AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

De planning voor vandaag! Weinig tijd, dus even kijken hoever ik kom:thumbs:

LB1:
Hacksquat:

60kg: 8
80kg: 6 (warmup)
100kg: 3
115kg: 4x6-8

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 10
140kg: 10 (warmup)
200kg: 3x10-15
230kg: 3x5-6

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
100kg: 3x6-8

Calf raise machine:
40kg: 6 (warmup)
50kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 3x10-12

Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
60kg: 3x10-15

Extra?

Voeding, maandag 09-01-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 85g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g zilvervliesrijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie +
Pre-workout: 2 scoops 1 M.R.
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2200kcals, E/K/V = 200g (36%) / 240g (43%) / 50g (21%)

Valt me op dat jij voor je training dus al helemaal bepaald wat je gaat doen!
Misschien ben ik dan apart, maar ik bepaal dat ter plaatse, zo ben ik ook niet afhankelijk van bezette benches en shit.
Denk je niet dat dit je beperkt in je kunnen? Als in: het uiterste eruit halen..
Ook vraag ik me af of je dit dan ook altijd haalt.. (je vooraf gestelde doelen)

Misschien ben ik dan apart, maar ik bepaal dat ter plaatse, zo ben ik ook niet afhankelijk van bezette benches en shit.
Denk je niet dat dit je beperkt in je kunnen? Als in: het uiterste eruit halen..
Haalt ie regelmatig niet (voeding in iedergeval), en daarom moet hij Marvinnen...

:marvin:

Haalt ie regelmatig niet (voeding in iedergeval), en daarom moet hij Marvinnen...

hmm..ok haha! Ik vind het juist leuk om een rapport van de training zelf te lezen en ook de ervaringen en gedachten hierbij, vandaar de vraag!
Nu voelt het als een hulpmiddel (agenda) voor de training zelf, wat uiteraard helemaal goed is, maar minder enerverend om te lezen.
Maarja, wie ben ik.. Ik log pas een week, hij al jaren! (respect hiervoor trouwens! vergt doorzettingsvermogen en dedication!)

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.604
Shots fired:schoot:

Snel achteraan poppen, het effect duurt nog wel wat uurtjes!!!11
Shit! Helemaal vergeten..vandaag weer een kans!

Ik was dan ook niet helemaal serieus ;) Af en toe de teugels een beetje laten vieren en jezelf niet gek laten maken.

Front squats :heart:. Ik zie hem nog steeds (te) weinig voorbij komen in de gym.
Weet ik ;) Denk inderdaad dat er heel weinig mensen zijn in de gym die (front)squaten...zelfs bij Flex lijkt het wel everyday is UB day..
Als die grip niet zo klote was deed ik ze nog wel.
Crossed grip is prima...die blauwe schouders alleen:roflol:
Lukt de clean grip niet? Gewoon blijven rekken/oefenen en tot die tijd crossgrip. Moet prima kunnen toch, met die cannondelts van jou?
Ik ben gestopt met rekken..blijf wel crossed doen:thumb:
De laatste keer dat ik ze deed was ik dan ook wel 20kg lichter:o, maar die clean grip is een ramp idd. Crossgrip toen ook, sindsdien eigenlijk nooit meer geprobeerd.
Weer oppakken dan! Is ook een core-killer..
Dit!
Goede vraag! Ik bepaal dit aan de hand van mijn vorige training. Daarom log ik ook hoe setjes gingen..zo kan ik zien of ik zwaarder kan gaan of juist iets lichter. Uiteraard moet ook ik soms volgordes wisselen, maar de oefeningen blijven bij de regel gelijk.

Het kopje extra gebruik ik als ik tijd over heb en behoefte heb om weer eens wat anders te doen. Dat bepaal ik wel ter plekke:D Uiteraard haal ik niet altijd mijn targets..meestal houd ik het dan de volgende keer gelijk. Lukt het weer niet, dan verlaag ik de week erna..of kies er voor om meer sets te doen met lager volume per set..

Klopt...gister avond nog een stuk chipolata taart toegevoegd aan mijn 'dieet' :trollface:
hmm..ok haha! Ik vind het juist leuk om een rapport van de training zelf te lezen en ook de ervaringen en gedachten hierbij, vandaar de vraag!
Nu voelt het als een hulpmiddel (agenda) voor de training zelf, wat uiteraard helemaal goed is, maar minder enerverend om te lezen.
Maarja, wie ben ik.. Ik log pas een week, hij al jaren! (respect hiervoor trouwens! vergt doorzettingsvermogen en dedication!)
Zoals je zo kunt zien log ik meestal beide. S'ochtends de dagplanning en meestal de dag er na hoe alles gegaan is. Houdt de boel een beetje levendig hier ;) Dus lees gerust hieronder eens.. :)
Ik ga jou log ook eens opzoeken:thumb:

Dus bij deze de training van gister! En die ging lekker! Benen helemaal naar de klote en erg tevreden over de gehele training!:D

LB1:
Hacksquat:

60kg: 10
80kg: 6 (warmup)
100kg: 3
115kg: 8 (top MMC:fire:), 8 (hoppa!), 8 (prima!:D), 8

Volgende keer weer verzwaren naar 120kg:D

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 10
145kg: 10, 10 (warmup)
180kg: 15, 15 (beide close stance. had een misrekening gemaakt met gewicht..vond het al zo makkelijk gaan..:o)
200kg (close stance): 15, 15 (t*ring!:fire:), 15 (holy shit!:fire::fire:)
230kg (normal stance): 6, 6, 6 (nice!!::D)

Volgende keer 210kg / 240kg :thumb:

SLDL:

60kg: 10 (warmup)
100kg: 10 (huh, ik lijk echt mobieler @DieNase), 8, 8

Niet verzwaren nog...meer reps = doel

Calf raise machine:
40kg: 6 (warmup)
50kg: 12 (lekker!)
55kg: 10
60kg: 15 (close stance..), 9 (toe's in..)

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 12 (top!:fire:), 12 (FUAAARK), 12 (2f.)

Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
60kg: 15 (2f.), 15 (3f.), 12 (pff:fire:)

Extra, Iso-lateral row (alternate/plate-loaded/gewicht per kant):
20kg: 20
35kg: 12, 12 (prima zo:thumb:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Heel nice dit! Benen waren gister avond al verrot..dat wordt wat komende dagen!)

Vandaag een rustdag. Ga mijn tattoo weer wat laten uitbreiden. Echter geen idee hoever hij gaat komen vandaag, want mijn vriendin gaat eerst en hij moest niet te laat weg vanmiddag. Had een bepaald idee, maar dat wordt nu volgende keer gedaan en beginnen we nu ergens anders mee:roflol: We zien wel waar het schip strand..:o

Daartoe vandaag en morgen niet trainen..op verzoek van @Basma toch even gewogen vanmorgen...:rolleyes:

Weging en meting 10-01-2017:
Gewicht: 80.8 (geen Mac-frituur-taart-gains:roflol:)
Taille: 73.0cm (mij hoor je niet..)

De planning voor vandaag qua voeding..

Voeding dinsdag 10-01-2017:
8:15 2 koppen koffie
10:30 85g havermout + 30g whey iso (XXL) + 10g rozijnen + multivit & vit D
12:30 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
14:30 125g zilvervlies rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
16:30 30g whey iso (XXL)
18:00 Aardappels + snijbonen + schnitzel (~750kcals)
20:00 25g nightprotein (XXL)

~2150kcals, E/K/V = 200g (37%) / 225g (42%) / 50g (21%)

Laatst bewerkt:
Lekkere squats, prima training zo!

Goed om te horen dat het wat losser is nu, blijf die oefening doen!

Mobieler? Je buik is gewoon wat minder dik :p

Ik was dan ook niet helemaal serieus ;) Af en toe de teugels een beetje laten vieren en jezelf niet gek laten maken.

Front squats :heart:. Ik zie hem nog steeds (te) weinig voorbij komen in de gym.
Heb een hekel aan front squats haha. Krijg de grip niet goed ( lats zittten te vast) en ben gewoon een stijve hark. Alc ik diep squat heb ik ook butwink..

Oh boy. Een mooie training en vandaag in de middag carbs op een rustdag! De bulk is real :D

Tijdje niet meer geweest hier, wat is je doel momenteel...cutten denk ik? (gezien aantal kcals)

• #28.613
Lekkere squats, prima training zo!
Vond ik ook:D

Goed om te horen dat het wat losser is nu, blijf die oefening doen!
Ik doe mijn best! Doe nu ook de rek-oefening die Wesley Vissers aan het eind van zijn workout doet in dit filmpje:

Mobieler? Je buik is gewoon wat minder dik :p
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?

Heb een hekel aan front squats haha. Krijg de grip niet goed ( lats zittten te vast) en ben gewoon een stijve hark. Alc ik diep squat heb ik ook butwink..
Oefenen...oefenen...oefenen.. ;)

Oh boy. Een mooie training en vandaag in de middag carbs op een rustdag! De bulk is real :D
Dis gonna be gooood!:roflol:
In dat geval misschien eerst even wat aan je mobiliteit doen :P!
Verstandig inderdaad..
Tijdje niet meer geweest hier, wat is je doel momenteel...cutten denk ik? (gezien aantal kcals)
"Marvinnen"..echt bulken doe ik niet...echt cutten doe ik niet momenteel. Vaak is het gewoon qua gepland voedsel compenseren om weg te komen met ongeplande zooi...:rolleyes:
dat is gewoon karma die je krijgt als je de bar verkeerd beet pakt
Liever dat dan verneukte polsen..:rolleyes:

• #28.616
Die stretch is aardig, beter doe je een diepe squat stretch of russian babymakers.

Lekkere legday! .. Blijf jaloers op de hacksquat, maar één keer kunnen doen (bij Fox) en was direct verkocht.
Succes met jezelf vol laten inken, benieuwd wat het gaat worden!

Marvinnen, what else...? :D

Nette training en bw!

Terug
Naar boven