Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.461
Heerlijk dagje dus Marvin. Geniet ervan! :D

Ik ben benieuwd wie er aan 't einde van de dag meer bollen op heeft... :o
Ik stop wel bij een stuk of 8-12 denk. Beetje afhankelijk of mijn gasten ook mee eten

Edit: uit zelfbescherming niet meer gehaald:o

• #28.464
Ik had wel een hoger marvingehalte verwacht op een dag als vandaag!!1!11
haha..er is genoeg gemarvind!

Huehue. Dit dus! :D Maar ik las al dat er nog een hoop ander lekkers voorbij komt :roflol:!
Eindstand: 4 appelbeignets & 10 oliebollen

3 B52's, 1 rum cola zero, mini pita shoarma met saus, wat pizza brood en een shitload aan brood met smeersels...misselijk nu en een buik of dat ik zwanger ben..

Smerig!:sad:

• #28.465
Vroeger ging dat wel anders..dan at ik oud en nieuw gerust 30-35 oliebollen. Ik at niet anders toen..:roflol:

Ik heb er 1 op en was er alklaar mee, maarja was zo'n supermarkt oliebol, niet te vreten!

• #28.467
Oeps..84.2kg vanmorgen.. :roflol: Zo maar een flink rondje strafcardio..:o

Succes! Loop maar een rondje voor mij ook ! :D Ik mag niet....
Hier is de mealprep al lang en breed weer klaar voor deze week! :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • #28.470
Succes! Loop maar een rondje voor mij ook ! :D Ik mag niet....
Hier is de mealprep al lang en breed weer klaar voor deze week! :rolleyes:
Haha..join the club. 09:00uur was mijn mealprep al klaar. Daarna 1.5uur gelopen..langs mijn oma geweest en weer 15 minuten terug gelopen..

Nu mijn best doen om niet weer te gaan zitten vreten als een klein kamer-olifantje..

straks gourmetten:o
Damn dat jij telkens zoveel aankomt van zo'n vreetpartij.
Grotendeels maag en darminhoud..maar ik zie er niet uit nu. Morgen weer back-on-track..compenseren..compenseren.. :marvin:

Hnnnng hier is het genieten nu doordat ik het niet al te gek heb gemaakt, gewoon lekker nog op 2750 kcal zonder strafcardiosessies oid:eyebrow:

Prima resultaat Marvin :roflol:. Je hoeft je vandaag in ieder geval niet te vervelen!

Goed resultaat in ieder geval.

Hier ook nog even wat frisse lucht... en regen :mad: opgesnoven met een rondje om het meer...pina colada mee :o

Wat vind je van mij snoeppakket voor gevorderden ? :marvin:

41.jpg

Terug
Naar boven