MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.101
Chest supported T bar row, kan ik me niks bij voorstellen. Lig je dan op een incline bankje, of zo?

Lekker die varkenshaas. Best hele goede macro's ook. Net zoveel eiwit per 100g als kipfilet! :heart:

Is de rust al weer een beetje terug thuis?

Tuurlijk had ik gelijk:D
Moest wel lachen toen ik het op fb voorbij zag komen :D

vrijdag is FRIETJESDAG!

Welkom..:rolleyes:

Boh. Ik lees vooral de logs hier en antwoord zelden.
Maar je mensenkennis is blijkbaar even rijk als je zaadproductie

Mensen beoordelen die je niet eens kent en dat voor een man met kind en vrouw.
Als je me iets zou kennen, zou je weten dat ik veel voor mensen doet. En van tijd is onnozel doen, maakt het leuker.

Maar zo te zien heb jij geen jongvolwassen jeugd gehad en alles kei hard serieus genomen. Tussen whey pot en pint zou je wel merken dat ik weirdo en eerlijk ben.

But pls, dont judge a book bij zenne hoeske. Ik zeg toch ook niet dat je een guido hobbit bent met test lvl 9000 en plasmocellularis hebt

Huh, hij had het toch tegen Sanca?

Maar lekker boeiend al dit hormoon geinduceerde gehak naar elkaar

Ik zie het ook liever anders maar de haat van hem jegens mij is blijkbaar te hoog om normaal te kunnen communiceren, de beste oplossing is gewoon negeren en laten roepen maar dat lukt me niet altijd.

Damn, heb zo te lezen wat gemist de afgelopen dagen, prima leesvoer zo op een relaxte zaterdagmiddag :o.
Maare, broeder, PL'en is natuurlijk wel heel wat meer dan r*tard liften en beetje gooien en smijten, maar ik zal het je voor deze keer vergeven ;).

Hoop dat de rust thuis weer een beetje is wedergekeerd? Hoop dat ondanks alle ellende jullie elkaar er doorheen weten te slepen.

En die varkenhaas, ik vind helemaal mooi :bow:

Ik zie het ook liever anders maar de haat van hem jegens mij is blijkbaar te hoog om normaal te kunnen communiceren, de beste oplossing is gewoon negeren en laten roepen maar dat lukt me niet altijd.
Ja precies... let it go. Jij doet meer voor dit forum dan de mensen met al hun kritiek.
En dan moet men al je baardfoto's maar accepteren als part of the deal :D

half uurtje weer up to date here......................................dus..............................dus..........................dus......................:zzz:

• #29.114
Chest supported T bar row, kan ik me niks bij voorstellen. Lig je dan op een incline bankje, of zo?

Lekker die varkenshaas. Best hele goede macro's ook. Net zoveel eiwit per 100g als kipfilet! :heart:

Is de rust al weer een beetje terug thuis?
Zo iets als dit:

supported-t-bar-row.jpg

Niks mis met varkenshaas inderdaad!:meal:

Tuurlijk had ik gelijk:D
Moest wel lachen toen ik het op fb voorbij zag komen :D
Gister was ook alweer een bende, maar desondanks vanmorgen wel weer afgevallen:roflol:

Zo is het!

Huh, hij had het toch tegen Sanca?
En tegen Bulck ;)

Dat huppeltrutje noemde Bulck een idioot.
:roflol: huppeltrutje

Goeie frituur! Dat wordt weer een hele week spinazie en kip met rijst, zonder rijst eten. :D

Ik dacht tegen Robke... Maar lekker boeiend al dit hormoon geinduceerde gehak naar elkaar :(
Valt mee hoor! Uiteindelijk wel iets minder rijst.maar niet rijstloos op trainingsdagen. Rustdagen daarentegen doe ik eigenlijk al vrij lang geen carbs overdag:D

Ik vind het ergens wel lollig..'beetje' moddergooien..

Damn, heb zo te lezen wat gemist de afgelopen dagen, prima leesvoer zo op een relaxte zaterdagmiddag :o.
Maare, broeder, PL'en is natuurlijk wel heel wat meer dan r*tard liften en beetje gooien en smijten, maar ik zal het je voor deze keer vergeven ;).

Hoop dat de rust thuis weer een beetje is wedergekeerd? Hoop dat ondanks alle ellende jullie elkaar er doorheen weten te slepen.

En die varkenhaas, ik vind helemaal mooi :bow:
Haha, sorry voor de belediging. We hebben gewoon andere doelen. Mijn doel is om een spier maimaal te prikkelen...en daarbij is nu eenmaal niet het gewicht het allerbelangrijkste..

Rust is weer iets wedergekeerd. Mijn schoonmoeder ligt sinds donderdag in een Hospice. Echter lijkt het erop dat ze of meer pijn heeft, of ze geven haar een stuk minder pijnstilling. Waar ze vorige week ineens een opleving had..slaapt ze nu of kermt ze van de pijn. Lastig om te zien..:sad:

Ja precies... let it go. Jij doet meer voor dit forum dan de mensen met al hun kritiek.
En dan moet men al je baardfoto's maar accepteren als part of the deal :D
:thumb:
half uurtje weer up to date here......................................dus..............................dus..........................dus......................:zzz:
:roflol:

:roflol::roflol:
Goede fix wel!

De training van gister!! Begon met flinke pijn in mijn kop...waardeloos :sad:

UB2:
Benchpress:
20kg: 15
35kg: 10
55kg: 8
65kg: 6
75kg: 3 (warmup)
85kg: 6 (iets over), 6 (pittig!), 6 (t*ring:eek!:), 6 (fuaark!:fire:)
60kg: 20 (pompen of verzuipen!:fire:)

Vanaf 85kg in superset met de chest supported T-bar..

Chest supported T-bar row:
15kg: 8
25kg: 8 (warmup)
30kg: 10 (easy!)
35kg: 8 (oef!), 8 (2 paused), 9 (2 paused:fire:)

Verzwaren!

Incline dumbelpress:
24kg: 10 (warmup, 60°)
30kg (45°): 10 (pff!), 10 (nipt, top MMC!)
28kg: 6 (te lange TUT..)

Pulldown:
40kg: 20
54kg: 15
61kg: 12 (2f.), 10 (2f.)

CGBP:
35kg: 10 (warmup)
55kg: 15 (nice:D), 12
Dropset: 55kg-->50kg-->40kg: 10, 8, 10 (top MMC:fire:)

Matrix plate-loaded pulldown (gewicht/kant):
25kg: 15 (easy!)
40kg: 12 (TUT & MMC:fire:), 12 (idem..)
50kg: 10 (iets lelijkere reps.)
60kg: 8+6 (rest-pause:fire:)

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
22.5kg: 15 (prima!), 15 (sqeez!:fire:), 15 (idem..)

Extra, plate-loaded machine shrugs (gewicht/kant):
25kg: 15
40kg: 15 (sqeez & hold)
55kg: 12, 12
65kg: 8, 7 (paar powershrugs!:fire::fire:)

Side raise:
5kg: 15
6kg: 20 (5 bent over..)
7kg: 15 (:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Prima workout!)

• #29.115
En de voeding..:roflol:

Voeding, zaterdag 04-02-2017:
7:30 2 koppen koffie + 50g havermout + 25g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit
Pre-workout:17g hotblood
Post-workout: 1 scoop EAS (XXL)
11:30 100g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + 2 koppen koffie + glas verse sinaasappelsap
14:00 100g kipfilet + paar apenkoppen
16:00 Half stokbroood met filet, pindakaas en surinaamse eiersalade + wat toastjes
18:00 30g nightprotein + 25g whey iso + snoepjes + 2 mini lions
20:00 Burrito's met kipfilet, paprika, ui, mais en 30+ kaas
20:00-0:00 2 B52's + snoepjes + ham kaas chips

Voldoende eiwitten in ieder geval...:rolleyes:

...en koolhydraten...

Lekkere training! Ik vraag me af he, wat is jouw doel met Benchen?
Puur massa of ook kracht? Waar ligt de focus?
Ik vraag dat omdat ik je na al die jaren nog zie opwarmen met een lege stang en kleine stappen maakt.
Zouden die kleine stappen je progressie niet remmen of heb je hier een theorie voor/achter/links/rechts (hmm feestje van gister werkt nog)

• #29.117
Lekkere training! Ik vraag me af he, wat is jouw doel met Benchen?
Puur massa of ook kracht? Waar ligt de focus?
Ik vraag dat omdat ik je na al die jaren nog zie opwarmen met een lege stang en kleine stappen maakt.
Zouden die kleine stappen je progressie niet remmen of heb je hier een theorie voor/achter/links/rechts (hmm feestje van gister werkt nog)
Ik warm niet op met cardio of iets dergelijks en vind het daarom fijn om gewoon rustig naar mijn werksets toe te werken. Wanneer ik er cold-turkey 60kg of meer aan hang dan voelt alles zo stram..

Qua doel? Ik luister wel een beetje hier op het forum..mijn compounds probeer ik grotendeels wel sterker te worden. Echter merk ik wel steeds dat ik weer vast loop..du of het ook echt lukt...:roflol;
Paar weken terug deed ik geloof ik 4x8x85kg, maar dat lukt nu ineens even niet. Kan er niet echt van wakker liggen, want bent niet heel ontevreden met mijn spiegelbeeld:thumb:

Ik warm niet op met cardio of iets dergelijks en vind het daarom fijn om gewoon rustig naar mijn werksets toe te werken. Wanneer ik er cold-turkey 60kg of meer aan hang dan voelt alles zo stram..

Qua doel? Ik luister wel een beetje hier op het forum..mijn compounds probeer ik grotendeels wel sterker te worden. Echter merk ik wel steeds dat ik weer vast loop..du of het ook echt lukt...:roflol;
Paar weken terug deed ik geloof ik 4x8x85kg, maar dat lukt nu ineens even niet. Kan er niet echt van wakker liggen, want bent niet heel ontevreden met mijn spiegelbeeld:thumb:

Precies, das ook belangrijk! Als je er mee zit, misschien je serie eens experimenteel totaal anders doen en kijken wat het brengt. Anders lekker door gaan!

• #29.119
Precies, das ook belangrijk! Als je er mee zit, misschien je serie eens experimenteel totaal anders doen en kijken wat het brengt. Anders lekker door gaan!
Dat doe ik uiteraard weleens. Heb bijvoorbeeld weleens de percentages en repranges gejat uit @Shadow Project zijn log..Zo deed ik een tijd geleden een serie singles met 100kg bijvoorbeeld en daarom heen wat tripples met 90kg staat me bij..

Low-reps is nu eenmaal makkelijker. Echter kost 4x6 minder tijd dan bijvoorbeeld 8x3

Dat doe ik uiteraard weleens. Heb bijvoorbeeld weleens de percentages en repranges gejat uit @Shadow Project zijn log..Zo deed ik een tijd geleden een serie singles met 100kg bijvoorbeeld en daarom heen wat tripples met 90kg staat me bij..

Low-reps is nu eenmaal makkelijker. Echter kost 4x6 minder tijd dan bijvoorbeeld 8x3

Hmm, ja dat kan je theoretisch ook maar 1 keer in de 3 weken doen.. dat heb ik tenminste weer geleerd. Meer dan 2 weken achter elkaar op 90% banken kan juist negatieve gevolgen op je kracht hebben.

Terug
Naar boven