Chest supported T bar row, kan ik me niks bij voorstellen. Lig je dan op een incline bankje, of zo?
Lekker die varkenshaas. Best hele goede macro's ook. Net zoveel eiwit per 100g als kipfilet!
Is de rust al weer een beetje terug thuis?
Zo iets als dit:
Niks mis met varkenshaas inderdaad!
Tuurlijk had ik gelijk

Moest wel lachen toen ik het op fb voorbij zag komen
Gister was ook alweer een bende, maar desondanks vanmorgen wel weer afgevallen
Zo is het!
Huh, hij had het toch tegen Sanca?
En tegen Bulck
Dat huppeltrutje noemde Bulck een idioot.

huppeltrutje
Goeie frituur! Dat wordt weer een hele week spinazie en kip met rijst, zonder rijst eten.
Ik dacht tegen Robke... Maar lekker boeiend al dit hormoon geinduceerde gehak naar elkaar
Valt mee hoor! Uiteindelijk wel iets minder rijst.maar niet rijstloos op trainingsdagen. Rustdagen daarentegen doe ik eigenlijk al vrij lang geen carbs overdag
Ik zie het ook liever anders maar de haat van hem jegens mij is blijkbaar te hoog om normaal te kunnen communiceren, de beste oplossing is gewoon negeren en laten roepen maar dat lukt me niet altijd.
Ik vind het ergens wel lollig..'beetje' moddergooien..
Damn, heb zo te lezen wat gemist de afgelopen dagen, prima leesvoer zo op een relaxte zaterdagmiddag

.
Maare, broeder, PL'en is natuurlijk wel heel wat meer dan r*tard liften en beetje gooien en smijten, maar ik zal het je voor deze keer vergeven

.
Hoop dat de rust thuis weer een beetje is wedergekeerd? Hoop dat ondanks alle ellende jullie elkaar er doorheen weten te slepen.
En die varkenhaas, ik vind helemaal mooi
Haha, sorry voor de belediging. We hebben gewoon andere doelen. Mijn doel is om een spier maimaal te prikkelen...en daarbij is nu eenmaal niet het gewicht het allerbelangrijkste..
Rust is weer iets wedergekeerd. Mijn schoonmoeder ligt sinds donderdag in een Hospice. Echter lijkt het erop dat ze of meer pijn heeft, of ze geven haar een stuk minder pijnstilling. Waar ze vorige week ineens een opleving had..slaapt ze nu of kermt ze van de pijn. Lastig om te zien..
Ja precies... let it go. Jij doet meer voor dit forum dan de mensen met al hun kritiek.
En dan moet men al je baardfoto's maar accepteren als part of the deal
half uurtje weer up to date here......................................dus..............................dus..........................dus......................

Goede fix wel!
De training van gister!! Begon met flinke pijn in mijn kop...waardeloos
UB2:
Benchpress:
20kg: 15
35kg: 10
55kg: 8
65kg: 6
75kg: 3 (warmup)
85kg: 6 (iets over), 6 (pittig!), 6 (t*ring

), 6 (fuaark!

)
60kg: 20 (pompen of verzuipen!

)
Vanaf 85kg in superset met de chest supported T-bar..
Chest supported T-bar row:
15kg: 8
25kg: 8 (warmup)
30kg: 10 (easy!)
35kg: 8 (oef!), 8 (2 paused), 9 (2 paused

)
Verzwaren!
Incline dumbelpress:
24kg: 10 (warmup, 60°)
30kg (45°): 10 (pff!), 10 (nipt, top MMC!)
28kg: 6 (te lange TUT..)
Pulldown:
40kg: 20
54kg: 15
61kg: 12 (2f.), 10 (2f.)
CGBP:
35kg: 10 (warmup)
55kg: 15 (nice

), 12
Dropset: 55kg-->50kg-->40kg: 10, 8, 10 (top MMC

)
Matrix plate-loaded pulldown (gewicht/kant):