- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon alles eten wat los en vast zit..van gourmet tot kerstchoco en toastjes..dab kun je toch zowat niet afvallen?
Het went..het went. Cardio noem ik overigens altijd strafcardio..of het nu verdiend is of niet..ik vind het altijd een strafElke dag mezelf straffen en niet verder komen?liever 2-3 maanden zwaar, 3-4 maanden genieten en repeat.

Nectar van de goden..:roflol;Nutella is nectar van de goden man...
Duo penotti is juist fkng smerig
Haha...laat ik toevallig ook gek zijn op koetjes repen..Dit inderdaad.
Nectar van de goden vs een soort vloeibare koetjesreep!![]()
):Haha that's te spirit!Duo pennnoti, nutella.. het is mij om het even hoor. Beide lekkere ongezonde zoete troep!
Ook lekker!
Dit vind ik dan wel ok..een soort verkapte snicker op brood. Pro-tip: Pindakaas met stukjes noot..Doe mij maar nutella met pindakaas! (vanochtend nog op op een croissantje, heeeeerlijk)

Straf-stimsDoe mij maar 2 weekjes dnp nu .. of even een flinke t3 strafdosis

Kijk aan..dat is goed om te horen! Doe mij zo een snel metabolisme!geen kestchoco en toastjes bij ons.
wel lekker gebulkt bij de gourmet( niet zonder commentaar van de familie), en stiekem om 5 uur nog pizza gegeten omdat ik wist dat we pas om 8 uur gingen eten.
Zorgen die families van jullie nu zo slecht voor jullie? Weten ze niet dat jullie vreetzakken zijn..of is het bewust cut-gedrag?
Brunch..het gaat door hoor ik netNice!
Ik hoop dat je gf opgeknapt is!
enne.. avond AYCE Valk of middag?
Hier wordt het lunch Valk AYCE
maar nu eerst ontbijten!![]()
Hier de lunch! Ik zal aan je denken!!
wordt (vr)eten! 
Ik ben keer hier in eindhoven naar ayce van der valk geweest maar vond het niks. Maar kweenie of dat bij elke van der valk hetzelfde is.
Pff..ik ben niet in vorm vandaag. 3-4 bordjes eten maar en 1 bord toetjes..Hier de lunch! Ik zal aan je denken!!wordt (vr)eten!
![]()
het gaat wel iets beter gelukkig, dus gaan hopelijk straks nog wat leuks doenGaat het al wa beter met vriendin? Ik ben keer hier in eindhoven naar ayce van der valk geweest maar vond het niks. Maar kweenie of dat bij elke van der valk hetzelfde is.
We zitten in Vianen..waar ik het niet geweldig vind..onder andere daarom niet eens heel veel op. Van der Valk Houten vind persoonlijk wel goed..daar heb je net wat extra's ook qua broodjes e.dWe kunnen maar beter eerlijk blijven..

Het is geen culinair hoogstandje inderdaad..Ik heb nog nooit lekker gegeten bij een van der valk.
Hebben sinds kort ook wat luxere van der valks. Denk aan die in Nieuwerkerk. Hoorde dat het niet slecht was. Maar blijft een van de valk natuurlijk.Ik heb nog nooit lekker gegeten bij een van der valk.
Heb je inmiddels net als ik gewoon zin om weer normaal te kunnen eten?
Wel kut dat je meis ziek was geworden, nare timing :/.
Geniet er nog even van vandaag!
Pff ik ben ook blij als ik morge weer normaal kan eten, helemal geen zin in gourmetten vanavond haha.

Hou op over nare timing! IK voelde me gister morgen ook al warm-koud worden en mijn spieren deden op een vreemde manier erg veel pijn. Vaak weet ik dan meer dan genoeg.Heb je inmiddels net als ik gewoon zin om weer normaal te kunnen eten?
Wel kut dat je meis ziek was geworden, nare timing :/.
Geniet er nog even van vandaag!

Zoals ik al zei...zeer wisselend, maar vianen is hoe dan ook een matige vreetschuur..Hebben sinds kort ook wat luxere van der valks. Denk aan die in Nieuwerkerk. Hoorde dat het niet slecht was. Maar blijft een van de valk natuurlijk.
Mijn vriendin had voedselvergifiging,.ik daarentegen lijk gewoon geveld te zijn door ordinaire griepMatige score Marvin!Je vriendin heeft je toch niet aangestoken hè?!

Haha..ik had daar ook blij mee geweest wanneer ik niet ziek wasPff ik ben ook blij als ik morge weer normaal kan eten, helemal geen zin in gourmetten vanavond haha.
Nu ga ik eens kijken what to do qua voeding, want heb wel wat kerstgains gemaakt en kan nu niet trainen.. 
Opzich niet..maar het wordt hoe dan ook een vreetfest..en dat gaat na 2 of 3 dagen vaak een beetje tegen-eten..
Klopt precies ditHet verschilt enorm per lokatie. Valk Zwijndrecht is goed. Qua buffet is Almere echt veel beter dan bijvoorbeeld Akersloot. Net wat luxer en vooral wat kleinschaliger.
Het scheelt soms ook al of je de brunch of lunch hebt. Lunch is bij ons in een kleinere zaal wat het ook al anders maakt.
Maar culinair hoogstandje is het niet. Maar er zitten wel wat lekkere vis en vlees dingen tussen om genoeg van te eten.

)