij natty niet (veel) verder kan komen dan waar hij nu is. Prima toch?

Uhu..dat zie ik nu ookHij wou een rel(letje) veroorzaken zoals @040B vroeg...

Ik snij vanavond (vrijdag) mijn kipfilet (1.6kg) in redelijk grote stukken (3-4cm) en stop dit in een ovenschaal met 3 eetlepels wokolie (conimex! Albert Heijn) en ruimvoldoende kipkruiden (meestal deze: [Link niet meer beschikbaar] ). Ik dek de schaal af met folie en laat deze tot en met zondagochtend marineren in de koelkast. Zondag ochtend prep ik de kip in de oven bij 175°C voor een minuut of 30 met tussentijds omscheppen. Afhankelijk van de oven kan het zijn dat de baktijd langer of korter is.Maar even iets belangrijkers, aangezien je zegt bijna proffesioneel kip-bereider te zijn.
Hoe maak (prep) jij je rijst en kip dan?

Okee, okee. Zal die protip ook eens proberen!Ik snij vanavond (vrijdag) mijn kipfilet (1.6kg) in redelijk grote stukken (3-4cm) en stop dit in een ovenschaal met 3 eetlepels wokolie (conimex! Albert Heijn) en ruimvoldoende kipkruiden (meestal deze: [Link niet meer beschikbaar] ). Ik dek de schaal af met folie en laat deze tot en met zondagochtend marineren in de koelkast. Zondag ochtend prep ik de kip in de oven bij 175°C voor een minuut of 30 met tussentijds omscheppen. Afhankelijk van de oven kan het zijn dat de baktijd langer of korter is.
Verder gebruik ik voor de marinade ook weleens ketjap, een sambal (oelek, badjak, manis etc.) of andere kruidenmix..
Rijst kook ik in de tussentijd. Pro-tip: als je de rijst niet direct op eet een keer of twee a drie afspoelen met koud water en nog een twee of drie keer afgieten. Dan plakken de korrels niet zo aan elkaar![]()