MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.684
Zeker! Wordt maximaal genieten!

Paupersticker, rofl :roflol:
Nette training weer neergezet, ben benieuwd wat er dit weekend verder op het menu staat :rolleyes:
Vanmiddag een stuk kersen-schuimvlaai..en er neemt nog iemand een toetje mee denk voor na de roti. Morgen hopelijk netflix en chill dagje met een drankje en wat chips ofzo..

Mmmmm. En zelf gemaakt nog wel :thumbs:
De roti van mijn vriendin is zoooo lekker!:eating:
Ik begon mij al af te vragen wanneer je vriendin weer eens roti ging maken! :D Dik verdiend met die 4 apenkoppen van vandaag. Eet smakelijk alvast!!
Het was al weer even geleden. We hebben ook een flinke portie in de vriezer gezet, dus binnenkort nog een keer!:heart: Training ging inderdaad heerlijk:D

Netjes marv! Clean jij die 32kg dumbells makkeliijk met db press? ik vrees dat ik met 27,5 al wat moeite ga krijgen.
Hmm..32kg gaat eigenlijk nog best prima. Voorheen deed ik weleens 36 en zelfs 40kg, maar dat is een ander verhaal qua cleanen..

Echter...ik weiger het om ze aan te laten geven...:gay:
Van de week nog 3.5 uur bezet gehouden :(
Moet kunnen toch...
:roflol:
Heeft jullie rack een tap en krukken?
:roflol::roflol:

• #28.687
Dit..
Moet wel bekennen dat we alleen zelf de kip/aardappel/ui etc mix zelf maken. De roti's haal ik bij de Toko.. zijn van "Kries roti" of iets dergelijks en onwijs lekker! Zelf de roti's maken is een behoorlijk intensief klusje toch?

Ken het merk niet, maar geloof graag dat ze lekker zijn! Ook hier halen we weleens roti's bij de toko vandaan, geen idee welk merk die zijn.
Het klopt inderdaad dat je wel een tijdje bezig bent met het maken van roti's, helaas :(. Ze zijn dan natuurlijk wel het lekkerst! :o

• #28.689
Ken het merk niet, maar geloof graag dat ze lekker zijn! Ook hier halen we weleens roti's bij de toko vandaan, geen idee welk merk die zijn.
Het klopt inderdaad dat je wel een tijdje bezig bent met het maken van roti's, helaas :(. Ze zijn dan natuurlijk wel het lekkerst! :o
Dat geloof ik graag! Gister wat (bodybuilding)vrienden over de vloer die de Roti kwamen proeven, waaronder een Hindoestaan en iemand die nog nooit roti had gegeten..Allemaal waren ze lovend en de Hindoestaan gaf zelfs aan dat het niet van echt te onderscheiden was. Uiteraard veel te veel gegeten en net zo lang doorgegaan tot de pan de bodem zag..:o

Verder werd het aardig Marvinnen gister...:marvin:

Voeding, zaterdag 14-01-2017:
7:30 2 koppen koffie + 50g havermout + 25g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen
Pre-workout: 2.5 scoop 1M.R + grapefruit
Post-workout: 1.5 scoop EAS (XXL)
12:00 80g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + multivit & vit D + stuk of 10 snoepjes
14:00 150g gerookte kipfilet met chilli saus
15:00 Stuk kersen-schuim vlaai :meal:
16:45 25g whey iso (XXL) + 25g nightprotein (XXL)
20:00 Roti:heart:
21:00 ~400g appeltaart (~1/2 kleine roomboter appeltaart) met slagroom
22:30 Klein beetje cheese onion chips + 2 liqor 43
0:30 Stuk of 20 drop/fruit cadilacs (autodrop)

VEEL kcals, E/K/V = 200g (36%) / 235g (43%) / 50g (21%)

Oeehhh, appeltaart.. Vooral van die warme, verse appeltaart. Met kaneel. En slagroom. Met rum erin.
:heart:

• #28.692
Oeehhh, appeltaart.. Vooral van die warme, verse appeltaart. Met kaneel. En slagroom. Met rum erin.
:heart:
Nomnom..gelukkig hebben we nog ongeveer een half taartje staan voor vanavond! :meal:

haha..daar heb je een punt, maar je begreep vast wat ik bedoel..

De voeding voor vandaag tot nu toe..

Voeding zondag 15-01-2017:
8:15 2 koppen koffie
11:00 2 tosti's met ham, kaas en sambal + 35g whey (mount nutrition) + 2 koppen koffie + vitamine D & T9 (even testen..)
13:00 Grapefruit
14:00 1 pistolet + 2 gekookte eieren + 100g rosbief + 10 autodropjes + mini lion
16:00 85g kipfilet + 35g nightprotein (XXL)
18:00 Pasta met gehakt, tomatensaus, courgette, ui en cherrytomaten
20:00 Stukje appeltaart + slagroom :meal:

? Kcals, E/K/V: geen idee

Laatst bewerkt:
Dat geloof ik graag! Gister wat (bodybuilding)vrienden over de vloer die de Roti kwamen proeven, waaronder een Hindoestaan en iemand die nog nooit roti had gegeten..Allemaal waren ze lovend en de Hindoestaan gaf zelfs aan dat het niet van echt te onderscheiden was. Uiteraard veel te veel gegeten en net zo lang doorgegaan tot de pan de bodem zag..:o

Hindoestaan approved! :p Aah klinkt zalig. Zo te horen vond iedereen het heerlijk. :heart:

:marvin:

• #28.694
En toen was het weer maandag...tijd om weer normaal te doen:roflol:

Marvinnen dus..:marvin:

Vanmiddag samen met een collega benen trainen. De planning kan dus wat wijzigen en zal daarom meer een richtlijn zijn. Ben benieuwd hoe sterk hij is, want hij heeft jaren 150+ kg gewogen..

LB1:
Hacksquat:
60kg: 8
80kg: 6 (warmup)
100kg: 3
120kg: 4x6-8

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
140kg: 10 (warmup)
180kg: 8
210kg: 3x10-15
240kg: 3x5-6

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
100kg: 3x6-8

Calf raise machine/Smith calfraise:
40kg: 6
50kg: 6 (warmup)
55kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 3x10-12

Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
60kg: 3x10-15

Ab-work+hyperextentions:

Voeding, maandag 16-01-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 85g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g zilvervliesrijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop Assault
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2200kcals, E/K/V = 200g (36%) / 240g (43%) / 50g (21%)

Ik ken roti's niet en zo te zien mis ik heel wat :(

• #28.696
Ik ken roti's niet en zo te zien mis ik heel wat :(
Niet:eek!: Ga eens even heel snel ergens langs een Hindoestaan of Surinamer...wel even googlen of ze goede Roti verkopen, want heb inmiddels al de nodige afhaal Roti gegeten en er zitten toch wat droevige exemplaren tussen..:rolleyes:

Niet:eek!: Ga eens even heel snel ergens langs een Hindoestaan of Surinamer...wel even googlen of ze goede Roti verkopen, want heb inmiddels al de nodige afhaal Roti gegeten en er zitten toch wat droevige exemplaren tussen..:rolleyes:
Ik denk dat je die in België gewoon niet zo snel vindt :)

Ah leuk. Het gaat hier nog steeds over eten dus :D

Goed gemarvinned afgelopen weekend! Lekkere legday ook, best flinke legpresses. Hebben we geen apekoppen meer? :(

Terug
Naar boven