- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage

Weet ik, maar als je ligt is onder je borst dus door je borst heen met de stang en.... ach, nu ben ik de grap aan het uitleggen en is de lol er af.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weet ik, maar als je ligt is onder je borst dus door je borst heen met de stang en.... ach, nu ben ik de grap aan het uitleggen en is de lol er af.

maar iedereen weet toch wel dat marvin niet zakt tijdens zijn squats??

Wat een waardloze grap...beetje radio10 humor
Weet ik, maar als je ligt is onder je borst dus door je borst heen met de stang en.... ach, nu ben ik de grap aan het uitleggen en is de lol er af.![]()

lees wel vaker dat je langs gaat voor je bekken. Komt wel vaker voor bij jou he?
Klopt...te lang mee door gelopen, dus loopt gemakkelijk weer vast helaas..lees wel vaker dat je langs gaat voor je bekken. Komt wel vaker voor bij jou he?

Als natty kom je nooit in een libido dip te zitten en dat is nefast voor de bekken.

WHY??Marvin heeft net een bak snoep gekocht bij de kruidvat..![]()

Because it can
Nee dankje
Ik eet wel wat minder..
JeeejRuggedraagloze Marvin heeft net een bak snoep gekocht bij de kruidvat..
Stand tot nu toe:
6 kersen
4 smurfen
4 aardbeien
3 maantjes
4 dropjes
#gainenzondertrainen![]()

Ja hij is al 2x langs geweest in een half jaar.lees wel vaker dat je langs gaat voor je bekken. Komt wel vaker voor bij jou he?

Oh 2 keer valt wel mee. Dacht het vaker te hebben gelezen mijn fout

#anorexia
Ja, ja...ik maak morgen nog een afspraak, want zoals je al weet heb ik nog wel rug aids en gingen mijn legpresses vandaag niet pijnvrij...Het gezeur speelt wel al langer..Oh 2 keer valt wel mee. Dacht het vaker te hebben gelezen mijn fout![]()

)
) (in superset met leg extentions..)
), 9 (fuaark), 9 (nice
)
)
), 13 (pfff!), 12 (t*ring..)Werkelijk geen idee, maar ga het googlen..
Hoe krijg jij die krengen in positie? Misschien moet ik toch een keer een rek met vaste DB's kopen. Die kun je op je knieen parkeren en omhoog gooien met je benen.
Precies wat je zegt natuurlijk..hoewel ik ze vroeger gewoon omhoog slingerdeHoe krijg jij die krengen in positie? Misschien moet ik toch een keer een rek met vaste DB's kopen. Die kun je op je knieen parkeren en omhoog gooien met je benen.