Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.121
Hmm, ja dat kan je theoretisch ook maar 1 keer in de 3 weken doen.. dat heb ik tenminste weer geleerd. Meer dan 2 weken achter elkaar op 90% banken kan juist negatieve gevolgen op je kracht hebben.
Daar geloof ik niet zo in. Je moet natuurlijk niet week in week uit twee keer per week 90+ % gaan benchen..maar je kunt wel degelijk lagere volumes draaien op 85-90% zonder je CNS te irriteren..

Maar goed..ik ben niet bepaald een sterke bencher, dus eigenlijk moet ik me hier niet eens over uit laten..:rolleyes:

Die Chest supported T bar row, pakt dat een beetje het gebied tussen je schouderbladen (rhomboids en what not)? Dat is wel een onderschoven kindje bij veel mensen heb ik het idee.

Doorgaans volume draaien op 75-85% met 5jes tot doubles en veel sets is leven. Voor zowel kracht als massa.

Lekkere training ondanks de koppijn gisteren.. en de foodssss... zoetig daggie zo te lezen. Dat broodje en die wraps klinken erg goed! :D

Wel ontzettend klote met je schoonmoeder... :( Ik hoop toch dat er snel verlichting komt waar iedereen vrede mee kan hebben. :kiss: sterkte voor jou en je vriendin en iedereen om jullie heen.

Nog steeds zo nu en dan leuke relletjes hierzo? ;) Mooi om te zien dat er weinig veranderd is. Lees iets over je oma in een hospice? Dat zijn natuurlijk de minder fijne delen van het leven kerel. Sterkte daarmee!
Zit de MMC nog steeds goed hier? :D

• #29.127
Die Chest supported T bar row, pakt dat een beetje het gebied tussen je schouderbladen (rhomboids en what not)? Dat is wel een onderschoven kindje bij veel mensen heb ik het idee.
Ligt ook wel een beetje aan je gripwijdte..Ik vind zelf die pulldown van Matrix heel goed focussen op dat gebied!

Doorgaans volume draaien op 75-85% met 5jes tot doubles en veel sets is leven. Voor zowel kracht als massa.
:thumb:
Bij gebruikers maakt het niet uit wat ze doen qua training..

hue hue:trollface:
Lekkere training ondanks de koppijn gisteren.. en de foodssss... zoetig daggie zo te lezen. Dat broodje en die wraps klinken erg goed! :D

Wel ontzettend klote met je schoonmoeder... :( Ik hoop toch dat er snel verlichting komt waar iedereen vrede mee kan hebben. :kiss: sterkte voor jou en je vriendin en iedereen om jullie heen.
Thanks Marina! Ik ben nu eenmaal een zoetekauw, dus dat soort daagjes bevallen me vaak wel. Gister ook na het eten een paar stukjes verse brownie met slagroom:heart:

Nog steeds zo nu en dan leuke relletjes hierzo? ;) Mooi om te zien dat er weinig veranderd is. Lees iets over je oma in een hospice? Dat zijn natuurlijk de minder fijne delen van het leven kerel. Sterkte daarmee!
Zit de MMC nog steeds goed hier? :D
Haha..relletjes houden mijn log in leven..:roflol: Was het maar mijn oma, hoewel..??? Het gaat om mijn schoonmoeder..en die is helaas pas 57:sad: Met de MMC zit het meestal wel goed hoor..hoe gaat het met jou dan?

Nu zou ik willen zeggen...back-on-track na een weekend met een beetje teveel drank en gevreet...

Echter trakteer ik vandaag op mijn werk met twee collega's ter ere van onze verjaardagen en heb ik dus maar een stuk vlaai ingefit..

Qua training ben ik ook erg benieuwd hoe het gaat, werd namelijk vanmorgen wakker met een beetje ziek gevoel:( Verstopte neus, hoofdpijn en gewoon algeheel bah..

LB1:
Hacksquat:
60kg: 10
80kg: 2x8
100kg: 6 (warmup)
115kg: 3
135kg: 4x6-8

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
140kg: 10 (warmup)
210kg (close stance): 4x10-15
240kg (normal stance): 4x5-6

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
100kg: 4x8-10

Calf raise machine/Smith calfraise:
50kg: 6
60kg: 6 (warmup)
70kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 3x10-12

Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
60kg: 3x10-15

Ab-work:

Voeding, maandag 06-02-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee + stuk vlaai (IIFYM ~350-400kcals)
11:00 30g whey isolaat (XXL) + multivit + vit D
12:30 125g zilvervlies rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 12g pumpblend (myprotein)
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2300kcals, E/K/V = 190g (33%) / 250g (44%) / 60g (23%)

Haha..relletjes houden mijn log in leven..:roflol: Was het maar mijn oma, hoewel..??? Het gaat om mijn schoonmoeder..en die is helaas pas 57:sad: Met de MMC zit het meestal wel goed hoor..hoe gaat het met jou dan?
Oh woops, excuus! Beide gevallen is het niet prettig, maar iemand van 57... Man, die heeft nog zo'n mooi leven voor zich. Wat kan het leven soms toch naar zijn.

Met mij gaat goed hoor. Lang niet actief op DBB actief geweest door van alles en nog wat, eigenlijk gewoon te druk en andere interesses. Wel gewoon door blijven trainen en dat gaat lekker. Kleine stapjes vooruit. je kent het wel :)

• #29.129
Met mij gaat goed hoor. Lang niet actief op DBB actief geweest door van alles en nog wat, eigenlijk gewoon te druk en andere interesses. Wel gewoon door blijven trainen en dat gaat lekker. Kleine stapjes vooruit. je kent het wel :)
Nee...vertel?

:roflol:

Damn Marvin, nog erg zwaar dus wat betreft de situatie met je schoonmoeder. Stress en spanning doet een mens geen goed, dan kwakkel je allicht wat sneller.
Genoeg vitamines tot je nemen enzo, je weet zelf ;).

• #29.132
Je weet wel, frietje per frietje bij je happy meal :p
OOOOh...dat lukt wel!
Damn Marvin, nog erg zwaar dus wat betreft de situatie met je schoonmoeder. Stress en spanning doet een mens geen goed, dan kwakkel je allicht wat sneller.
Genoeg vitamines tot je nemen enzo, je weet zelf ;).
True, true..gister ook weer druk geweest met het oude huis alvast leeghalen en opruimen. Ruim 9 vuilniszakken weggehaald in 2 uurtjes. Daarna nog even bij mijn schoonmoeder geweest in het hospice, maar dat gaat wel echt slechter en slechter. Het is net of daar de dood in de lucht hangt..:sad: Ik slik en neem netjes mijn vitamientjes, maar moet bekennen het afgelopen weekend toch wel de nodige drankjes en suikjunk gezien te hebben..

And the story continuous..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

If it fits, it fits...

Ik ben zo helemaal niet voor taart, maar ik moet toegeven, dat ziet er best wel lekker uit :p

Ik ben helemaal wel van de taart, maar gelukkig ligt dat niet voor mij:D:D

True, true..gister ook weer druk geweest met het oude huis alvast leeghalen en opruimen. Ruim 9 vuilniszakken weggehaald in 2 uurtjes. Daarna nog even bij mijn schoonmoeder geweest in het hospice, maar dat gaat wel echt slechter en slechter. Het is net of daar de dood in de lucht hangt..:sad: Ik slik en neem netjes mijn vitamientjes, maar moet bekennen het afgelopen weekend toch wel de nodige drankjes en suikjunk gezien te hebben..

If it fits, it fits...
Zo te lezen heb je het ook gewoon druk, wellicht eens een extra matras-op-de-grond-netflix-and-chill-dagje inlassen ;).
Helaas zelf ervaring met een naaste bezoeken in het hospice, weet precies wat je bedoelt. Ik hoop dat je vriendin, hoe moeilijk ook, een beetje haar weg weet te vinden in alle ellende.

En tsja, dat wordt dus duidelijk appeltaart, aangezien er vitaminen in appel zit!

• #29.136
Ik ben zo helemaal niet voor taart, maar ik moet toegeven, dat ziet er best wel lekker uit :p
Ik zou ze het liefst allemaal op eten..:eating:
Ik ben helemaal wel van de taart, maar gelukkig ligt dat niet voor mij:D:D
Haha...gewoon dagje 400 DNP...:roflol:
Zo te lezen heb je het ook gewoon druk, wellicht eens een extra matras-op-de-grond-netflix-and-chill-dagje inlassen ;).
Helaas zelf ervaring met een naaste bezoeken in het hospice, weet precies wat je bedoelt. Ik hoop dat je vriendin, hoe moeilijk ook, een beetje haar weg weet te vinden in alle ellende.

En tsja, dat wordt dus duidelijk appeltaart, aangezien er vitaminen in appel zit!
Het is appel-room-vlaai geworden..:meal:

Een extra dagje matras-op-de-grond-netflix-and-chill kan geen kwaad inderdaad! Het lijkt wel of mijn kop vol met watten zit en ben mijn neusspray vergeten..:sad:

Doe mij ook eens een stukkie taart! Ben benieuwd naar je training ondanks het feit dat je een beetje under the weather bent!

Haha lekker genieten van de taart

• #29.139
Doe mij ook eens een stukkie taart! Ben benieuwd naar je training ondanks het feit dat je een beetje under the weather bent!
Pff...net een werkoverleg gehad van 2.5uur..kan het niet meer opbrengen om naar de gym te gaan.

Ga morgen tijden de lunch..

Haha lekker genieten van de taart
Doe ik zeker!:D

Wegens te lang en vermoeiend werkoverleg skip ik de gym vandaag! Morgen leg-day...op mijn low carb dag:rolleyes:

Terug
Naar boven