XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.321
Ja je bent best veel bezig met wat de buitenwereld bezighoud en mogelijk zou shockeren. Ik zou er moe van worden :o

Het is niet te kwantificeren natuurlijk, dus ook lastig om goed te testen. Wellicht wil @Galen een dubbelblind onderzoek uitvoeren op een groepje van 80 DBBers :D

Nou je eet bijna elke week wel gebak, om even in te haken op wat veel is. Je compenseert al dat achterlijke vreetgedrag natuurlijk ook weer met je geprepte meals. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar als ik 10x per jaar gebak eet dan is het veel. En dit jongens en meisjes, is slechts een klein voorbeeld uit het vreetfestijn dagboek Marvin..
Ik heb er de tijd voor en vind het juist ontspannend..

Word hooguit moe van mezelf:roflol: Ik zeg nog weleens nee op gebak..heb collega's die altijd nemen of zelfs meerdere op een dag. En zo gaat het vast bij meerdere bedrijven..maakt dat je perse ongezond? Ik weet het niet?

Ik vind het wel een bepaalde charme hebben... :D
:D:D:D Houdt het leuk hier..

Ik heb er de tijd voor en vind het juist ontspannend..

Word hooguit moe van mezelf:roflol: Ik zeg nog weleens nee op gebak..heb collega's die altijd nemen of zelfs meerdere op een dag. En zo gaat het vast bij meerdere bedrijven..maakt dat je perse ongezond? Ik weet het niet?

:D:D:D Houdt het leuk hier..

Ik weet het ook niet, vroeg het me gewoon af.. Jij als fervent lid van de anti aas wijsvinger club wilde ik daar even op attenderen :D

Nou ik werk in een bedrijf met 150+ mensen en ik heb nog nooit zoveel gebak gezien als jij laat zien. Werken er bij jou 2000 mensen ofzo???

Ik ga er wel van uit dat je wel de kcal in de gaten houd over een week genomen. Of zit ik er naast en vreet je op die dagen echt alles wat los en vast zit. Enige restrictie zit er toch wel in?

Als ik vroeger een cheatdag had (dag dus en geen meal) dan vrat ik op zo'n dag met gemak 9000 kcal weg. :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.324
Ik weet het ook niet, vroeg het me gewoon af.. Jij als fervent lid van de anti aas wijsvinger club wilde ik daar even op attenderen :D

Nou ik werk in een bedrijf met 150+ mensen en ik heb nog nooit zoveel gebak gezien als jij laat zien. Werken er bij jou 2000 mensen ofzo???
Maar 300 ofzo:roflol: Maar voor van alles wordt te pas en te onpas gebak gehaald.

Ik wijs niet zomaar naar iedereen die AAS gebruikt hoor..hou wel een beetje van rellen, maar weet dondersgoed dat als je een next level fysiek wilt dat je moet kuren..

En daar begint mijn probleem...ik wil een next level fysiek...maar niet kuren...

En dat maakt mij de gefrustreerde natty die ik ben ;) En daarom probeer ik gewoon te genieten van het leven en vreet en zuip ik regelmatig waar ik zin in heb..en kom er nog aardig mee weg ook..:o

Ik ga er wel van uit dat je wel de kcal in de gaten houd over een week genomen. Of zit ik er naast en vreet je op die dagen echt alles wat los en vast zit. Enige restrictie zit er toch wel in?

Als ik vroeger een cheatdag had (dag dus en geen meal) dan vrat ik op zo'n dag met gemak 9000 kcal weg. :eek:
Je ziet het al aan mijn planningen...of dacht je echt dat ik een onderhoud van 1800-2200kcals heb ;)

Maar 300 ofzo:roflol: Maar voor van alles wordt te pas en te onpas gebak gehaald.

Ik wijs niet zomaar naar iedereen die AAS gebruikt hoor..hou wel een beetje van rellen, maar weet dondersgoed dat als je een next level fysiek wilt dat je moet kuren..

En daar begint mijn probleem...ik wil een next level fysiek...maar niet kuren...

En dat maakt mij de gefrustreerde natty die ik ben ;) En daarom probeer ik gewoon te genieten van het leven en vreet en zuip ik regelmatig waar ik zin in heb..en kom er nog aardig mee weg ook..:o

Je ziet het al aan mijn planningen...of dacht je echt dat ik een onderhoud van 1800-2200kcals heb ;)

Dat blijkt wel haha, 300 mensen, 300 gebakdagen :roflol:

Ermee wegkomen betekend altijd rond hetzelfde fysiek blijven hangen in deze? Ook al ligt je droom er voorbij, toch noem je het dan ermee wegkomen.

Ermee wegkomen betekend altijd rond hetzelfde fysiek blijven hangen in deze?
Precies dit.

Als ik maar wat ga eten tussendoor en het probeer te compenseren dan ga ik echt niet droger worden. Ik blijf dan hetzelfde, daar ga ik echt niet alle moeite voor doen.

Begrijp me niet verkeerd @Skatermarvin, je hebt echt wel een goede fysiek waar ik alleen maar van kan dromen, maar je saboteert jezelf wel erg vaak.

Precies dit.

Als ik maar wat ga eten tussendoor en het probeer te compenseren dan ga ik echt niet droger worden. Ik blijf dan hetzelfde, daar ga ik echt niet alle moeite voor doen.

Begrijp me niet verkeerd @Skatermarvin, je hebt echt wel een goede fysiek waar ik alleen maar van kan dromen, maar je saboteert jezelf wel erg vaak.

Misschien wil Marvin niet per se year-around rete droog staan, wat ik mij best kan voorstellen..? ;)

Ik ook niet, dat kan zonder AAS ook.. Formaat hebben we het meer over geloof ik toch?

Tja Marvin vind het leuk op deze manier geloof ik. Wat hij zelf ook al schrijft, niet aan de roids, dan maar mijn geluk halen uit binge eating en compensatie met extreem lage kcal en cardio. Al lijkt dat weinig gelukzalig makend en komt dat eerder zoals hij ook schrijft voort uit frustratie.. Frustratie van zichzelf.. ofzo :dunno:

Ik heb gaandeweg geleerd dat ik er ook geen voldoening uit haal, dat binge eating e.d. Na drie chocolade repen lust ik er nog wel 1, dat gevoel gaat toch niet weg.

Ik probeer nu bewust te snoepen en er echt van te genieten. Ik stop dan gewoon na een met mezelf afgesproken kcal grens.

Groot zijn en droog staan wel in de meeste gevallen. Droog staan en klein blijven daar heeft niemand AAS voor nodig.

Maar wel een zeker acceptatie van fat gains. Aangezien Marvin op z'n zachtst gezegd nog al bang is om ook maar een beetje vet aan te komen wordt het natuurlijk lastig om groter en sterker te worden, wat voor fantastisch trainingsschema je ook volgt :P

Ik heb nooit aan die rare vreetbuien gedaan. Ja vanwege lage bloedsuiker, maar verder niet. Opgroeien met 3 vrouwen die allen emo eters zijn heeft een hoop voorkomen voor mij op vroege leeftijd :D

Maar wel een zeker acceptatie van fat gains. Aangezien Marvin op z'n zachtst gezegd nog al bang is om ook maar een beetje vet aan te komen wordt het natuurlijk lastig om groter en sterker te worden, wat voor fantastisch trainingsschema je ook volgt :P

Bestaat inderdaad niet en al zou het zover komen, dan cut marvin toch weer terug naar rond de 80kg :roflol: Was het allemaal voor niks.. Dus ik kan wel begrijpen dat hij het erbij laat zo. Alleen dat eetpatroon snap ik niet, volgens mij heeft hij gewoon heel veel vrije tijd over :o

Aangezien Marvin op z'n zachtst gezegd nog al bang is om ook maar een beetje vet aan te komen wordt het natuurlijk lastig om groter en sterker te worden
Idd, daarom snap ik dat gesnoep ook niet. Hij kan toch beter wat meer kcal verstandig spul eten?

Ik heb nooit aan die rare vreetbuien gedaan. Ja vanwege lage bloedsuiker, maar verder niet. Opgroeien met 3 vrouwen die allen emo eters zijn heeft een hoop voorkomen voor mij op vroege leeftijd :D
Ik moet er echt bewust mee bezig zijn en het is elke dag een gevecht. Een gevecht dat zwaarder is dan de trainingen en de cardio.

Terug
Naar boven