Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Ja..je moet niet afvallen in de bulk..Dat altijd natuurlijk. Ben ook alweer afgevallen tijdens mijn bulk, vanmorgen 72kg precies. Moet ik nu nog meer gaan eten dan wat ik al doe? Ik merk wel krachtgains.
Best handig hoor, maar train inmiddels wel al zo lang dat ik wel weet wat mijn onderhoud is. En laten we eerlijk zijn, zolang ik tevreden ben met mijn spiegelbeeld maakt het me ook beister weinig uit..Je zou voor de grap je onderhoud eens kunnen uitrekenen met het volgende sheet. Vul elke dag je kcal in en houd dagelijks je gewicht bij en doe dit twee weken om een beeld te krijgen van je TDEE. Ik heb het sheet ook een hele tijd gebruikt en mijn TDEE lijkt aardig overeen te komen met hetgeen wat er als resultaat uit komt. Op basis van de uitkomst kan ik nu in ieder geval goed bepalen hoeveel kcal ik moet verlagen om af te vallen en straks idem dito als ik weer wil bulken.

Hnnng..lekker onderhoud hoor!Heb ik al gedaan. Mijn BMR = 1600 + normaal zittend werk = 1900 + fietsen, wandelen, trainen, what not... 2800 kcal onderhoud.

, vanmorgen 72kg precies. Moet ik nu nog meer gaan eten dan wat ik al doe? Ik merk wel krachtgains.

Nu wil ik niet zeggen dat die 500g snoep op is, maar heb er in ieder geval mijn rijst mee vervangen van mijn meal om 15:00uur. Daarna nog 4 celebrations gesnaaid en dan nu weer normaal doen tot het 'avondeten'..
)
)