Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Heuuu, boerenkool met worst, heb precies hetzelfde gegeten. Jammer dat het niet echt een training naar je zin opleverde.. :/
Ach, volgende keer beter, als je de MMC maar hebt gevoeld ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.563
Een reptarget zegt toch niet zo heel gek veel?
Je kan makkelijk je reps halen zonder je spieren goed te belasten en andersom minder reps en je spieren wel goed belasten.
Huh??? Zo raar is het toch niet? Vorige keer deed ik bijvoorbeeld 2x7x85 en 2x6x85kg...het doel was dus eigelijk 4x7x85kg, maar dat zat er gewoon weg niet in. Op de planning stond 4x6-8x85kg...door toch nog 5x5x85kg te doen heb ik daarmee mijn minimum net gehaald.

Echter wel minder goed als vorige training, maar kan niet altijd zes gooien..:o

Met een Marvin dieet is het best een mooie uitkomst anders :D
Precies..
Heuuu, boerenkool met worst, heb precies hetzelfde gegeten. Jammer dat het niet echt een training naar je zin opleverde.. :/
Ach, volgende keer beter, als je de MMC maar hebt gevoeld ;)
Lekker hè, boerenkool met worst & mosterd en piccalilly:heart:..de benches zaten qua MMC inderdaad wel goed, maar twee weken terug gingen ze toch een pak makkelijker..beetje slappe zooi afgelopen week, maar kan er niet van wakker liggen..:o

Enfin..gister weer lekker Marvinnen:marvin: om een uur of 23:00 even de frituur aangezet voor wat kreukelfriet met frietsaus en 3 mini frikadellen en 3 bitterballen met mosterd:eating:

Vandaag ook weer een goede planning..met dan aan de facebook tag-acties:roflol: "Tag iemand die jouw op McDonald's moet trakteren"...

Heuh...slappe excuses..:marvin:

Enfin, vanmorgen in mijn oude gym getraind. Leek me niet verstandig met de ijzel om toch stug naar Gouda te rijden..

LB2:
Front squat (paused):

20kg: 15
45kg: 8, 8
65kg: 5, 5
75kg: 5, 5 (top!:thumb:)
80kg: 3, 3, 3 (prima reps)
85kg: 2, 2, 2, 2, 2, 2 (6x2x85kg:thumb:)

Standing leg curl:
16kg: 12 (warmup)
23kg: 15 (nice!), 15 (sqeez!), 15, 15 (top!)

Tussen de sets door wat vacuums (zo lang mogelijk vasthouden..)

Leg press:
146kg: 15 (warmup)
182kg: 20 (close stance), 20 (voeten tegen elkaar), 20 (explosieve reps, 'normale' voetstand), 20 (wide stance, goed rekken:fire:)

Seated legcurl:
23kg: 15 (warmup)
36kg: 12 (top MMC)
43kg: 12 (prima!:D)
50kg: 12 (1f.:fire:)

Seated calfraise:
50kg: 10
70kg: 15, 15, 15 (prima MMC, burn!!:fire:)
90kg: 6 (nog iets over..), 6 (t*ring!), 6 (2 licht forced:fire:)

Incline legraise:
Bw: 12, 10, 8 (t*ring wat zwaar!)

Knee-raise:
Bw: 10, 10 (pff!), 10 (t*ring!)

Ab-wheel:
Bw: 12, 12, 12 (prima:thumb:)

Stretches:
Glutes, ilopsoas, bekken etc..

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Helemaal zo slecht nog niet!)

Voeding, zaterdag 07-01-2017:
8:00 2 koppen koffie + 50g havermout + 25g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen
Pre-workout: 1 scoop shatter + 1 scoop pump blend
Intra-workout: 15g BCAA (4:1:1, Dedicated)
Post-workout: 1.5 scoop EAS (XXL)
11:00 2 chocokoekjes + 1 oreo in de supermarkt:roflol:
12:00 80g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + 2 koppen koffie + appel
14:00 90g rijst + 90g kipfilet + mueslireep (~130kcals)
16:00 125g kipfilet + 125g spinazie
17:00 30g nightprotein (XXL)
18:30 McDonald's:marvin:

Exclusief McDonald's ~1720kcals, E/K/V = 175g (40%) / 185g (42%) / 35g (18%)

Laatst bewerkt:
Vandaag ook weer een goede planning..met dan aan de facebook tag-acties:roflol: "Tag iemand die jouw op McDonald's moet trakteren"...

Heuh...slappe excuses..:marvin:

Enfin, vanmorgen in mijn oude gym getraind. Leek me niet verstandig met de ijzel om toch stug naar Gouda te rijden..
Dus je hebt je gf tetaged?? :roflol:

Hier geen ijzel gezien. :o

• #28.565
  • #28.567
:roflol::roflol::roflol: Ze heeft een grote invloed op je Marvin gehalte! Maar of dat wel zo handig is..:D
Ga ik niet ontkennen! Voor ik iets met haar kreeg was ik wel droger. Nu moet ik meer Marvinnen, maar samen (vr)eten vinden we gewoon leuk.

Wat dat betreft stel ik mijn relatie gewoon boven bodybuilding..

Ga ik niet ontkennen! Voor ik iets met haar kreeg was ik wel droger. Nu moet ik meer Marvinnen, maar samen (vr)eten vinden we gewoon leuk.

Wat dat betreft stel ik mijn relatie gewoon boven bodybuilding..
Samen vreten is ook leuk. Zou er zelf wel veel moeite mee hebben met zo'n gf:o. Maar zolang je geen wedstrijden wilt lopen is Marvinnen prima te doen:D

• #28.569
Samen vreten is ook leuk. Zou er zelf wel veel moeite mee hebben met zo'n gf:o. Maar zolang je geen wedstrijden wilt lopen is Marvinnen prima te doen:D
Ik mag ook niet klagen...mijn shape is beter dan sommige hier die de bodybuilding-monnik uit hangen..en ondertussen vreet ik (zeer) regelmatig troep of heb ik een AYCE..

Ik mag ook niet klagen...mijn shape is beter dan sommige hier die de bodybuilding-monnik uit hangen..en ondertussen vreet ik (zeer) regelmatig troep of heb ik een AYCE..
Maar dat compenseer je dan ook wel met hele lage dagen of ramveel cardio:p. Helaas bloat ik net wat meer als ik troep eet:(

• #28.571
Maar dat compenseer je dan ook wel met hele lage dagen of ramveel cardio:p. Helaas bloat ik net wat meer als ik troep eet:(
Weinig cardio de laatste tijd, maar inderdaad wel 1800kcals dagen..dat was gister ook de bedoeling, maar toen kwam er friet en snacks bij. Gelukkig geef ik mezelf daar ruimte voor. Zo kan ik een soort van bodybuilden en van het leven genieten:thumb:

• #28.572
20170107_181043.jpg
Gister flink aan het Marvinnen geweest! Na de Mc nog wat chips..snoep en drankjes erin gegooid. Goodlife.. :marvin:

Nu naar de gym! De gewonnen mount nutrition pre-workout testen..verwacht er weinig van.. :o

Hopelijk wel met een cola zero hé, anders wordt je dik! :D

Dit noemen ze bingen, toch? :D

20170107_181043.jpg
Gister flink aan het Marvinnen geweest! Na de Mc nog wat chips..snoep en drankjes erin gegooid. Goodlife.. :marvin:

Nu naar de gym! De gewonnen mount nutrition pre-workout testen..verwacht er weinig van.. :o
goed zo! ik ben trots.. al had er natuurlijk nog wel een kcalletje of 8000 bij gekund (iig hier wel :D)

Alleen maar gains joh!

Maccie bulk, altijd goed.

Woon er half de laatste tijd.

• #28.579
Hopelijk wel met een cola zero hé, anders wordt je dik! :D
Dit dus! Op alcohol en verse sinaasappelsap na weiger ik het om kcals te drinken..

Nope..of althans vind ik niet. Echte binges heb ik ook wel gehad. Dan werd het zwart voor mijn ogen en ging ik in huis op vreet-rooftocht tot alles op was..

goed zo! ik ben trots.. al had er natuurlijk nog wel een kcalletje of 8000 bij gekund (iig hier wel :D)
Makkelijk. Ik had alleen een royal chicken menu, mc kroket en 6 mc nuggets met mosterd saus. Dat is bij mij in nog geen 10 minuten op..

S'avonds nog een glas liqor43 en een B52 met wat ham-kaas chips en snoep..en 3 mini lions.. :meal:

Viel opzich mee voor een zaterdagavond..:rolleyes:
Yeah buddy!
Best veel eiwitten nog in de totale meal..
Maccie bulk, altijd goed.

Woon er half de laatste tijd.
Maccie is IMO altijd goed!

Zojuist weer bij Flex getraind! Lekker rustig vanmorgen...pre-workout is flut trouwens. Pumpblend van myprotein heb ik nog meer aan..:roflol: Daar ga ik ehm dus voortaan maar mee wegmengen..

UB1:
Incline benchpress:
25kg: 10
45kg: 10
55kg: 8, 6
65kg: 6 (prima!)
70kg: 6 (iets over), 6 (top MMC:fire:), 6, 6, 6 (nice:D)
50kg: 15 (pompje pakken:fire::fire:)

Volgende keer weer meer reps..

Pulldown (front):
40kg: 12 (warmup)
61kg: 12 (best ok..), 12 (2f.)
54kg: 12 (betere MMC:fire:)

Dumbel shoulder press:
14kg: 10
24kg: 6
32kg: 6 (nice!), 6 (nipt..)
30kg: 4 (op=op blijkbaar..)
20kg: 15 (pompen of verzuipen..:fire:)

Single arm cable row:
24.5kg: 8
31.5kg: 8 (top MMC), 8 (1f.), 9 (2f.:fire:)

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8
15kg: 15 (top MMC!), 15 (explosief:fire:)
17.5kg: 16 (laatste 7 reps met vuisten tegen elkaar..)

Cable fly's (high pulley):
10kg: 15
12.5kg: 20, 20, 16 (smerig pompen:fire:)

Dumbel curl:
8kg: 10
12kg: 15 (mwoah..), 15 (3f.), 15 (snellere reps..:fire:)
7kg: 25 (lekker pompen..all kind of veins..:fire:)

Machine shrugs (gewicht per kant, ramping):
20kg: 15
30kg: 15
40kg: 15 (2 licht forced..)
50kg: 15 (paar forced..paar alternate..)
55kg: 10 (2f.), 8 (shrug-life:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Prima training op de zondagmorgen!:thumb:)

Laatst bewerkt:
Het Danoontje doet het hem!
Vind je training wel een halve apenkop meer waard hoor :).
Vandaag nog wat lekkers op het menu, of wordt het strafcardio en weinig voer? ;)

Terug
Naar boven