- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik die klokov drill gebruik nergens last vanGoed stretchen en veel bekken kantelen, je vriendin weet wel hoe.![]()
Thanks! En bedankt dat ik bij het clubje mag!

Tot nu toe beweegt mijn vriendin vaak mijn knie meer richting mijn borst ipv naar buitenGoed stretchen en veel bekken kantelen, je vriendin weet wel hoe.![]()
Gaat nog niet helemaal goed dus...bekkenkantelen zijn we wel goed in
Even youtuben..
Heb je toevallig een specifiek filmpje..?
Dit...Ik ken alleen de klokov hypers (manier van hyper extensions die de russen al 50 jaar doen).

Zeker een aanrader!!
Die had ik uiteindelijk ook gevonden inderdaad! Thanks!

Dat niet zo subtiele dacht ik eigenlijk ook al..t*ring, hij is wel lenig voor zo'n beer
Warming up is niet subtiel trouwens. Een normaal iemand zou meteen een paar spieren verrekken ....

Hij is enorm lenig idd, maar dat zijn bijna alle top lvl weightlifters. Dat het niet zo subtiel gaat lijkt zo, omdat zijn bewegingsvrijheid groter is dan van de gemiddelde sporters, ziet er dan al snel heftig uit. Je verrekt niet zomaar wat, dan moet je wel erg lomp met jezelf om gaan.t*ring, hij is wel lenig voor zo'n beer
Warming up is niet subtiel trouwens. Een normaal iemand zou meteen een paar spieren verrekken ....
Thanks voor de tip! Die gast is inderdaad een stuk leniger en mobieler dan ik..Hij is enorm lenig idd, maar dat zijn bijna alle top lvl weightlifters. Dat het niet zo subtiel gaat lijkt zo, omdat zijn bewegingsvrijheid groter is dan van de gemiddelde sporters, ziet er dan al snel heftig uit. Je verrekt niet zomaar wat, dan moet je wel erg lomp met jezelf om gaan.
Behalve dit filmpje van Klokov kan ik mensen aanraden een te zoeken op warm-up routines van gewichtheffers (zie ATG op youtube), dan kan je voor jezelf op zoek gaan welke dingen voor jou kunnen werken en je eigen routine maken.

Die vervloekte cookie dough..Had laatst ook een keer dat Speculoos ijsje, lekker!!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die smaak B&J Speculoos.. Maar toch kies ik elke keer weer voor wat anders![]()
Deze is super maar vind je niet overal: Cherry Garcia Ice Cream | Ben & Jerry’s
Zeker een aanrader!!
Die had ik uiteindelijk ook gevonden inderdaad! Thanks!
Dat niet zo subtiele dacht ik eigenlijk ook al..
De planning voor vandaag!
LB2:
Front squat:
20kg: 10
45kg: 2x8
65kg: 5 (warmup)
75kg: 5
80kg: 4
85kg: 5x3
Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 4x12-15
Incline Leg press (plate-loaded):
140kg: 15 (warmup)
180kg: 4x15-20
Hyperextention:
3x10-12
Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
110kg: 3x6-8
Abs & extra:
?
Voeding, vrijdag 13-01-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 85g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g zilvervliesrijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 2 scoops pumpblend + ½ scoop Mount Nutrition PWO
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)
~2200kcals, E/K/V = 200g (36%) / 240g (43%) / 50g (21%)
chille oefening man! ik kan die shit ook niet zomaar, wat helpt is straps om de bar en die dan vasthouden, ideaal.Heb een hekel aan front squats haha. Krijg de grip niet goed ( lats zittten te vast) en ben gewoon een stijve hark. Alc ik diep squat heb ik ook butwink..
chille oefening man! ik kan die shit ook niet zomaar, wat helpt is straps om de bar en die dan vasthouden, ideaal.
Hij doet 5 (of 6 als je die met 80 kilo meetelt) sets in het squat rek. Is dat zo ontzettend veel ?Wat een setjes zeg, hoeveel squatrekken hebben jullie daar? Of heb je net als kluisjes gewoon een privé rek?
Hij doet 5 (of 6 als je die met 80 kilo meetelt) sets in het squat rek. Is dat zo ontzettend veel ?