XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.341
  • #28.343
Hmm, wat zou er gebeuren mentaal als je 0,5 kilo per week aankomt en dat bv 10-12 weken?
Waarschijnlijk voel ik me dik..al vrij snel. Als dat niet zo was zou ik wel bulken..

Het is zoals het is, maar op mijn benen na ben ik ook niet heel ontevreden met mijn shape, dus zie ook niet in waarom ik zou bulken naar 86-88kg..om vervolgens te cutten en te zien dat ik nagenoeg niks voor uit gegaan ben..:o

Waarschijnlijk voel ik me dik..al vrij snel. Als dat niet zo was zou ik wel bulken..

Het is zoals het is, maar op mijn benen na ben ik ook niet heel ontevreden met mijn shape, dus zie ook niet in waarom ik zou bulken naar 86-88kg..om vervolgens te cutten en te zien dat ik nagenoeg niks voor uit gegaan ben..:o
Is er niemand die je mentaal kan begeleiden hierin?

• #28.345
Is ook gewoon goed en gezond voor je om laag in vp te blijven. En als jij graag vrij droog bent moet je dat vooral doen.

• #28.347
Jeeej:woot: Je bent 1 van de enige hier die me niet in een bulk probeert te forceren:rolleyes:
Ja waarom zou ik? Ik zou persoonlijk ook bulken hoor :D Wil er zelf ook 10+ kilo bijgainen in niet te lange tijd.
Maar uiteindelijk gaat het erom wat jij wil en waar jij je goed bij voelt. Als dat met een lager vp en goede shape is en inderdaad wat minder massa/kracht is dat toch prima?

Ik denk bij jouw trainingen regelmatig: 'dat kan ik zelfs'. Vandaag niet... :thumb:

Ik zou eens voor de gein eens moeten gaan tellen hoe vaak marv bulk wordt aangepraat dit jaar, maar denk ben ik te lui voor:)

• #28.352
Ja waarom zou ik? Ik zou persoonlijk ook bulken hoor :D Wil er zelf ook 10+ kilo bijgainen in niet te lange tijd.
Maar uiteindelijk gaat het erom wat jij wil en waar jij je goed bij voelt. Als dat met een lager vp en goede shape is en inderdaad wat minder massa/kracht is dat toch prima?
True. Het is ook niet zo dat ik helemaal geen massa heb. Het ontbreekt vooral aan een goed onderstel..benen zijn best sterk, maar size ontbreekt..:sad:

Zou er ook graag 10g VVM opgooien, maar dan moet ik hele andere dingen gaan doen..:rolleyes:

En straight into the manische depressie :o
Jup..hoe hard is de voorkant van een trein eigenlijk?
Ik denk bij jouw trainingen regelmatig: 'dat kan ik zelfs'. Vandaag niet... :thumb:
Deze snap ik niet helemaal Neet..het ziet eruit als positieve feedback, maar lees de strekking even niet..

Edit: Snap ehm al.. ;) Sterke training toch? Ergens niet raar dat je die gedachte vaak hebt..we wegen immers ongeveer even veel..:o
Ik zou eens voor de gein eens moeten gaan tellen hoe vaak marv bulk wordt aangepraat dit jaar, maar denk ben ik te lui voor:)
Succes met tellen..ik ben er ook te lui voor. Maar op zijn minst 52keer..equals: once a week..:o

Ga nou eens bulken man #53

• #28.355
  • #28.356
De bulk is begonnen!

2 koppen groentesoep met ballen. 8 of 9 bolletjes met filet, rosbief, kiprolade en varkensrolade, 2 stukken kerststol zonder spijs met boter en suiker en 4 beschuiten met choco vlokken en twee glaasjes appelsap..

Doei :wave:

Ik ga weer verder eten:marvin:

Goed bezig

:wave2:
go for it

Eindelijk ga je normaal eten :thumb:

Terug
Naar boven