AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.022
  • #29.023
  • #29.028
  • #29.032
Vrijdag rel? Verveel me op werk

• #29.034
Train je om uithoudingsvermogen te krijgen in je quads of train je voor hypertrofie. dat is wat ik bedoel met je doelen.
Dikke benen krijg je door vreten als een olifant en kuren als een profbodybuilder..:rolleyes:
Laten we even kuren er buiten houden. :D Maar sprinters met hun fast twich dominante training hebben dikkere poten dan lange afstand fietsers/lopers.

Train je om uithoudingsvermogen te krijgen in je quads of train je voor hypertrofie. dat is wat ik bedoel met je doelen.

Laten we even kuren er buiten houden. :D Maar sprinters met hun fast twich dominante training hebben dikkere poten dan lange afstand fietsers/lopers.

Bedoel meer het eerste gedeelte.

Je kan wel voor fast twitch trainen, maar als je benen slow twitch dominant zijn moet je toch echt reps dr in knallen. (indien je size wilt uiteraard)

Zeker voor een retarted voor de spiegel curlende bodybuilder met een eetstoornis.

Ach, toch nog beter als een lelijke baardaap, met een beperkte kennis Nederlands, waarvan je overal foto's van zijn lelijke harses ziet verschijnen. En die zichzelf daardoor ook nog eens zo geweldig vind,
maar eigenlijk niet beseft dat iedereen hem gewoon een clown vind.

Terug
Naar boven