Dr X
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Machine..Wat voor hacksquat? Machine? of barbell achter je en soort van DL?

Het was zeker G-ezelig en dan kan het Hard gaan op M-ijn manier..Mwhaha. Dat kan wel HARD gaan inderdaad.
Ik weet dat je graag vast houdt aan het Marvin-regime, toch zou je er waarschijnlijk meer plezier aan beleven als je weer eens wat mooie progressie boekt.
Het leven is te kort om te maintainen, toch?![]()
Maar 4Ff'en maakt dat niet uit..Zo straks de grote (kleine?) Marvin dubbelvouwen. Nog mensen verzoekjes? Willen we meer of minder pijn?

Zo straks de grote (kleine?) Marvin dubbelvouwen. Nog mensen verzoekjes? Willen we meer of minder pijn?
Whahaha..misschien zie ik ooit het licht..Not this shit again! @Basma waarom probeer je het nog?![]()
TevredenMarvin, naar alle waarschijnlijkheid de enige tevreden bodybuilder!![]()

Ehm..Zo straks de grote (kleine?) Marvin dubbelvouwen. Nog mensen verzoekjes? Willen we meer of minder pijn?

Succes als dat het doel is..ga jij als forum therapeut hem van zijn anorexia afhelpen?
De behandeling was een succes! Marvin heeft me kunnen overtuigen om ook te gaan Marvinnen.![]()

De behandeling was een succes! Marvin heeft me kunnen overtuigen om ook te gaan Marvinnen.![]()
heerlijk dit!@DieNase woont in Limbo-land..daar wonen alleen maar Bourgondiërs, dus dan zijn er twee opties:

wacht maar tot je zelf een kilootje of 85 weegt..eens kijken hoeveel gains je dan nog gaat maken..

Ja, we weten nu wel dat Marvin niet zo'n vieze dikke buik wil als op dit hack squat plaatje.Not this shit again! @Basma waarom probeer je het nog?![]()
Te laat... maar stroomstoten, naalden of zo voor een volgende sessie

Joh die supermarkt olievollen zijn ook niet gemaakt om op te eten man. Daar moet je mee tennissen, squashen, voetballen of wat anders. Je vreet dan echt net een stuk rubber.Ik heb er 1 op en was er alklaar mee, maarja was zo'n supermarkt oliebol, niet te vreten!