MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Haha het uithongeren voor de kerst is begonnen :roflol:

Met 80 kg draaide je vorige x meer volume toch? :P
Sterkte vandaag! Morgen nog wel even trainen?

Waar is die vrijdag rel? :zzz:

Snap echt niet dat je het zo leuk vindt om dagelijks je rijst en kip te eten maar geen gains te maken

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.309
Met 80 kg draaide je vorige x meer volume toch? :P
Sterkte vandaag! Morgen nog wel even trainen?
Klopt..weet ook niet waarom ik gister zo laag volume deed:roflol: Zal wel de verkeerde planning hebben overgenomen.

Morgen heb ik een fullbody op de planning staan. De gym is eerste kerstdag dicht en tweede kerstdag heb ik s'ochtends een brunch, dus dan zit trainen er ook niet in.

Doe wel wat strafcardio ;)

Zal ik even een discussie starten over hoe makkelijk gains maken is als je flink kuurt?

Snap echt niet dat je het zo leuk vindt om dagelijks je rijst en kip te eten maar geen gains te maken
Omdat ik kip en rijst lekker vind. Ik kan mezelf na zoveel jaar bijna proffesioneel kip-bereider noemen en die smaakt dus ook oprecht heerlijk

We maken ook niet allemaal de keuze om te gaan kuren natuurlijk..

Er komt echt nog wel 1000 kC ongeplande rommel bij omdat hij vanmiddag rammelt van de honger :D
Ik hoop het niet! Maar loop wel een risico inderdaad. Als ik na het fietsen thuiskom kan dat inderdaad gebeuren en helaas staan er twee potten snoep gevuld met snoep en Lions. Maar afgelopen weken ben ik iedere keer zo verstandig geweest bij de hongerklop een stuk fruit te pakken..

Ik probeer echt wel even te sparen voor morgen, overmorgen en tweede kerstdag..want ken mezelf langer dan vandaag..:D

• #28.311
Maar ik heb bijna geen baardgroei..:sad:

Ik had movember en half december meegedaan, maar wat er toen op mijn gezicht zat sloeg nergens op..:roflol:
Ik wilde ook movember doen, maar na een week had ik echt een te grote baard en had ik hem maar weer kort getrimd :P

• #28.313
  • #28.317
Schatje, kijk die post boven me ;) ;)
:roflol: f**k!

Maar het begin is er..

Wat snap je er niet aan? Het is zijn hobby en hij vindt het leuk om te doen en verder snapt hij dat hij natty niet (veel) verder kan komen dan waar hij nu is. Prima toch?
Precies ;)

Hij wou een rel(letje) veroorzaken zoals @040B vroeg...
Uhu..dat zie ik nu ook:o

Maar even iets belangrijkers, aangezien je zegt bijna proffesioneel kip-bereider te zijn.

Hoe maak (prep) jij je rijst en kip dan?

• #28.319
Maar even iets belangrijkers, aangezien je zegt bijna proffesioneel kip-bereider te zijn.

Hoe maak (prep) jij je rijst en kip dan?
Ik snij vanavond (vrijdag) mijn kipfilet (1.6kg) in redelijk grote stukken (3-4cm) en stop dit in een ovenschaal met 3 eetlepels wokolie (conimex! Albert Heijn) en ruimvoldoende kipkruiden (meestal deze: [Link niet meer beschikbaar] ). Ik dek de schaal af met folie en laat deze tot en met zondagochtend marineren in de koelkast. Zondag ochtend prep ik de kip in de oven bij 175°C voor een minuut of 30 met tussentijds omscheppen. Afhankelijk van de oven kan het zijn dat de baktijd langer of korter is.

Verder gebruik ik voor de marinade ook weleens ketjap, een sambal (oelek, badjak, manis etc.) of andere kruidenmix..

Rijst kook ik in de tussentijd. Pro-tip: als je de rijst niet direct op eet een keer of twee a drie afspoelen met koud water en nog een twee of drie keer afgieten. Dan plakken de korrels niet zo aan elkaar ;)

Ik snij vanavond (vrijdag) mijn kipfilet (1.6kg) in redelijk grote stukken (3-4cm) en stop dit in een ovenschaal met 3 eetlepels wokolie (conimex! Albert Heijn) en ruimvoldoende kipkruiden (meestal deze: [Link niet meer beschikbaar] ). Ik dek de schaal af met folie en laat deze tot en met zondagochtend marineren in de koelkast. Zondag ochtend prep ik de kip in de oven bij 175°C voor een minuut of 30 met tussentijds omscheppen. Afhankelijk van de oven kan het zijn dat de baktijd langer of korter is.

Verder gebruik ik voor de marinade ook weleens ketjap, een sambal (oelek, badjak, manis etc.) of andere kruidenmix..

Rijst kook ik in de tussentijd. Pro-tip: als je de rijst niet direct op eet een keer of twee a drie afspoelen met koud water en nog een twee of drie keer afgieten. Dan plakken de korrels niet zo aan elkaar ;)
Okee, okee. Zal die protip ook eens proberen!

Terug
Naar boven