Hertog_Jan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 506
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, toch nog beter als een lelijke baardaap, met een beperkte kennis Nederlands, waarvan je overal foto's van zijn lelijke harses ziet verschijnen. En die zichzelf daardoor ook nog eens zo geweldig vind,
maar eigenlijk niet beseft dat iedereen hem gewoon een clown vind.
Hoog tijd dat je weer aan de kuur gaat, dikke, dan ben je weer gezellig.
Zeker voor een retarted voor de spiegel curlende bodybuilder met een eetstoornis.
Je kent me beter dan je denkt..
Ik wissel het nog steeds graag af. En ben van mening dat een 100kg legpress met dubbel zo lange TUT een zelfde prikkel kan geven als een 200kg legpress met half zo lange TUT..Train je om uithoudingsvermogen te krijgen in je quads of train je voor hypertrofie. dat is wat ik bedoel met je doelen.
Laten we even kuren er buiten houden.Maar sprinters met hun fast twich dominante training hebben dikkere poten dan lange afstand fietsers/lopers.

Alle topsporters zijn getest en dus naturel..

Willen we meer of minder size?Bedoel meer het eerste gedeelte.
Je kan wel voor fast twitch trainen, maar als je benen slow twitch dominant zijn moet je toch echt reps dr in knallen. (indien je size wilt uiteraard)
Ach, toch nog beter als een lelijke baardaap, met een beperkte kennis Nederlands, waarvan je overal foto's van zijn lelijke harses ziet verschijnen. En die zichzelf daardoor ook nog eens zo geweldig vind,
maar eigenlijk niet beseft dat iedereen hem gewoon een clown vind.
rellen!!!!welkom

Hoog tijd dat je weer aan de kuur gaat, dikke, dan ben je weer gezellig.

Moet dit

Huh...ik mis weer wat!??Misschien moet je nog wat de XXL fanboy gaan uithangen en B&F topics sluiten. Sinds wanneer is het bespreken van supp shops tegen de regels? Van hypocriet gedoe word ik helemaal niet gezellig nee.
Ik ga er nog altijd van uit dat wedstrijdsporters redelijk afdoende gecontroleerd worden (log van Russische excessen). Maar weet niet of dat naief is natuurlijk.
Ik zou dan maar zorgen dat je fast twitch fibers dominant gaan wordenBedoel meer het eerste gedeelte.
Je kan wel voor fast twitch trainen, maar als je benen slow twitch dominant zijn moet je toch echt reps dr in knallen. (indien je size wilt uiteraard)
Hup, gewicht erop!Zowieso niet!
Ik ga er nog altijd van uit dat wedstrijdsporters redelijk afdoende gecontroleerd worden (log van Russische excessen). Maar weet niet of dat naief is natuurlijk.
Ik zou dan maar zorgen dat je fast twitch fibers dominant gaan wordenHup, gewicht erop!
Straks mn pa maar een paar petsen verkopen, hij heeft me niet gezegend met 100% fast twitch fibers in mn lijf!:@:@Heel naief inderdaadIk ga er nog altijd van uit dat wedstrijdsporters redelijk afdoende gecontroleerd worden (log van Russische excessen). Maar weet niet of dat naief is natuurlijk.
Ik zou dan maar zorgen dat je fast twitch fibers dominant gaan wordenHup, gewicht erop!
Als een wielrenner in NL uit de doeken doet en ik persoonlijk wat schaatsers ken op hoog niveau..dan trek ik mijn eigen conclusie wel. Haha, ging dat maar zo easyStraks mn pa maar een paar petsen verkopen, hij heeft me niet gezegend met 100% fast twitch fibers in mn lijf!:@:@

Hé hé...niet de rel stagneren hier!Ha ha, ik doe heel erg mijn best om de rellige discussie te negerenBest lastig.
Heel naief inderdaadAls een wielrenner in NL uit de doeken doet en ik persoonlijk wat schaatsers ken op hoog niveau..dan trek ik mijn eigen conclusie wel.
Ik train zwaar en high rep..best of both

Ergens wel begrijpelijk. Ik zou ook niet snel een huismerk preworkout pakken daar..Zou dat het zijn..Goeie manier idd. Helaas raakt je manier van voeding kant noch wal.![]()

Ergens wel begrijpelijk. Ik zou ook niet snel een huismerk preworkout pakken daar..
Maar zo'n topic heeft wel goede rel potentie..
Best een beetje censuur..Daarom mag het niet besproken worden? Er was niet eens een rel maar er werden wel posts aangepast, links naar producten verwijderd. Mooi hé.

Mocht ik ooit besluiten te gaan kuren ga ik natuurlijk niet zo zitten vreten..het zou wat dat betreft een goede stok achter de deur zijn.AAS zou je wel een duwtje geven ja, maar niet met die belabberde voiding![]()