AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik wissel het nog steeds graag af. En ben van mening dat een 100kg legpress met dubbel zo lange TUT een zelfde prikkel kan geven als een 200kg legpress met half zo lange TUT..

Maar goed...vooralsnog verplaatst ik mij op twee satestokjes als benen..kut genen!:mad:

dus jij bent van mening als je 2x zo lang een kwart van het vermogen levert je hetzelfde resultaat gaat krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.063
dus jij bent van mening als je 2x zo lang een kwart van het vermogen levert je hetzelfde resultaat gaat krijgen?
Ik beschreef het verkeerd..

100kg: 10sec TUT
200kg: 5 sec TUT

Tuurlijk is er meer dat van belang is, maar ik denk inderdaad dat dit wel kan gelden..

Als het je niet zint moet je het maar melden ipv te huilen en weer op de man te spelen, ouwe b&f fanboy.
Toch heeft body & fit soms hele mooie niet huismerk aanbiedingen..:rolleyes:

• #29.066
  • Like
Waarderingen: Dr X
Wist helemaal niet dat Belgen zoveel haat mee droegen:(

Het komt op het moderator forum terecht, voor ALLE mods dus je praat alweer eens onzin, maar dat ben ik al gewend van je.

Een DBB'er zonder mod priveleges weet niet eens van dat mod forum. Dus hoppa, trekt maar weer conclusies zonder dat je er iets van weet. Zoals ik al gewend van je ben.

Ik had Tremmie hier idd wel al een bericht over gestuurd FYI. Maar volgende keer zal ik het idd gewoon via de meld knop doen dus.

Een DBB'er zonder mod priveleges weet niet eens van dat mod forum. Dus hoppa, trekt maar weer conclusies zonder dat je er iets van weet. Zoals ik al gewend van je ben.

Ik had Tremmie hier idd wel al een bericht over gestuurd FYI. Maar volgende keer zal ik het idd gewoon via de meld knop doen dus.

Whatever floats your goat.

• #29.076
:popcorn2:

Daar gaan we weer, jeez :roflol: ik ben gewoon een bescheiden jongen, vraag maar iedereen die me kent :)

Niks mis met bestellen bij B&F hoor...komt hier regelmatig een mooie doos binnen

• #29.080
Terug
Naar boven