Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.581
Het Danoontje doet het hem!
Vind je training wel een halve apenkop meer waard hoor :).
Vandaag nog wat lekkers op het menu, of wordt het strafcardio en weinig voer? ;)
Tja..hoe log ik een halve apenkop? Dat danoontje was van mijm gf..vandaag niet te gek..vanmorgen havermout met whey. Nu pistoletjes met ei en fricandeau. Vanmiddag rijst met gegrilde kip en vanavond steak tartaar met gebakken aardappels en sperziebonen.

Verder nog niks gepland..dus we weten niet wat de dag brengt.. :o

Je bent heel wat actiever geweest dan ik op de zondagochtend :)
Waar is Flex?

• #28.585
Je bent heel wat actiever geweest dan ik op de zondagochtend :)
Waar is Flex?
jaja..om 7:00uur stond ik al meals te preppen..

Mijn gym in Gouda heet Flex :)
Hier ben ik :)

Die db shoulder press blijf ik toch echt wel nice vinden man! Lekkere training!
:roflol: hier ben ik..

Schouders zijn best sterk inderdaad :D
Eindhovuuuh toch?
Die presses zijn zeker netjes :bow:
Merci! :)

• #28.586
De planning voor vandaag! Weinig tijd, dus even kijken hoever ik kom:thumbs:

LB1:
Hacksquat:
60kg: 8
80kg: 6 (warmup)
100kg: 3
115kg: 4x6-8

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 10
140kg: 10 (warmup)
200kg: 3x10-15
230kg: 3x5-6

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
100kg: 3x6-8

Calf raise machine:
40kg: 6 (warmup)
50kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 3x10-12

Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
60kg: 3x10-15

Extra?

Voeding, maandag 09-01-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 85g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g zilvervliesrijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie +
Pre-workout: 2 scoops 1 M.R.
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2200kcals, E/K/V = 200g (36%) / 240g (43%) / 50g (21%)

Je spinazie en kip met rijst dit keer... dat verkleint op zich de kans op een avond tripje naar de Mac wel :)

Zo, ik heb Mac pics gezien en ben weer helemaal bijgelezen :)

• #28.589
Niet eens een meting en weging na zo'n weekend? :P

Succes met de LB training. Ik mis nog steeds een echte squat of DL, maar laten we die discussie maar niet weer beginnen :rolleyes:!

Je moet wel dianabolletjes naast die grapefruit poppen!!!11 Grapefruit verminderd de concentratie van het CYP3A4 enzym, een enzym verantwoordelijk voor de afbraak van een scala aan medicatie, waaronder 17α AAS.

• #28.593
Niet eens een meting en weging na zo'n weekend? :P

Succes met de LB training. Ik mis nog steeds een echte squat of DL, maar laten we die discussie maar niet weer beginnen :rolleyes:!
Het was helemaal geen bijzonder weekend to be honest. Tuurlijk zaten er wat cheats en voor sommige hier flink wat cheats, maar ik lig er niet wakker van en ben er van overtuigd dat er geen schade is opgelopen ;) Ik vind het wel even prima zo. 1 training zonder squat en 1 training met frontsquats :thumb: Keer andere prikkels kan ook geen kwaad...

Van gedemotiveert squatten is nog nooit iemand groot geworden..

Op de parkeer gelegenheid, het niet opruimen van gewichten en het feit dat zowel het squat als smith rack schuin voor de spiegel staan na bevat het me meer dan prima:D

Wel nog weinig sociaal contact. Ik kom daar zeker niet voor, maar merk toch dat het anders is als in mijn oude gym..
Je moet wel dianabolletjes naast die grapefruit poppen!!!11 Grapefruit verminderd de concentratie van het CYP3A4 enzym, een enzym verantwoordelijk voor de afbraak van een scala aan medicatie, waaronder 17α AAS.
f**k! Helemaal die dianabool vergeten:sad: Ik dacht dat alleen grapefruit anabool genoeg was.. :(

Ik was dan ook niet helemaal serieus ;) Af en toe de teugels een beetje laten vieren en jezelf niet gek laten maken.

Front squats :heart:. Ik zie hem nog steeds (te) weinig voorbij komen in de gym.

Lukt de clean grip niet? Gewoon blijven rekken/oefenen en tot die tijd crossgrip. Moet prima kunnen toch, met die cannondelts van jou?
De laatste keer dat ik ze deed was ik dan ook wel 20kg lichter:o, maar die clean grip is een ramp idd. Crossgrip toen ook, sindsdien eigenlijk nooit meer geprobeerd.

Terug
Naar boven