SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
.. Karamel zeezout, hhnnngggOja..en zou bijna vergeten dat ik voor mijn ontbijt al ongeveer 60g tony chocolony en een stuk of 6 snoepjes op heb![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.. Karamel zeezout, hhnnngggOja..en zou bijna vergeten dat ik voor mijn ontbijt al ongeveer 60g tony chocolony en een stuk of 6 snoepjes op heb![]()
dacht serieus toen ik het hoorde een tijd terug wtf (zout) icm choco en karamel, maar nu ik die B&J blonde brownie op heb met salted caramel core snap ik het wel.
Haha..in een flexbowl
haha..nooit te oud voor knettersuiker
Dat is echt niet mijn ding...sorry 'zus'
Nope..die zou ik niet halen. Liever de chunky munky, cookie dough of cinnamon bun..dacht serieus toen ik het hoorde een tijd terug wtf (zout) icm choco en karamel, maar nu ik die B&J blonde brownie op heb met salted caramel core snap ik het wel.
maybe yes...maybe no..

Ik hou ook meer van een puntzak friet..

Thanks! Ziek zijn was gelukkig van korte duur!

), 8 (prima!), 8 (zwaar zat nog even)
)
)
), 12, 15 (toe's out)
)Jaaaa, mijn grote favoriet!!dacht serieus toen ik het hoorde een tijd terug wtf (zout) icm choco en karamel, maar nu ik die B&J blonde brownie op heb met salted caramel core snap ik het wel.

.. Of Half Baked <3
Yes! Gainen zondertrainen vandaagWeer beter dus! Mooi!
Net op tijd voor de oliebollen!
Een hele fijne jaarwisseling Marvin! Op naar de 2017 gainzzzzzzzzzzzz![]()
Jij ook alvast een goede jaarwisseling! Op naar een beter 2017!Hopelijk pak ik het niet dit weekend weer op. Want echt gezond eten wordt het niet vandaag en morgen en heb 1 januari nog een feestje om te beginnen..Jaaaa, mijn grote favoriet!!
Je had de laatste weken ook de tijdelijke smaak "One Sweet World", nog goddelijker van Blonde Brownie.. Maar hij is inmiddels alweer uit de schappen
#hetleveniskut
.. Of Half Baked <3
Top dat je weer helemaal beter bent 'broeder', hopelijk op naar een knallend 2017!
Jij ook alvast veel krachtgains toegewenst Sanne!Toch nog ongeveer 7g eiwit per oliebolGoeie jaarwisseling Marv. Hou je een beetje in met die meelbollen, daar zitten weinig gains in![]()
Het zijn dus eigenlijk heel gezonde dingen..daarover zo meer! Jij ook alvast een goede jaarwisseling
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
..is all you can eat toch)
~2565kcals, E/K/V = 170g (26%) / 320g (50%) / 70g (24%)
Goeie jaarwisseling Marv. Hou je een beetje in met die meelbollen, daar zitten weinig gains in![]()

Schrok wel een klein beetje toen ik mijn oliebollen aan het incalculeren was...wetende dat er nog meer gaat komen vanavond en dat ik morgen ga gourmetten. Daarna nog wel een nachtje dansjes doen in Crazyland en komende week weer compenseren...maar ach..dat is Marvinnenin elk voedsel zitten gains, in sommige alleen wat minder maar dat betekend gewoon dat je daar gewoon wat meer van moet eten![]()

Ach..vorige keer had ik bijna 4x7x85kg, maar dat moet ik natuurlijk niet verwachten na 3-4 dagen lamlendig in bed liggen..Prima training marv zo na paar daagjes ziekte. Nu al aan de olliebollen haha. Jij ook een fijne jaarwisseling alvast!

Haha..ik hoop het. Want de dag is nog niet voorbij. Van wat ik weet komen er straks nog wraps met kip, mini pita's met shoarma, gehaktballetjes, brood met smeersels, vers fruit en nog meer