Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.161
Zeker niet! Weet niet hoe groot die dingen in Belgie zijn, maar deze was noway 700-800kcals... (was ook zonder knoflooksaus)

Nope..
En nou maar hopen op wind tegen........
:roflol: Aardig wind mee of zijwind volgens mij..

[Link niet meer beschikbaar]

Doe maar Gouda --> Oudewater :D:D:D
Nee! Want dan eet hij er twee...:rolleyes:

:D
:roflol: Even op krachten komen...wel fijn, wat meer carbs op je lowcarb dag

Wat een stijl nazis :(

Komt denk ik beter in de richting :)

tumblr_nm27x9hKHo1ti8a8jo1_500.gif
YEAH!!!:rocknana:

huh..

Zeker:meal:

• #30.164
400 kCal voor een Turkse pizza is wel erg bescheiden Marvin.

Ach...s'avonds werd het ook nog gezellig. De oom van mijn vriendin had 1.2kg ossenhaas bereid in de green egg..daarbij nog aardappels en gegrilde groenten uit de oven:meal: Als toetje mango met passievrucht en twee bolletje vanille ijs en over de hele avond 3 glazen Liqor43:zuip:

En om nu te zeggen dat ik me vandaag lekker gedraag tot nu toe! Beetje ontregelt, want moest eerst even naar mijn werk (oproepdienst) en daarna toch maar naar de gym.

Helaas net niet mijn benchtarget gehaald, maar zeker niet ontevreden..heb vannacht namelijk kort & kut geslapen..:o

Push!
Benhpress:
35kg: 15
45kg: 10
65kg: 8 (warmup)
75kg: 6
85kg: 3
95kg: 3 (voelt zwaar :(), 3, 3 (pff!), 3, 3, 3 (t*ring!), 3 (nice!), 2 (met spotter had ik deze wel aangedurft!)

Net geen 8x3x95kg..

Incline smith bench:
40kg: 10
60kg: 10 (top MMC!)
70kg: 12 (nice:D), 12 (pittig, maar top MMC:fire:), 10 (fuaaark!:fire:)
80kg: 5 (TUT&MMC), 4 (damn..), 5 (iets langere rust:thumb:)
40kg: 27 (goor pompen was de bedoeling, maar was wel erg licht:o)

Dumbell shoulder press:
12kg: 15 (warmup, top MMC)
16kg: 15 (MMC:fire:)
20kg: 12 (top!), 12 (nipt!), 11 (pff!)

Cable fly's (high pulley):
10kg: 15
12.5kg: 15, 15, 15 (fik erin!:fire:)

V-handle pushdown:
10kg: 15
15kg: 15 (explosief..:fire:), 15 (top MMC)
21kg: 8, 8 (heerlijk!)

Reverse grip pushdown:
10kg: 20 (slooow controlled reps..:fire:)
12.5kg: 15 (hard!)
15kg: 15 (pff!)
17.5kg: 10 (TUT&MMC..)

Alternate side raise:
4kg: 20, 20, 20 (goor pompen en strepen trekken:fire:)

Alternate frontraise:
4kg: 18
6kg: 12
8kg: 12 (rammen!)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Ondanks het net niet halen van mijn benchtarget meer dan tevreden!)

Toch prima die bench marv! Volgende week nog eens proberen of weer een ander target?

• #30.166
En de voeding tot nu toe...

Voeding zaterdag 18-03-2017:
7:30 Grapefruit
8:00 60g havermout + 30g whey + 20g rozijnen + 2 koppen koffie
9:00 100g kipfilet
10:30 4g Monster + 6g pumpblend
12:15 2 scoop EAS (XXL)
13:00 8 celebrations + 4 winegums + klein koekje:o
13:30 80g havermout + 35g whey + 10g rozijnen
15:30 115g kipfilet + 100g rijst
17:30 450g optimel yoghurt griekse style kers:meal:
19:45 275g opgebakken aardappels + 200g doperwten & wortelen + ~165g kalkoenfilet

E/K/V: geen idee

Goeie bens! Als je iets langer had gepauzeerd voor de laatste set had je die vast ook 3x kunnen doen....
Next time?

Voor een korte kut nacht een zeer nette training!
Best klote he zo een extra dag werken... maar ach... het is maar één keer toch?

2 scoops EAS... is dat niet mierzoet? Ik vond 1 scoop in 750 ml water al mierzoet. :o

eten gaat weer op zijn Marvins dit weekend zo te lezen :roflol: ik doe wel mee oke? hahahahah

enne... volgende keer gewoon goed grommen en die laatste rep er ook uitknallen!

• #30.171
Voor een slechte nachtrust toch niet slecht.
Klein koekje? ;)
True..had hooguit 4 uur geslapen en elfs die uren waren niet fatsoenlijk..daarom gezien de omstandigheden meer dan tevreden!:D

Was een koekje in de supermarkt..klein paaskoekje met choco aan de onderkant

Goeie bens! Als je iets langer had gepauzeerd voor de laatste set had je die vast ook 3x kunnen doen....
Next time?
Klopt..misschien iets te snel door willen gaan..

• #30.172
Voor een korte kut nacht een zeer nette training!
Best klote he zo een extra dag werken... maar ach... het is maar één keer toch?

2 scoops EAS... is dat niet mierzoet? Ik vond 1 scoop in 750 ml water al mierzoet. :o

eten gaat weer op zijn Marvins dit weekend zo te lezen :roflol: ik doe wel mee oke? hahahahah

enne... volgende keer gewoon goed grommen en die laatste rep er ook uitknallen!
IK heb eens in de 5 weken oproepdienst en krijg daar best aardig voor betaald, dus het hoort er een beetje bij. Was ook maar 1.5uur werk, maar was wel gelijk ontregelt:roflol: 2 scoops EAS in een shaker was niet echt lekker nee...het was zelfs iets meer dan twee scoops:o

Weekend wordt inderdaad weer aardig Marvinnen...choco & snoeppot zijn weer gevuld, maar kan zijn dat het vandaag wel mee valt want ik en mijn vriendin zijn beide niet heel fit. Morgen is mijn zus jarig, maar ga ik s'ochtends eerst even een pull workout doen. Verwacht smiddags een stuk taart of een gebakje en er staat al afhaal pizza op de planning.

Maandag rustdag, want dan ga ik mijn tattoo verder uitbreiden (als het goed is). Dinsdag ook rust en smiddags naar @DieNase om mijn volledige onderstel te laten checken:roflol: Zowel mijn lies als onderrug doen vervelend..

Woensdag dan hoogstwaarschijnlijk weer rehab legday en donderdag pas weer iets van UB. Ben namelijk nogal voorzichtig met verse tattoo's..:o

IK heb eens in de 5 weken oproepdienst en krijg daar best aardig voor betaald, dus het hoort er een beetje bij. Was ook maar 1.5uur werk, maar was wel gelijk ontregelt:roflol: 2 scoops EAS in een shaker was niet echt lekker nee...het was zelfs iets meer dan twee scoops:o

Weekend wordt inderdaad weer aardig Marvinnen...choco & snoeppot zijn weer gevuld, maar kan zijn dat het vandaag wel mee valt want ik en mijn vriendin zijn beide niet heel fit. Morgen is mijn zus jarig, maar ga ik s'ochtends eerst even een pull workout doen. Verwacht smiddags een stuk taart of een gebakje en er staat al afhaal pizza op de planning.

Maandag rustdag, want dan ga ik mijn tattoo verder uitbreiden (als het goed is). Dinsdag ook rust en smiddags naar @DieNase om mijn volledige onderstel te laten checken:roflol: Zowel mijn lies als onderrug doen vervelend..

Woensdag dan hoogstwaarschijnlijk weer rehab legday en donderdag pas weer iets van UB. Ben namelijk nogal voorzichtig met verse tattoo's..:o
Dat valt nog mee.... Als mijn contract wordt verlengd (heb het gisteren maar eens aangekaart... :rolleyes: ) zou ik eens per maand een week geconsigneerd zijn.... en daar zou geen vergoeding tegenover staan... Maar dat zullen we nog wel eens zien. :D

nog meer dan 2 scoops :eek: dan trekt je bek bij elkaar toch? Nou ben jij wel een aardige zoetekauw als ik het zo lees... :D Gelukkig zitten er bijna geen kcals in ;)

Ach joh.... vandaag snaaien en morgen op die crabs overkill pull doen. Moet goedkomen toch? :D en die kcals kan je er door de weeks wel weer af Marvinnen. :roflol:

Gaaf die tattoo... pics will follow??
Laat je maar goed onderhanden nemen dan! Ik moet zeggen dat de laatste paar weken doen we veel oefeningen bij de Yoga gericht op rekken en zo van lies en onderrug en dat helpt me wel bij het squatten maandags. :D Misschien een idee?? ;)

Ik zou inderdaad wel oppassen met die tattoo... veelal hoor je er niets over als mensen meteen weer gaan trainen. Maar stel dat er wel wat gebeurt... dan ben je verder van huis. Beter het zekere voor het onzekere dan he! Dat zal dan wel honger lijden worden voor je... :o geen trainingen...
Hopelijk hebben je collega's geen Paasverassingen in petto... :roflol:

Nieuwe tattoo? Altijd cool. Ik heb toevallig net een tekenafspraak gemaakt voor komende vrijdag. Hoe lang laat jij het rusten voordat je weer gaat trainen?

• #30.176
Dat valt nog mee.... Als mijn contract wordt verlengd (heb het gisteren maar eens aangekaart... :rolleyes: ) zou ik eens per maand een week geconsigneerd zijn.... en daar zou geen vergoeding tegenover staan... Maar dat zullen we nog wel eens zien. :D

nog meer dan 2 scoops :eek: dan trekt je bek bij elkaar toch? Nou ben jij wel een aardige zoetekauw als ik het zo lees... :D Gelukkig zitten er bijna geen kcals in ;)

Ach joh.... vandaag snaaien en morgen op die crabs overkill pull doen. Moet goedkomen toch? :D en die kcals kan je er door de weeks wel weer af Marvinnen. :roflol:

Gaaf die tattoo... pics will follow??
Laat je maar goed onderhanden nemen dan! Ik moet zeggen dat de laatste paar weken doen we veel oefeningen bij de Yoga gericht op rekken en zo van lies en onderrug en dat helpt me wel bij het squatten maandags. :D Misschien een idee?? ;)

Ik zou inderdaad wel oppassen met die tattoo... veelal hoor je er niets over als mensen meteen weer gaan trainen. Maar stel dat er wel wat gebeurt... dan ben je verder van huis. Beter het zekere voor het onzekere dan he! Dat zal dan wel honger lijden worden voor je... :o geen trainingen...
Hopelijk hebben je collega's geen Paasverassingen in petto... :roflol:
Wat een lap tekst..waar zou ik eens beginnen. Eerst had ik ook 1 keer per maand consignatie voor 10% extra salaris..nu is er een 5e persoon bij gekomen en is de toeslag naar 9%. Daarbij komt nog wanneer ik opgeroepen wordt een oproep (x percentage van salaris) en de uren (vandaag 140%)..:D Echt klagen mag ik dus eigenlijk niet..:o

IK ben inderdaad een zoetekauw. Het is zelfs zo dat ik daardoor een stel gevoelige tanden in mijn mond heb staan, wat nu overigens nog erger is, want ben een beetje verkouden..:sad: Morgen inderdaad gewoon even beuken in de gym en die carbs verdienen:thumbs: Waarschijnlijk deel ik het resultaat van mijn tattoo hier wel..het is de bedoeling om iets rondom mijn schouder te laten zetten:D

Dat rekken heb ik dus een tijdje gedaan...met als gevolg dat ik te hard gerekt heb en dus juist pijn aan mijn lies. Ik was oprecht namelijk bezig structureel thuis mijn fysio oefeningen te doen..

Ik heb wel volgende week donderdag een jubileum van een collega met taart/gebak...die heb ik natuurlijk netjes ingecalculeerd:marvin:

Nou dat waren me weer vijf pittige dagen.
:roflol: heerlijk dit!

• #30.177
Nieuwe tattoo? Altijd cool. Ik heb toevallig net een tekenafspraak gemaakt voor komende vrijdag. Hoe lang laat jij het rusten voordat je weer gaat trainen?
Ik laat ehm maandag overdag zetten...dinsdag dan rust, woensdag lichte LB training en donderdag middag ga ik weer trainen...dus zeg een dag of 3. Donderdag zal ik overigens nog wel voorzichtig doen en ben heel braaf met schoonhouden en insmeren met bepantene zalf..:D

Ik laat ehm maandag overdag zetten...dinsdag dan rust, woensdag lichte LB training en donderdag middag ga ik weer trainen...dus zeg een dag of 3. Donderdag zal ik overigens nog wel voorzichtig doen en ben heel braaf met schoonhouden en insmeren met bepantene zalf..:D

Is het kleine? Ik zal nu voor een driekwart sleeve gaan en gezien ik bij mijn tweede tattoo de eerste keer 7 uur heb gezeten was het nogal een flinke wond.....ben zelf ook trouw met insmeren enzo, maar ben bang dat ik beter iets langer kan wachten als ik weer zo'n lange zit ga maken.......

• #30.179
Is het kleine? Ik zal nu voor een driekwart sleeve gaan en gezien ik bij mijn tweede tattoo de eerste keer 7 uur heb gezeten was het nogal een flinke wond.....ben zelf ook trouw met insmeren enzo, maar ben bang dat ik beter iets langer kan wachten als ik weer zo'n lange zit ga maken.......
Tja...hoe groot is mijn schouder? Denk dat ik maandag weer ongeveer 4 a 5uur zit..wil rondom mijn schouder een mandala van ongeveer 20x20 en ergens anders in mijn halve sleeve moeten nog wat zaken aan elkaar gezet worden.

Ik kijk het ook gewoon van dag tot dag en zorg met trainen dat ik me in ieder geval niet helemaal doodzweet en kijk eet met mezelf afdrogen met mijn sporthanddoek..

Hey das cool. Ik ga ook voor een mandala tattoo.

Terug
Naar boven