- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Of een rel, eigenlijk leukerHey een training. Nu is het weer wachten tot een pic van eten![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of een rel, eigenlijk leukerHey een training. Nu is het weer wachten tot een pic van eten![]()
Beetje afwisseling kan geen kwaadHey een training. Nu is het weer wachten tot een pic van eten![]()

Rellen..altijd leuk

TUT is in veel gevallen best aanwezig en MMC ook, maar vermeld het niet altijdGoeie zware training Marv. Beter dan al dat TUT gedoe![]()

Ik zie er liever goed uit dan dat ik uit alle macht enkel gewicht lig te verplaatsen..Ja, maar ik ben een beetje net als Rambo: 100 kg lijkt toch indrukwekkender dan 60 kg met een goeie MMC en TUT factor![]()
Nou, vooruitIk zie er liever goed uit dan dat ik uit alle macht enkel gewicht lig te verplaatsen..

Ja, maar ik ben een beetje net als Rambo: 100 kg lijkt toch indrukwekkender dan 60 kg met een goeie MMC en TUT factor![]()
KloptEigen schema en eigen ritme is voor een halve autist wel zo lekker..![]()

En dan net zo'n schouder als Rambo krijgen...

Zal eerder zijn van ramzwaar deadliften en squatten...

Ehm...ik deadlift hetzelfde als jij op 80kg bw...Dan ben jij normaal toch veilig? Dat kan jij immers niet![]()
Niet over mij 

225kg is best wel ok toch..

Whahaha..De dag dat marvin mensen dist op zwaar liften.
Who knew I would send the day.
Precies op tijd denk!

), 8, 8, 8
), 10 (nipt!), 8 (best!)
), 10 (idem!)
), 12 (op=op)
), 10 (op!)
)