MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ibu en para? Gewoon stevige dosis Nurofen, cafeïne, hoestsiroop en wat clen :p

Hou op over nare timing! IK voelde me gister morgen ook al warm-koud worden en mijn spieren deden op een vreemde manier erg veel pijn. Vaak weet ik dan meer dan genoeg.

De bevestiging kwam met een zeer matige eetlust gister en uiteindelijk lag ik gister met 39.2° koorts op de bank..heb me zojuist ziek gemeld en heb heel mijn bed volgezweet..:sad:

Zoals ik al zei...zeer wisselend, maar vianen is hoe dan ook een matige vreetschuur..

Mijn vriendin had voedselvergifiging,.ik daarentegen lijk gewoon geveld te zijn door ordinaire griep:sad:

Haha..ik had daar ook blij mee geweest wanneer ik niet ziek was:sad: Nu ga ik eens kijken what to do qua voeding, want heb wel wat kerstgains gemaakt en kan nu niet trainen.. :(

Opzich niet..maar het wordt hoe dan ook een vreetfest..en dat gaat na 2 of 3 dagen vaak een beetje tegen-eten..
Klopt precies dit ;)

Nou, waar zou ik beginnen? De kerst-gains..de update qua voeding gister of klagen over het feit dat ik sinds gister ziek ben?

We beginnen bij de voeding van gister..

Voeding Tweede kerstdag:
7:15 2 koppen koffie
8:00 1 monster caps
10:00 2 koppen koffie + beschuit met vlokken
11:30 Brunch:
1) 2 stukken suikerbrood met boter en suikel, appelbroodje, roomcroisantje, donut en 2 boterhammen (1 filet, 1 met berg rosbief) & glas sinaasappelsap
2) Patat met mayo met kipsate, 3 ketjap gehaktballetjes, 1 mini-frikandel en 2 kleine bolletjes met kroket en mosterd (dit ging al moeizaam en dat is slecht nieuws in mijn geval..)
3) Donut en 2 stukken suikerbrood met boter en suiker + cola zero (beetje misselijk al..)
4) 2 choco soesjes, stuk tiramisu taart, choco-bombe en een klein toetje (bah, niet mijn dag:sad:)
5) Leftovers van mijn gf: halve kaiserbol filet en 1/4 donut
15:15 Medium popcorn:popcorn2:
20:00 Hot coldrex & naproxennatrium
22:30 naproxennatrium + paracetamol

Kerst-gains:
Gewicht: 82.7kg (+2.9kg)
Taille: 74cm (+1cm)

Tja, wat wil je als op eerste kerstdag de AYCE niet doorgaat en ik gister ook maar de helft eet van wat ik normaal doe. Minimale kerstgains, maar ook een minimale buffer.

Zoals ik al schreef ben ik gister ziek geworden. Overal spierpijn, of zeg maar gerust pijn en gister op zijn hoogtepunt 39.3° koorts. Vannacht mijn hele bed volgezweet en het lijkt nu of de koorts wat gezakt is, maar dat is bij mij meestal s'ochtends. Straks begint vast de ellende weer...dus helaas, geen gebruik maken van de kerstgains, maar gewoon ziek thuis zitten.

Had al (compensatie) meals geprept voor deze week, dus dat komt ergens goed uit..Hopelijk ben ik er snel weer vanaf!:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
een keer geen foto's met eten .. hij is echt ziek :eek::eek:

Zag ik nou op FB jou naam voorbij komen dat je WEER wat hebt gewonnen?? :roflol:

Sterkte ermee Marvin! Eat you spinach en get your sleep :thumb:.

Opzich niet..maar het wordt hoe dan ook een vreetfest..en dat gaat na 2 of 3 dagen vaak een beetje tegen-eten..
Klopt precies dit ;)

HA HA HA.

Niet lullig bedoeld hoor, maar jij kon toch makkelijk dagelijks 5K+ eten?! :trollfacex:

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.408
Ibu en para? Gewoon stevige dosis Nurofen, cafeïne, hoestsiroop en wat clen :p
clen..:roflol:

een keer geen foto's met eten .. hij is echt ziek :eek::eek:
Klopt..toen mijn vriendin gister zag hoe weinig ik gister at wist ze eigenlijk al genoeg..

:roflol:

Het is omdat hij ziek is hé ;) Ik heb de laatste dagen op low dose clen gezeten en mijn hoestbuien zijn opmerkelijk minder ;)
je bent niet goed!

clen of eca zouden dan kunnen werken idd.. efedrine word daar ook voor gebruikt als medicijn oa.
Moet er niet aan denken ECA te nemen nu..
Zag ik nou op FB jou naam voorbij komen dat je WEER wat hebt gewonnen?? :roflol:
Yes.. deze keer een mister flavor kruiden pakket..vorige week nog 2kg whey en pre-workout van mount nutrition..

Lucky me :D

Sterkte ermee Marvin! Eat you spinach en get your sleep :thumb:.

HA HA HA.
Niet lullig bedoeld hoor, maar jij kon toch makkelijk dagelijks 5K+ eten?! :trollfacex:
Thanks..wat betreft die 5k..5k in 5-6 meals is heel wat anders als 7-10k in een meal ;) Dus dagelijks 5k...easy

Ik denk dat je jezelf er behoorlijk op verkijkt hoor ;). 4 bordjes bij v/d valk is echt niet zomaar 7K.

• #28.411
Marv... je bent duidelijk vergeten waarom clen in het begin ontwikkeld was ;) Astma en voor de luchtwegen. Het helpt echt hoor ;)
I know..maar heb niks aan mijn luchtwegen voor alsnog. Wel flink verhoging en daar gaat clen niet bij helpen nu. Verder voelde ik me op dag 1 clen super, super kut..dus dat is een nogo.

Hoop gewoon dat dit voor oud en nieuw weer over is, want heb nieuwjaarsdag een feestje en wil eigenlijk nog wel trainen deze week. Maar goed..alles op zijn tijd en niks forceren!

pfff... wat klote.. :(
beterschap.

Je bent niet de enige die het met de kestdagen te pakken heeft gekregen. Ik loop ook al dagen te hoesten en snotteren, maar het lijkt nuu een beetje de goede kant op te gaan. Sterkte man!

Het is omdat hij ziek is hé ;) Ik heb de laatste dagen op low dose clen gezeten en mijn hoestbuien zijn opmerkelijk minder ;)
Ze geven dat aan paarden tegen de hoest en bronchitis he. :roflol:

Wij DBBers zijn toch net paarden joh

Ugh, neeeeee, beterschap!!
Hoor er ontzettend veel over, kan alleen maar voor je hopen dat het snel achter de rug is.
Citrosan ftw!

Aaiaiai hopelijk ben je er inderdaad snel weer bovenop. Ook een dikke vette beterschap van mij!

• #28.419
pfff... wat klote.. :(
beterschap.
Zeker klote, was zo gemotiveerd om weer te knallen na de kerst..

..maar goed kerst zelf was op kerstavond na ook een beetje een deceptie

Je bent niet de enige die het met de kestdagen te pakken heeft gekregen. Ik loop ook al dagen te hoesten en snotteren, maar het lijkt nuu een beetje de goede kant op te gaan. Sterkte man!

Ze geven dat aan paarden tegen de hoest en bronchitis he. :roflol:
laat het inderdaad snel de goede kant op gaan..geen zin hierin!

Wij DBBers zijn toch net paarden joh
Haha..

Als je het zo bekijkt..
Idd. Mijn reactie was al weer achterhaald :)
Viel mee toch..
Ugh, neeeeee, beterschap!!
Hoor er ontzettend veel over, kan alleen maar voor je hopen dat het snel achter de rug is.
Citrosan ftw!
Hot coldrex en naproxennatrium doet wonderen

Aaiaiai hopelijk ben je er inderdaad snel weer bovenop. Ook een dikke vette beterschap van mij!
I see what you did there :rolleyes:

Je hoeft bij een kleine verkoudheid of iets toch niet meteen alle medicijnen die je kan vinden naar binnen te werken toch?

Terug
Naar boven