AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ach, toch nog beter als een lelijke baardaap, met een beperkte kennis Nederlands, waarvan je overal foto's van zijn lelijke harses ziet verschijnen. En die zichzelf daardoor ook nog eens zo geweldig vind,
maar eigenlijk niet beseft dat iedereen hem gewoon een clown vind.

Hoog tijd dat je weer aan de kuur gaat, dikke, dan ben je weer gezellig.

33.jpg

Misschien moet je nog wat de XXL fanboy gaan uithangen en B&F topics sluiten. Sinds wanneer is het bespreken van supp shops tegen de regels? Van hypocriet gedoe word ik helemaal niet gezellig nee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.046
Zeker voor een retarted voor de spiegel curlende bodybuilder met een eetstoornis.
:roflol: Je kent me beter dan je denkt..

:o

Train je om uithoudingsvermogen te krijgen in je quads of train je voor hypertrofie. dat is wat ik bedoel met je doelen.

Laten we even kuren er buiten houden. :D Maar sprinters met hun fast twich dominante training hebben dikkere poten dan lange afstand fietsers/lopers.
Ik wissel het nog steeds graag af. En ben van mening dat een 100kg legpress met dubbel zo lange TUT een zelfde prikkel kan geven als een 200kg legpress met half zo lange TUT..

Maar goed...vooralsnog verplaatst ik mij op twee satestokjes als benen..kut genen!:mad:

Die kuren gelukkig niet natuurlijk :)
Alle topsporters zijn getest en dus naturel..

:roflol:
Bedoel meer het eerste gedeelte.

Je kan wel voor fast twitch trainen, maar als je benen slow twitch dominant zijn moet je toch echt reps dr in knallen. (indien je size wilt uiteraard)
Willen we meer of minder size?
Ach, toch nog beter als een lelijke baardaap, met een beperkte kennis Nederlands, waarvan je overal foto's van zijn lelijke harses ziet verschijnen. En die zichzelf daardoor ook nog eens zo geweldig vind,
maar eigenlijk niet beseft dat iedereen hem gewoon een clown vind.
:roflol: rellen!!!!
welkom:D

:roflol: :roflol:
Moet dit:roflol:
Misschien moet je nog wat de XXL fanboy gaan uithangen en B&F topics sluiten. Sinds wanneer is het bespreken van supp shops tegen de regels? Van hypocriet gedoe word ik helemaal niet gezellig nee.
Huh...ik mis weer wat!??

Die kuren gelukkig niet natuurlijk :)
Ik ga er nog altijd van uit dat wedstrijdsporters redelijk afdoende gecontroleerd worden (log van Russische excessen). Maar weet niet of dat naief is natuurlijk.
Bedoel meer het eerste gedeelte.

Je kan wel voor fast twitch trainen, maar als je benen slow twitch dominant zijn moet je toch echt reps dr in knallen. (indien je size wilt uiteraard)
Ik zou dan maar zorgen dat je fast twitch fibers dominant gaan worden :) Hup, gewicht erop!

• Like
Waarderingen: Dr X
Ik ga er nog altijd van uit dat wedstrijdsporters redelijk afdoende gecontroleerd worden (log van Russische excessen). Maar weet niet of dat naief is natuurlijk.

Ik zou dan maar zorgen dat je fast twitch fibers dominant gaan worden :) Hup, gewicht erop!

Haha, ging dat maar zo easy:) Straks mn pa maar een paar petsen verkopen, hij heeft me niet gezegend met 100% fast twitch fibers in mn lijf!:@:@

Ha ha, ik doe heel erg mijn best om de rellige discussie te negeren :) Best lastig.

• #29.052

Heel naief inderdaad:roflol: Als een wielrenner in NL uit de doeken doet en ik persoonlijk wat schaatsers ken op hoog niveau..dan trek ik mijn eigen conclusie wel.

Ik train zwaar en high rep..best of both

• #29.053
Heel naief inderdaad:roflol: Als een wielrenner in NL uit de doeken doet en ik persoonlijk wat schaatsers ken op hoog niveau..dan trek ik mijn eigen conclusie wel.

Ik train zwaar en high rep..best of both

Goeie manier idd. Helaas raakt je manier van voeding kant noch wal.:D

• #29.055
  • #29.056
:roflol: Ergens wel begrijpelijk. Ik zou ook niet snel een huismerk preworkout pakken daar..

Maar zo'n topic heeft wel goede rel potentie..

Daarom mag het niet besproken worden? Er was niet eens een rel maar er werden wel posts aangepast, links naar producten verwijderd. Mooi hé.

• #29.058
  • #29.060
Terug
Naar boven