- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Meer het: "wat zou je willen eten" topic

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In Belgie hebben ze gelukkig een hoop ander lekkers...Ik denk dat je die in België gewoon niet zo snel vindt![]()
Uiteraard...food = life
Ik eet niks..

Leg-day is planning..apenkoppen heb ik dit weekend allemaal opgegeten...Goed gemarvinned afgelopen weekend! Lekkere legday ook, best flinke legpresses. Hebben we geen apekoppen meer?![]()

Haha..en dat op je 1500kcals dag..Verdomme, ik probeer even wat trainingen te zien gaat het hier over alles wat eten is en in @Jasenko's log over sushi![]()
Goede suggestie! Glaasje bailey's on the side..Met slagroom (uiteraard met rum erin)![]()
En warme chocoladesaus
En aardbeien (om het gezond te houden)
Wie gaat er dan ook cutten joh...Verdomme, ik probeer even wat trainingen te zien gaat het hier over alles wat eten is en in @Jasenko's log over sushi![]()
:Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
140kg: 10 (warmup)
180kg: 8
210kg: 3x10-15
240kg: 3x5-6
Rel? Wat, waar? In!

Zal ik eens wat vertellen...Kut, de Jamin bij 'ons' is weg..
Daar gaat het schepchocolade, paaseitjes en kruidnoten..![]()

Willen we meer of minder Jamin's?
Hoe kan ik die vergeten!! Mijn all-time favorite monchou taart! As we speak heb ik nu zin in een hele taart! Wel met kersen en bastognekoeken bodem!Omg ik wil ook meedoen
Ik wil dit nu: een unit monchoutaart
![]()

Collega haakte af..hij wil zich niet aanpassen aan mijn autistische dagschema. Ik wilde half vier naar de gym, maar hij wilde dan eerst nog naar huis om zijn spullen te halen...Benieuwd of je collega nog kan lopen overmorgen! Nette training!

Geweldig deze

Clen heb ik nog staan. Er zitten zat pillen in zo'n potje. Maar ik ga in mei ook al op vakantie, maar denk dat ik die cut ervoor zonder doe. Dan gebruik ik de clen voor mijn vakantie Bali in september

Super smerig vind ik dit!Wie gaat er dan ook cutten joh...
Jouw roots zijn oorspronkelijk toch ook niet Nederlands en je houdt toch ook van dit soort dingen:
![]()

Ik heb gisteren een brownie gegeten met warme chocoladesaus en slagroom!
Oops verkeerd topic
Ik zit ook in een cut.

Je kunt beter Marvinnen...

Wat een setjes zeg, hoeveel legpressen hebben jullie daar? Of heb je net als kluisjes gewoon een privé legpress?
Heerlijk dit...

Rellen!!!!

)
), 6 (extra setje..waarom ook niet
)
)
), 12, 12 (t*ring!)
)
)
)