AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Wat voor hacksquat? Machine? of barbell achter je en soort van DL?

Mwhaha. Dat kan wel HARD gaan inderdaad :D.

Ik weet dat je graag vast houdt aan het Marvin-regime, toch zou je er waarschijnlijk meer plezier aan beleven als je weer eens wat mooie progressie boekt.
Het leven is te kort om te maintainen, toch? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.523
Wat voor hacksquat? Machine? of barbell achter je en soort van DL?
Machine..

Deze (heet ook wel V-squat):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

* Ik ben dat niet op de foto..

srs..:roflol:

Mwhaha. Dat kan wel HARD gaan inderdaad :D.

Ik weet dat je graag vast houdt aan het Marvin-regime, toch zou je er waarschijnlijk meer plezier aan beleven als je weer eens wat mooie progressie boekt.
Het leven is te kort om te maintainen, toch? :)
Het was zeker G-ezelig en dan kan het Hard gaan op M-ijn manier..:roflol: Maar 4Ff'en maakt dat niet uit..

Ik vind het eerlijk gezegd best prima zo. Als ik toch weet dat ik naturel bijna niet groter word. Waarom zou ik dan als een dikz*k een halfjaar rond gaan lopen..

In b4: clean bulken

...daar wordt je net zo goed dik van..

Marvin, naar alle waarschijnlijkheid de enige tevreden bodybuilder! :D

Zo straks de grote (kleine?) Marvin dubbelvouwen. Nog mensen verzoekjes? Willen we meer of minder pijn?

• #28.530
Not this shit again! @Basma waarom probeer je het nog?:)
Whahaha..misschien zie ik ooit het licht..

..aan het eind van de tunnel wanneer ik dood ga
Marvin, naar alle waarschijnlijkheid de enige tevreden bodybuilder! :D
Tevreden :roflol:

Noem het realistisch..
Zo straks de grote (kleine?) Marvin dubbelvouwen. Nog mensen verzoekjes? Willen we meer of minder pijn?
Ehm..:o
:mad:
:roflol:

Pak de accu en de klemmen maar vast..we gaan voor shock therapy

De behandeling was een succes! Marvin heeft me kunnen overtuigen om ook te gaan Marvinnen. :thumbup:

• Like
Waarderingen: 040B
Realistisch, huh wat? :o

• #28.535
De behandeling was een succes! Marvin heeft me kunnen overtuigen om ook te gaan Marvinnen. :thumbup:
:roflol: heerlijk dit!

Nogmaals bedankt voor de behandeling. Ik ga mijn best doen mijn bekken los te houden samen met mijn vriendin.. :wink:

@DieNase woont in Limbo-land..daar wonen alleen maar Bourgondiërs, dus dan zijn er twee opties:

1) Je wordt dik en powerlifter

Of

2) Je gaat Marvinnen.. :marvin:
wacht maar tot je zelf een kilootje of 85 weegt..eens kijken hoeveel gains je dan nog gaat maken..

Verslag van behandeling en hoe nu verder?

Ik heb er 1 op en was er alklaar mee, maarja was zo'n supermarkt oliebol, niet te vreten!
Joh die supermarkt olievollen zijn ook niet gemaakt om op te eten man. Daar moet je mee tennissen, squashen, voetballen of wat anders. Je vreet dan echt net een stuk rubber.

Weer in Marvin even niet actief geweest zo tijdens kerst etc. Maar je bent alweer lekker bezig met eten zo te zienhaha held!

Terug
Naar boven