AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.361
Haha..hoe verloopt jou kerst..

hoi :)

:roflol:

Eindelijk ga je normaal eten :thumb:
"normaal"..

Later nog afgetopt met wat biggetjes, apenkoppen en zoute rijen..

Mijn vriendin besloot nog toastjes met port salut kaas te eten...en zo geschiede..de port salut was beschimmeld bleek achteraf..

Dus nu spoken we al de halve nacht beneden en heeft mijn vriendin een voedselvergiftiging..:sad:

De bulk is begonnen!

2 koppen groentesoep met ballen. 8 of 9 bolletjes met filet, rosbief, kiprolade en varkensrolade, 2 stukken kerststol zonder spijs met boter en suiker en 4 beschuiten met choco vlokken en twee glaasjes appelsap..

Doei :wave:

Ik ga weer verder eten:marvin:
barbaar! spijs is juist het lekkerste van de hele stol! :o

• #28.363
barbaar! spijs is juist het lekkerste van de hele stol! :o
Nee bah!

Goed begin van de tweede kerstdag dus. Mijn compensatie-meal-prep voor komende week zit er al op. En heb ook al mijn ronde strafcardio erop zitten..was vanmorgen namelijk doodleuk alvast 2kg zwaarder dan gister (81.9kg):roflol:

Strafcardio, (snel)wandelen:
80minuten / 7-8km /600-700kcals ???

Ach...dat gevreet valt niet te compenseren, maar wat cardio geeft in ieder geval een goed gevoel. Nu nog even proberen te slapen..

Nee bah!

Goed begin van de tweede kerstdag dus. Mijn compensatie-meal-prep voor komende week zit er al op. En heb ook al mijn ronde strafcardio erop zitten..was vanmorgen namelijk doodleuk alvast 2kg zwaarder dan gister (81.9kg):roflol:

Strafcardio, (snel)wandelen:
80minuten / 7-8km /600-700kcals ???

Ach...dat gevreet valt niet te compenseren, maar wat cardio geeft in ieder geval een goed gevoel. Nu nog even proberen te slapen..
ik ben ook 2 kilo zwaarder en dan moet ik vandaag nog :( maar goed heb ook me cardio vanmorgen gedaan en me compensatie meal prep voor morgen staat ook al klaar.. ik lijk jou wel .. en dan morgen ook nog wat extra strafcardio idd :roflol:

Ik doe ook mee, iedereen aan de strafcardio!

Deze snap ik niet helemaal Neet..het ziet eruit als positieve feedback, maar lees de strekking even niet..

Edit: Snap ehm al.. ;) Sterke training toch? Ergens niet raar dat je die gedachte vaak hebt..we wegen immers ongeveer even veel..:o
Ja, was positief bedoeld.
Ik ben nog wel 5 kg lichter dan jij he :(
Goed begin van de tweede kerstdag dus.
Hier is het pas eerste kerstdag :roflol:

• #28.368
ik ben ook 2 kilo zwaarder en dan moet ik vandaag nog :( maar goed heb ook me cardio vanmorgen gedaan en me compensatie meal prep voor morgen staat ook al klaar.. ik lijk jou wel .. en dan morgen ook nog wat extra strafcardio idd :roflol:
Welkom in mijn wereld.. :marvin:

Ik doe ook mee, iedereen aan de strafcardio!
haha..succes! Wel lekkere gourmet gehad?

Well on track naar kilo of 2 verliezen tijdens de feestdagen zoals altijd.
whahaha..er is ook altijd een iemand die zo de kerst door komt..

of jij ook @Basma ?

Ja, was positief bedoeld.
Ik ben nog wel 5 kg lichter dan jij he :(

Hier is het pas eerste kerstdag :roflol:
ik heb gescheiden schoonouders..dus meestal 3 kerstdagen..

Maar hey.. LaCubanita gaat niet door vanavond..mijn vriendin is flink ziek! :(

• #28.370
Fijne gaindagen Marvin :D.

Ik durf mijzelf niet eens te wegen. Geef de 27e of 28e wel even een update, haha!

Cubanita is net zo chill.. :( Maar even goed voor je vriendin zorgen iig! Ik zag op fb dat ze ook om jou heeft gedacht... :popcorn2:

Beterschap met je gf!

• #28.373
Nou..geen LaCubanita dus.:sad: Goed voor mijn vriendin aan het zorgen.

Ipv LaCubanita eet ik nu 3 flinke plakken kerststol met boter er suiker (zonder spijs @vntl) en een beschuit met vlokken afgetopt met 50g whey iso (XXL)

• #28.376
Nutella is nectar van de goden man...
Duo penotti is juist fkng smerig

Duo pennnoti, nutella.. het is mij om het even hoor :D. Beide lekkere ongezonde zoete troep!

Terug
Naar boven