Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zodra @Punjab van stamppotten gaat houden..

Er is dus een kans

tumblr_static_3ydw93ckonuoo8g80g4kw0404.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.364
:woot:

Altijd dat gezeik van die PL'ers dat er nog makkelijk massa bij kan. Vervolgens zie ik maar weinig mensen die echt een goed naturel fysiek hebben..dus niet alleen droog of groot, maar en-en..

Mijn verjaardag kan alleen nog maar leuker worden... We moeten nu nog allebei werken.. Ik heb nog niet eens echt gebak gehad :(

Aan mij de eer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whahaha geweldig!!:D Er komt toch wel gebak, of mag dat niet van de baas?

:aai:
Zodra @Punjab van stamppotten gaat houden..
Nooit dus:roflol: Maar stamppotten zijn zo lekker!!:eating:
Ehm...nee..:o

:woot:

Whahaha geweldig!!:D Er komt toch wel gebak, of mag dat niet van de baas?

Nooit dus:roflol: Maar stamppotten zijn zo lekker!!:eating:

Ik heb speciaal voor mijn voor vanalles allergisch zijnde collega een gebakje gemaakt (een suikerschelp, met aardbeien en slagroom van kokosmelk). Voor mijn werkgever heb ik een stukje appeltaart gekocht bij de bakker.. We zijn hier maar met z'n drieen dus veel gebak is er niet. Mijn werkgever neemt nooit gebak mee (doet net alsof ie niet jarig is) en cared ook niet om onze verjaardagen.. "Appeltaart? Waarom? Oh, ben je jarig! Gefeliciteerd...". Een uur later werd er ineens een bos bloemen bezorgd.. :roflol:

Maar zaterdag komt er taart..... heeeeel veel taart. Zelfgemaakte appeltaart, misschien nog een monchoutaart.. en misschien ook wel zo'n skere diepvriesslagroomtaart (die heb ik al ZOOOOO lang niet gehad, en op één of andere manier lijkt me dat echt mega lekker :roflol:)

Haha, op het moment dat Pun stamppotten gaat eten, dan moet ik me dringend afvragen of hij dit heeft gelezen en van me af wil, of dat hij ernstig ziek is.. :roflol:

Vandaag was mijn laatste werkdag, oftewel ik heb weekend. Thuis komen en jouw log door te lezen en zien dat er een heuse (donderdag) vrijdag-rel gaande is. Toch echt weekend gevoel.

• #30.367
Ik heb speciaal voor mijn voor vanalles allergisch zijnde collega een gebakje gemaakt (een suikerschelp, met aardbeien en slagroom van kokosmelk). Voor mijn werkgever heb ik een stukje appeltaart gekocht bij de bakker.. We zijn hier maar met z'n drieen dus veel gebak is er niet. Mijn werkgever neemt nooit gebak mee (doet net alsof ie niet jarig is) en cared ook niet om onze verjaardagen.. "Appeltaart? Waarom? Oh, ben je jarig! Gefeliciteerd...". Een uur later werd er ineens een bos bloemen bezorgd.. :roflol:

Maar zaterdag komt er taart..... heeeeel veel taart. Zelfgemaakte appeltaart, misschien nog een monchoutaart.. en misschien ook wel zo'n skere diepvriesslagroomtaart (die heb ik al ZOOOOO lang niet gehad, en op één of andere manier lijkt me dat echt mega lekker :roflol:)

Haha, op het moment dat Pun stamppotten gaat eten, dan moet ik me dringend afvragen of hij dit heeft gelezen en van me af wil, of dat hij ernstig ziek is.. :roflol:
OOOOH dat komt helemaal goed hoor ik al! Monchou taart (met kersen en bastogne bodem) is samen met die kasteeltjes echt mijn favo! Zo zie je maar weer dat het op ieder bedrijf er anders aan toe gaat:rolleyes:

Goede vooruitzichten in ieder geval:heart:

Je eet toch hopelijk af en toe wel stappot? Hoe gaat het verder eigenlijk? Log je nog, want heb al lang niks gehoord..
Vandaag was mijn laatste werkdag, oftewel ik heb weekend. Thuis komen en jouw log door te lezen en zien dat er een heuse (donderdag) vrijdag-rel gaande is. Toch echt weekend gevoel.
Goed weekend alvast dan! Een goed begin is het halve werk..ik zou persoonlijk op donderdag de frituur al aanzetten:trollface:

Enfin..de lunch-workout van vandaag! Eigenlijk best tevreden..:D

UB1:
Incline benchpress:

35kg: 10
55kg: 8
65kg: 6, 6 (warmup)
75kg: 6 (prima MMC:fire:), 6 (pff!), 6 (fuaark!), 3, 3, 3, 3 (korte rust..:fire:)

Doel: 5x6x75kg

Pulldown:
40kg: 10 (warmup)
61kg: 12 (matige ROM...)
54kg: 12 (beter!), 12 (prima TUT & MMC)

Dumbel shoulder press:
16kg: 10 (warmup)
24kg: 6 (MMC = top:thumbs:)
28kg: 6 (nice!), 6 (top:D:D), 6 (hoppa!)

Volgende keer 4x5x28kg?

Single arm Cable row:
24.5kg: 8 (warmup)
31.5kg: 8 (zwaar zat!), 8 (2 licht forced), 8 (2 flink forced:fire:)

Iets lichter gedaan ivm lies & MMC..

Rope pushdown:

10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg:15 (pff!), 15 (TUT&MMC..pumped:fire:)
17.5kg: 15 (pompen met V-handle..TUT & sqeez!:fire::fire:)

Dumbel curl:
8kg: 10 (warmup)
12kg: 15, 15, 15 (niet allemaal hele mooie reps..)

Extra, Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
30kg: 15, 15 (sloooow controlled reps:fire:)
45kg: 10, 10
60kg: 6, 6 (rammen!:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Lekkere training!:D)

Geen frituur hier.. Ben al drie dagen aan het Marvinnen omdat ik team weekend heb vannacht.

• #30.369
Eerst een kasteeltje en dan trainen. Carbssss gainsssssssssss :roflol:
Lekker getraind weer!

Heel de rel niet meegkregen haha, geen zin om terugtelezen ,maar er is ook nog getraind en dat ziet er weer goed uit marv :D

Terug
Naar boven