XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.422
Je hoeft bij een kleine verkoudheid of iets toch niet meteen alle medicijnen die je kan vinden naar binnen te werken toch?
het vreemde is..ik ben niet verkouden, maar heb wel koorts! Maar heb vandaag rustig gedaan met de medicatie. 1 keer hot coldrex en 1 naproxen

Ik heb bij de barbier een prijs gewonnen :D maar wij zijn geen vriendjes denk ik.
Gefeliciteerd! Wat heb je eigenlijk precies gewonnen??

Video unavailable :(

het vreemde is..ik ben niet verkouden, maar heb wel koorts! Maar heb vandaag rustig gedaan met de medicatie. 1 keer hot coldrex en 1 naproxen

Wat een bullshit om medicijnen te nemen als je gewoon ziek bent. Het begint er echt op te lijken dat je werkelijk overal een pil voor hebt, best zorgelijk. Ze kunnen Punjab inmiddels al bijna vervangen met die kapotte kernreactor, jij gaat die kant op.

• #28.430
Een haar verzorging pakket in een coole Amerikaanse brievenbus box :cool:
Nice!:thumbs:
Ik weet niet eens wat die medicijnen allemaal zijn :o

Vonden ze je er zo slecht uitzien? :trollfacex:
Hot coldrex klinkt stuk spannender dan het is...is een mengsel van 500mg paracetamol, 30mg vitamine C en wat sucrose. Naproxen is een pijnstiller die ook koortsverlagend werkt en die doet goed zijn werk ;)

zie bericht hieronder..
:sad:
:thumbs:
Op de pc doet ie t wel, toffe barbershop!
Ook eens via fb kijken dan..
Wat een bullshit om medicijnen te nemen als je gewoon ziek bent. Het begint er echt op te lijken dat je werkelijk overal een pil voor hebt, best zorgelijk. Ze kunnen Punjab inmiddels al bijna vervangen met die kapotte kernreactor, jij gaat die kant op.
Man, man..een beetje paracetamol..is dat niet hardcore? er slikken hier op het forum dagelijks gasten multivis, glucosamine, vitamine D, visolie, winstrol en andere supps..en dan doe jij hier moeilijk over paracetamol:roflol:

Goed vergelijk..ik weet het..:o

Enfin..de voeding van gister. Eten lukt gelukkig wel..

Voeding dinsdag 27-12-2016:
8:00 2 koppen koffie + hot coldrex
11:30 50g havermout + 30g whey iso (XXL) + 5g rozijnen + multivit & vit D + glas verse sinaasappelsap
13:15 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + 2 koppen koffie
15:15 125g kipfilet + 125g spinazie
16:30 30g whey iso (XXL)
18:30 Aardappelkroketjes + 160g varkenshaas + 3 haricotvert+spek rolletjes (~750kcals)
21:00 25g nightprotein (XXL)

~1880kcals, E/K/V = 190g (40%) / 175g (37%) / 50g (23%)

Vandaag zal er op het avondeten na ongeveer hetzelfde uitzien..

Varkenshaas + kroketjes :heart:

Ziek zijn en 1800 kcal eten.... :goodidea:

Kan je bijna 2kg kip voor eten. Mooi toch :D

3877896.jpg

• #28.435
Was lekker inderdaad!:heart:
Ziek zijn en 1800 kcal eten.... :goodidea:
haha..ik eet iets boven mijn bmr..maar doe ook geen f**k behalve liggen.

Maar misschien eens een stamppotje vanavond..dan zullen de kcals en vetten ook wat omhoog schieten:thumb:

Kan je bijna 2kg kip voor eten. Mooi toch :D
haha
.met de juiste kruiden niet verkeerd! :)

:roflol:

• #28.436
Oja..en zou bijna vergeten dat ik voor mijn ontbijt al ongeveer 60g tony chocolony en een stuk of 6 snoepjes op heb:roflol:

• #28.438
knettersuiker hnnnngggg, beterschap vriend

Terug
Naar boven