Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Amateurpsychologengehalte is qua opkomst wel wat aan de hoge kant vandaag :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.345
Dat blijkt wel haha, 300 mensen, 300 gebakdagen :roflol:

Ermee wegkomen betekend altijd rond hetzelfde fysiek blijven hangen in deze? Ook al ligt je droom er voorbij, toch noem je het dan ermee wegkomen.
Precies:roflol: Ik heb inmiddels gewoon beseft dat ik naturel niet veel verder ga komen. Hooguit wanneer alles op orde is...en zoals hier al eens is besproken vind ik het dat niet waard. Waarom zou ik mezelf allerlei restricties opleggen alleen om iets buffer te worden..?

Dus ja..ik noem het er mee weg komen. Ik heb redelijk wat massa (voor een naturel:o) en ben year round redelijk droog..Heb het wat mij betreft aaardig onder controle, ondanks mijn leefstyle wat verknipt overkomt.:o

Neuhj, maar ik zie wel dat je soms planned voor 1800 kcal en uiteindelijk door gebak, snoepjes, chips, etc toch wel hoger (iets ;) ) uitkomt. Best vaak trouwens.
Dat klopt..maar stel nu dat mijn onderhoud 2600kcals is...dan zou ik in theorie twee gebakjes kunnen eten, maar omdat dat niet gebeurt blijf ik aardig in shape..

Ik zou het ook eigenlijk geplande voeding moeten noemen ;)
Precies dit.

Als ik maar wat ga eten tussendoor en het probeer te compenseren dan ga ik echt niet droger worden. Ik blijf dan hetzelfde, daar ga ik echt niet alle moeite voor doen.

Begrijp me niet verkeerd @Skatermarvin, je hebt echt wel een goede fysiek waar ik alleen maar van kan dromen, maar je saboteert jezelf wel erg vaak.
Dat weet ik..maar mijn doel momenteel is ook een beetje onderhouden, en dat gaat prima:D

..wie weet binnenkort de touwtjes weer even wat strakker en langzaam aan weer iets droger worden..

Misschien wil Marvin niet per se year-around rete droog staan, wat ik mij best kan voorstellen..? ;)
Tja wat is droog? Hoef niet year round op 7% te lopen, en heb geen idee wat ik precies heb qua vetpercentage...maar zeker geen 14% ofzo..

Standaard een 4-pack en na 2 low carb days al een sixpack. Standaard met trainen strepen en lijnen over mijn borst en rug en altijd been definitie..

Sta ik ook niet hoor... :D
Mijn persoonlijke doel is zo droog mogelijk blijven en toch wat massa winnen.
Succes met dat doel..beetje recompen dus. Heb ik een paar jaar terug ook gedaan..en sindsdien ondanks mijn levensstijl aardig droog gebleven en zelfs wat massa gegained..
Ik ook niet, dat kan zonder AAS ook.. Formaat hebben we het meer over geloof ik toch?
Formaat van mijn UB is best prima toch? Lowerbody kan wel wat gebruiken...
Dacht ik ook (@Skatermarvin i.i.g. wel toch?). Iedere keer heel laag gaan met de kcal met gezond voer en dan weer mega hoog met ongezond voer lijkt me gewoon een beetje contra productief.
Het gaat me na 11 jaar trainen niet echt meer om productieviteit...wil gewoon lekker trainen & genieten van het leven en tegelijkertijd er goed uitzien ;)

Tja Marvin vind het leuk op deze manier geloof ik. Wat hij zelf ook al schrijft, niet aan de roids, dan maar mijn geluk halen uit binge eating en compensatie met extreem lage kcal en cardio. Al lijkt dat weinig gelukzalig makend en komt dat eerder zoals hij ook schrijft voort uit frustratie.. Frustratie van zichzelf.. ofzo :dunno:
Hahaha..ik ben gewoon net een wijf soms..:roflol: Maar wordt niet echt ongelukkig van die compensatie dagen hoor...en echt veel strafcardio doe ik momenteel niet..

Op af en toe naar mijn werk fietsen na..

:o

Groot zijn en droog staan wel in de meeste gevallen. Droog staan en klein blijven daar heeft niemand AAS voor nodig.
True, true..

Ik heb gaandeweg geleerd dat ik er ook geen voldoening uit haal, dat binge eating e.d. Na drie chocolade repen lust ik er nog wel 1, dat gevoel gaat toch niet weg.

Ik probeer nu bewust te snoepen en er echt van te genieten. Ik stop dan gewoon na een met mezelf afgesproken kcal grens.
Dat kan ik niet..bewust snoepen:roflol: Stouwen moet ik...volrammen:eating:
Maar wel een zeker acceptatie van fat gains. Aangezien Marvin op z'n zachtst gezegd nog al bang is om ook maar een beetje vet aan te komen wordt het natuurlijk lastig om groter en sterker te worden, wat voor fantastisch trainingsschema je ook volgt :P
Zolang ik groter (en droger) ben dan het gros van de mensen hier (die (echt) naturel zijn..) met fancy eet en trainingsschema's zie ik werkelijk niet in waarom ik iets zo veranderen..

En nee...ik accepteer geen vet...BAH!

Ik heb nooit aan die rare vreetbuien gedaan. Ja vanwege lage bloedsuiker, maar verder niet. Opgroeien met 3 vrouwen die allen emo eters zijn heeft een hoop voorkomen voor mij op vroege leeftijd :D
En de vrouw des huizes...?:o

Bestaat inderdaad niet en al zou het zover komen, dan cut marvin toch weer terug naar rond de 80kg :roflol: Was het allemaal voor niks.. Dus ik kan wel begrijpen dat hij het erbij laat zo. Alleen dat eetpatroon snap ik niet, volgens mij heeft hij gewoon heel veel vrije tijd over :o
Amen...

Heb inderdaad genoeg tijd ;)

Idd, daarom snap ik dat gesnoep ook niet. Hij kan toch beter wat meer kcal verstandig spul eten?
Snoep = lekker...simpel toch?

Ik moet er echt bewust mee bezig zijn en het is elke dag een gevecht. Een gevecht dat zwaarder is dan de trainingen en de cardio.
Ik plan gewoon wekelijks wat ik ga eten..en als ik al weet dat er gebak is op mijn werk zoals vandaag...dan calculeer ik dat in.

Prep netjes mijn meals op zondag en eet dat in ieder geval op. Daarbij komt er op mijn werk best vaak taart e.d voorbij. Neem echt niet altijd..en is ook afhankelijk of ik aan het cutten ben. Als ik de knop omzet is nee zeggen vaak ook niet moeilijk..

Amateurpsychologengehalte is qua opkomst wel wat aan de hoge kant vandaag :p
:roflol: Amateurpsychologengehalte
Oh het gaat over eten.. kijk wie daar is :roflol:
:roflol:

Wat een nare uitspraak toch. Begrijp ook niet waar je de behoefte vandaan zou halen om dit zo proberen uit te spelen.
Shots fired denk..

:roflol: I see what you did there...

@Punjab vrij vandaag? Hoop tijd over ;) Of is de verjaardag van @HillR saai...:kiss:

Dat klopt..maar stel nu dat mijn onderhoud 2600kcals is...dan zou ik in theorie twee gebakjes kunnen eten, maar omdat dat niet gebeurt blijf ik aardig in shape..

Ik zou het ook eigenlijk geplande voeding moeten noemen ;)
...maar dan ongezond. ;)

Succes met dat doel..beetje recompen dus.
Idd.

Dat kan ik niet..bewust snoepen:roflol: Stouwen moet ik...volrammen:eating:
Dat moest ik van mezelf ook altijd, ik kon alleen niet stoppen. Ik ging maar door totdat ik er ziek van werd. :(

Snoep = lekker...simpel toch?
Feit. :D

Neem echt niet altijd..en is ook afhankelijk of ik aan het cutten ben. Als ik de knop omzet is nee zeggen vaak ook niet moeilijk.
Dat wij denken dat je altijd neemt komt natuurlijk ook door je posts, die wekken die indruk. :D

Weet je zeker dat je geen broer hebt Marvin?

@Skatermarvin Nee, weinig te doen vandaag, dus dan maar tijd doden hier op DBB. Beetje in de forever naturel potjes roeren :eyebrow:

Nou nou Marv zo groot ben je nu ook weer niet hoor :rolleyes:

• #30.353
Weet je zeker dat je geen broer hebt Marvin?
Wil jij mijn broer zijn:heart:

@Skatermarvin Nee, weinig te doen vandaag, dus dan maar tijd doden hier op DBB. Beetje in de forever naturel potjes roeren :eyebrow:
Ik vind het prima hoor..gezellig dat je weer even hier bent ;)

Die achteraan in het midden, tussen het aardbeien vlaaitje en het gezichtje :lick:
Prima keuze zo een moorkop...

Zalmig hoort gewoon in je di-eet-alles te zitten
Precies..

Nou nou Marv zo groot ben je nu ook weer niet hoor :rolleyes:
:army:

Als je het zo bekijkt is er weinig mis mee eigenlijk. Die gebakjes passen gewoon binnen je macro's en het heeft dus helemaal niets met binge-eating te maken :)

• #30.357
:aai:

Als je het zo bekijkt is er weinig mis mee eigenlijk. Die gebakjes passen gewoon binnen je macro's en het heeft dus helemaal niets met binge-eating te maken :)
Precies..:thumbs:

82kg met een 4pack op die lengte is huge man, zeker voor een natty. zit dan echt al tegen het natty max aan
De powerlifing standaard is toch anders...

Dik enzo..

Terug
Naar boven