Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Doe mij maar nutella met pindakaas! (vanochtend nog op op een croissantje, heeeeerlijk)

Doe mij maar 2 weekjes dnp nu .. of even een flinke t3 strafdosis

Gewoon alles eten wat los en vast zit..van gourmet tot kerstchoco en toastjes..dab kun je toch zowat niet afvallen?

geen kestchoco en toastjes bij ons.

wel lekker gebulkt bij de gourmet( niet zonder commentaar van de familie), en stiekem om 5 uur nog pizza gegeten omdat ik wist dat we pas om 8 uur gingen eten.

Laatst bewerkt:
Ben afgevallen met kerst:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.386
Elke dag mezelf straffen en niet verder komen?:D liever 2-3 maanden zwaar, 3-4 maanden genieten en repeat.
Het went..het went. Cardio noem ik overigens altijd strafcardio..of het nu verdiend is of niet..ik vind het altijd een straf:roflol:

Tja..dat niet verder komen heeft ben ik bang ook te maken met het feit dat ik al 10 jaar train en nog altijd natty ben..
Nutella is nectar van de goden man...
Duo penotti is juist fkng smerig
Nectar van de goden..:roflol;

Smaken verschillen gelukkig...meer duo penotti voor Marvin!:thumb:

Dit inderdaad.

Nectar van de goden vs een soort vloeibare koetjesreep! :mad:
Haha...laat ik toevallig ook gek zijn op koetjes repen..

Dit was trouwens wat mijn vriendin en ik kregen voor kerst naast onze normale cadeaus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit dus (vind ik oprecht fucking lekker:o):
Duo pennnoti, nutella.. het is mij om het even hoor :D. Beide lekkere ongezonde zoete troep!
Haha that's te spirit!

Ook lekker!
Doe mij maar nutella met pindakaas! (vanochtend nog op op een croissantje, heeeeerlijk)
Dit vind ik dan wel ok..een soort verkapte snicker op brood. Pro-tip: Pindakaas met stukjes noot..:eating:
Doe mij maar 2 weekjes dnp nu .. of even een flinke t3 strafdosis
Straf-stims :roflol:
geen kestchoco en toastjes bij ons.

wel lekker gebulkt bij de gourmet( niet zonder commentaar van de familie), en stiekem om 5 uur nog pizza gegeten omdat ik wist dat we pas om 8 uur gingen eten.
Kijk aan..dat is goed om te horen! Doe mij zo een snel metabolisme!

Zorgen die families van jullie nu zo slecht voor jullie? Weten ze niet dat jullie vreetzakken zijn..of is het bewust cut-gedrag?

Enfin..even de volledige 'voeding' van gister! Hoop dat mijn gf zich wel wat beter voelt vandaag, dan kan ik me nog even schofterig gedragen bij Van der Valk (AYCE)..

Eerste kerstdag voeding:
5:00 2 koppen koffie
6:30 1 monster caps
11:30 100g mini kerststol (met spijs) + boter en suiker + 85g havermout + 10g rozijnen + 40g whey iso (XXL) + vit D + 2 koppen koffie*
14:45 2 bruine pistoletten + 2 gekookte eieren + filet + 110g rosbief + pindakaas
17:00 paar apekoppen en biggetjes
18:30 Kop tomaten soep met extra ballen + 250g kerststol (zonder spijs) + boter en suiker + beschuit met meer vlokken dan beschuit + 50g whey iso (XXL)
20:00 ~45g tony chocolony (witte choco met knettersuiker en framboos)
22:15 ~45g tony choco + 40g nightprotein (XXL) + paar biggen, apekoppen en zoute rijen

?? Kcals, E/K/V: geen idee..

* Dit dus

Nice!
Ik hoop dat je gf opgeknapt is!
enne.. avond AYCE Valk of middag?
Hier wordt het lunch Valk AYCE :D
maar nu eerst ontbijten! :roflol:

• #28.388
Gaat het al wa beter met vriendin? Ik ben keer hier in eindhoven naar ayce van der valk geweest maar vond het niks. Maar kweenie of dat bij elke van der valk hetzelfde is.

• #28.393
Hier de lunch! Ik zal aan je denken!! :D wordt (vr)eten! :roflol:
Pff..ik ben niet in vorm vandaag. 3-4 bordjes eten maar en 1 bord toetjes..

word snel misselijk vandaag! Maar goed..scheelt weer strafcardio..
Gaat het al wa beter met vriendin? Ik ben keer hier in eindhoven naar ayce van der valk geweest maar vond het niks. Maar kweenie of dat bij elke van der valk hetzelfde is.
het gaat wel iets beter gelukkig, dus gaan hopelijk straks nog wat leuks doen :D We zitten in Vianen..waar ik het niet geweldig vind..onder andere daarom niet eens heel veel op. Van der Valk Houten vind persoonlijk wel goed..daar heb je net wat extra's ook qua broodjes e.d

We kunnen maar beter eerlijk blijven..:roflol:

Ik heb nog nooit lekker gegeten bij een van der valk.
Het is geen culinair hoogstandje inderdaad..

Heb je inmiddels net als ik gewoon zin om weer normaal te kunnen eten? :o
Wel kut dat je meis ziek was geworden, nare timing :/.
Geniet er nog even van vandaag!

Matige score Marvin! :P Je vriendin heeft je toch niet aangestoken hè?!

Pff ik ben ook blij als ik morge weer normaal kan eten, helemal geen zin in gourmetten vanavond haha.

Het verschilt enorm per lokatie. Valk Zwijndrecht is goed. Qua buffet is Almere echt veel beter dan bijvoorbeeld Akersloot. Net wat luxer en vooral wat kleinschaliger.
Het scheelt soms ook al of je de brunch of lunch hebt. Lunch is bij ons in een kleinere zaal wat het ook al anders maakt.
Maar culinair hoogstandje is het niet. Maar er zitten wel wat lekkere vis en vlees dingen tussen om genoeg van te eten.

• #28.400
Hou op over nare timing! IK voelde me gister morgen ook al warm-koud worden en mijn spieren deden op een vreemde manier erg veel pijn. Vaak weet ik dan meer dan genoeg.

De bevestiging kwam met een zeer matige eetlust gister en uiteindelijk lag ik gister met 39.2° koorts op de bank..heb me zojuist ziek gemeld en heb heel mijn bed volgezweet..:sad:

Hebben sinds kort ook wat luxere van der valks. Denk aan die in Nieuwerkerk. Hoorde dat het niet slecht was. Maar blijft een van de valk natuurlijk.
Zoals ik al zei...zeer wisselend, maar vianen is hoe dan ook een matige vreetschuur..

Matige score Marvin! :P Je vriendin heeft je toch niet aangestoken hè?!
Mijn vriendin had voedselvergifiging,.ik daarentegen lijk gewoon geveld te zijn door ordinaire griep:sad:
Pff ik ben ook blij als ik morge weer normaal kan eten, helemal geen zin in gourmetten vanavond haha.
Haha..ik had daar ook blij mee geweest wanneer ik niet ziek was:sad: Nu ga ik eens kijken what to do qua voeding, want heb wel wat kerstgains gemaakt en kan nu niet trainen.. :(
Gegrild vlees is toch niks mis mee :P
Opzich niet..maar het wordt hoe dan ook een vreetfest..en dat gaat na 2 of 3 dagen vaak een beetje tegen-eten..
Het verschilt enorm per lokatie. Valk Zwijndrecht is goed. Qua buffet is Almere echt veel beter dan bijvoorbeeld Akersloot. Net wat luxer en vooral wat kleinschaliger.
Het scheelt soms ook al of je de brunch of lunch hebt. Lunch is bij ons in een kleinere zaal wat het ook al anders maakt.
Maar culinair hoogstandje is het niet. Maar er zitten wel wat lekkere vis en vlees dingen tussen om genoeg van te eten.
Klopt precies dit ;)

Nou, waar zou ik beginnen? De kerst-gains..de update qua voeding gister of klagen over het feit dat ik sinds gister ziek ben?

We beginnen bij de voeding van gister..

Voeding Tweede kerstdag:
7:15 2 koppen koffie
8:00 1 monster caps
10:00 2 koppen koffie + beschuit met vlokken
11:30 Brunch:
1) 2 stukken suikerbrood met boter en suikel, appelbroodje, roomcroisantje, donut en 2 boterhammen (1 filet, 1 met berg rosbief) & glas sinaasappelsap
2) Patat met mayo met kipsate, 3 ketjap gehaktballetjes, 1 mini-frikandel en 2 kleine bolletjes met kroket en mosterd (dit ging al moeizaam en dat is slecht nieuws in mijn geval..)
3) Donut en 2 stukken suikerbrood met boter en suiker + cola zero (beetje misselijk al..)
4) 2 choco soesjes, stuk tiramisu taart, choco-bombe en een klein toetje (bah, niet mijn dag:sad:)
5) Leftovers van mijn gf: halve kaiserbol filet en 1/4 donut
15:15 Medium popcorn:popcorn2:
20:00 Hot coldrex & naproxennatrium
22:30 naproxennatrium + paracetamol

Kerst-gains:
Gewicht: 82.7kg (+2.9kg)
Taille: 74cm (+1cm)

Tja, wat wil je als op eerste kerstdag de AYCE niet doorgaat en ik gister ook maar de helft eet van wat ik normaal doe. Minimale kerstgains, maar ook een minimale buffer.

Zoals ik al schreef ben ik gister ziek geworden. Overal spierpijn, of zeg maar gerust pijn en gister op zijn hoogtepunt 39.3° koorts. Vannacht mijn hele bed volgezweet en het lijkt nu of de koorts wat gezakt is, maar dat is bij mij meestal s'ochtends. Straks begint vast de ellende weer...dus helaas, geen gebruik maken van de kerstgains, maar gewoon ziek thuis zitten.

Had al (compensatie) meals geprept voor deze week, dus dat komt ergens goed uit..Hopelijk ben ik er snel weer vanaf!:(

Terug
Naar boven