XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Precies wat je zegt natuurlijk..hoewel ik ze vroeger gewoon omhoog slingerde:o
Hmmm, ik denk nl. dat ik best wel triples kan maken met 27kg, maar ik krijg ze niet op de startpositie door die bar die uitsteekt. Die kan ik niet op mijn knieën zetten natuurlijk. Ik pak ze nu op en breng ze naar de onderste positie, dus de eerste keer omhoog is ook mijn eerste rep. Ik begin niet bovenaan.

@HillR geeft ze altijd aan.. :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.304
Hmmm, ik denk nl. dat ik best wel triples kan maken met 27kg, maar ik krijg ze niet op de startpositie door die bar die uitsteekt. Die kan ik niet op mijn knieën zetten natuurlijk. Ik pak ze nu op en breng ze naar de onderste positie, dus de eerste keer omhoog is ook mijn eerste rep. Ik begin niet bovenaan.
Snap ik..dan proberen eerst meer reps te maken met 25kg. Triples op een dergelijke oefening vind ik eigenlijk onzin..

In een bunny pakje?

%252F68.media.tumblr.com%252F8b0fae7f6e3c5fae7d2be4d5172eeb6e%252Ftumblr_ng2isjmwuf1s9i49io1_500.gif

Eva kostuum

• #30.308
Keuzes...keuzes...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar uiteindelijk niet moeilijk! Kasteeltje:heart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat jij uberhaupt weet dat die dingen kasteeltjes heten :roflol:

*response triggered* KEREL! Hou toch eens op te vreten in die rommel!
(antwoord hoogstwaarschijnlijk: NEE!)

• #30.312
Dat jij uberhaupt weet dat die dingen kasteeltjes heten :roflol:
Is een van mijn lievelingsgebakjes..dus erg raar is het niet ;)

*response triggered* KEREL! Hou toch eens op te vreten in die rommel!
(antwoord hoogstwaarschijnlijk: NEE!)
NEE! Het fitte toch prima in mijn macro's?

Het liefst wel..maar heb nog meer collega's. Zou oprecht geen problemen hebben om in een half uur de hele doos leeg te eten..

Vraag me af wat ongezonder is, jouw eetgewoontes incl. de liters aan cafeine drankjes, vette happen, pre workouts en binge dagen zonder AAS, of een gedegen gezond dieet zonder al die troep maar met AAS.

• #30.315
Voorspelbaar... ;)

Ik ook niet... :(
Doe het dan! Jezelf zoveel restrictie opleggen is nergens goed voor..

Vraag me af wat ongezonder is, jouw eetgewoontes incl. de liters aan cafeine drankjes, vette happen, pre workouts en binge dagen zonder AAS, of een gedegen gezond dieet zonder al die troep maar met AAS.
Daar zullen we helaas niet makkelijk achterkomen.

Bel me anders even op op mijn 90e verjaardag:roflol: Neem ik niet op..dan ben ik dood..:o

Side note: wat is veel? Ik geef natuurlijk hier en op facebook (voornamelijk) wel een verkeerd beeld. Natuurlijk post ik weinig foto's van mijn bakjes mealprep, want dat wordt gewoonweg niet echt sexy gevonden en hou er van om provocatief bezig te zijn.. ;)

Waarom ga je FSQ supersetten als je al last hebt ?
Legpress eruit en back squat erin...

• #30.317
Waarom ga je FSQ supersetten als je al last hebt ?
Legpress eruit en back squat erin...
Ik ga zowieso (voorlopig) niet meer backsquatten...

Superset was voor tijdswinst. En merk soms dat ik wat meer quadactivatie heb wanneer mijn hamstrings wat voor vermoeid zijn..

Doe het dan! Jezelf zoveel restrictie opleggen is nergens goed voor.
You devil you... :D Ik heb mijn cheatmeal op vrijdag. That's it. Als ik doe wat jij doet dan is er geen houden meer aan.

Bel me anders even op op mijn 90e verjaardag:roflol: Neem ik niet op..dan ben ik dood..:o
Dat is niet de enige conclusie hoor, je kunt ook gewoon doof zijn geworden. :D

en hou er van om provocatief bezig te zijn.. ;)
No shit! ;)

Doe het dan! Jezelf zoveel restrictie opleggen is nergens goed voor..

Daar zullen we helaas niet makkelijk achterkomen.

Side note: wat is veel? Ik geef natuurlijk hier en op facebook (voornamelijk) wel een verkeerd beeld. Natuurlijk post ik weinig foto's van mijn bakjes mealprep, want dat wordt gewoonweg niet echt sexy gevonden en hou er van om provocatief bezig te zijn.. ;)

Ja je bent best veel bezig met wat de buitenwereld bezighoud en mogelijk zou shockeren. Ik zou er moe van worden :o

Het is niet te kwantificeren natuurlijk, dus ook lastig om goed te testen. Wellicht wil @Galen een dubbelblind onderzoek uitvoeren op een groepje van 80 DBBers :D

Nou je eet bijna elke week wel gebak, om even in te haken op wat veel is. Je compenseert al dat achterlijke vreetgedrag natuurlijk ook weer met je geprepte meals. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar als ik 10x per jaar gebak eet dan is het veel. En dit jongens en meisjes, is slechts een klein voorbeeld uit het vreetfestijn dagboek Marvin..

Terug
Naar boven