AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

OOOOH dat komt helemaal goed hoor ik al! Monchou taart (met kersen en bastogne bodem) is samen met die kasteeltjes echt mijn favo! Zo zie je maar weer dat het op ieder bedrijf er anders aan toe gaat:rolleyes:

Goede vooruitzichten in ieder geval:heart:

Je eet toch hopelijk af en toe wel stappot? Hoe gaat het verder eigenlijk? Log je nog, want heb al lang niks gehoord..

Wel met kersen, maar gewoon met die zandkoekbodem, bastognebodem is het net niet............

Ik eet zeker af en toe stamppot, ze hebben versgemaakte stamppotten bij ons in de super, die doen het prima.. en dat voor maar 400 kcal.. :D

Het gaat allemaal goed! Niet echt zin meer om te loggen, maar dat is meer omdat ik niet echt een schema volg. We hebben het vrij druk lately, dus ik doe in de gym vooral fullbodytraining en dan de nadruk op wat ik leuk vind... m'n gewichten zijn echt dramatisch, dus dat is niet leuk loggen. Ik focus me vooral op de mmc en dat doet voor mij echt wonderen. Heb zoveel meer definitie in mijn benen en schouders/armen gekregen sinds ik dat doe, zal natuurlijk ook met m'n vetpercentage te maken hebben, maar ik heb tegenwoordig echt schouders.. dat heb ik van m'n leven nog nooit gehad :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.384
Gaan naar Malaga, misschien zaterdag naar Marokko :cool:
Ooh nice! Have fun bro!

Prima train kerel :D. Volgende x natuurlijk gewoon 4x6 op die d. presses.
Dat zou al mooi zijn..die triples waren puur omdat vanaf vier reps niet meer lukte..

:roflol:

Nee maar wel langs elke apotheek alle gear inslaan
Hnnng

Haal voor mij HG tren ace broer!
:D

Ik heb die goeie hg tren lan
:D:D

Altijd dat kasteeltje toch, ik had sowieso 1 (of beide) van die vruchtenschuitjes opgeëist.
Die vind ik het minst lekker..

Eerst een kasteeltje en dan trainen. Carbssss gainsssssssssss :roflol:
Lekker getraind weer!
Zo is het!!:D:D

Hey fl**ker, binnenkort maar eens stamppot eten zodat ik op date kan met je chick.
:roflol::roflol: Subtiel!

Heel de rel niet meegkregen haha, geen zin om terugtelezen ,maar er is ook nog getraind en dat ziet er weer goed uit marv :D
Tja, wat is een rel..

:o

T is nu pas vrijdag he!!! Dus kom maar op! :roflol:
:mad:

:aai:

Wel met kersen, maar gewoon met die zandkoekbodem, bastognebodem is het net niet............

Ik eet zeker af en toe stamppot, ze hebben versgemaakte stamppotten bij ons in de super, die doen het prima.. en dat voor maar 400 kcal.. :D

Het gaat allemaal goed! Niet echt zin meer om te loggen, maar dat is meer omdat ik niet echt een schema volg. We hebben het vrij druk lately, dus ik doe in de gym vooral fullbodytraining en dan de nadruk op wat ik leuk vind... m'n gewichten zijn echt dramatisch, dus dat is niet leuk loggen. Ik focus me vooral op de mmc en dat doet voor mij echt wonderen. Heb zoveel meer definitie in mijn benen en schouders/armen gekregen sinds ik dat doe, zal natuurlijk ook met m'n vetpercentage te maken hebben, maar ik heb tegenwoordig echt schouders.. dat heb ik van m'n leven nog nooit gehad :roflol:
Klinkt allemaal meer dan goed Hill! Keep up the good work...

MMC:heart:

Let een beetje op je taal wil je, ik date niet met aso's.
:roflol:

De planning voor vanmiddag!

LB-Rehab:
FSQ (50-60%):
20kg: 8
40kg: 8
55kg: 3x8
65kg: 5x3

Leg extention (1 set = 10xtoe’s out / 10xnormal / 10x toe’s out:
35.5kg:
38kg:
40kg:

(Smith) SLDL:
50kg: 10 (warmup)
70kg: 3x8-10

Calf raise machine:
70kg: 10
80kg: 6 (warmup)
90kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 2x10-12
15kg: AMRAP

Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
65kg: 3x10-15

Abs:
?

Voeding, vrijdag 24-03-2017:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 50g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 6g pumpblend (myprotein) + ½ scoop Mount Nutrition
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 100g zilvervlies rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
17:00 25g nightprotein (XXL)
19:15 Aardappelkrokketjes + 200g varkenshaas + doperwten en wortelen (~800kcals)

~2040kcals, E/K/V = 215g (42%) / 150g (30%) / 65g (28%)

• #30.386
De training van vanmiddag! Lies nog wat gevoelig helaas..dinsdag weer een afspraak bij @DieNase voor hopelijk lies en onderrug..:o

LB-Rehab:
FSQ (50-60%):

20kg: 8
40kg: 8
55kg: 8, 8, 8 (prima TUT & MMC)
65kg: 3, 3, 3, 3, 3 (Lekker:fire:)

Redelijk pijnvrij allemaal!:D

Smith SLDL:

50kg: 10 (warmup)
70kg: 12, 12, 12 (TUT & MMC:fire:)

Leg extention (1 set = 10xtoe’s in / 10x toe's out / 10x normal:
35.5kg: 10 - 10 - 10
38kg: 10 - 10 - 10 (matige MMC, maar brand aardig!)
40kg: 10 - 10 (paar paused..) - 10 (idem:fire:)

Calf raise machine:
70kg: 10 (huh, what happend? deze machine loopt ineens veel stroever! het is net of er een schroef te strak gedraaid is ergens..:o)
80kg: 6 (warmup)
90kg: 8, 8, 8 (het lukt wel, maar lekker voelt het niet!)

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 12, 12 (mwoah..)
15kg: 12 (MMC is ver te zoeken..)

Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
65kg: 15, 15, 15 (nipt!)
50kg: 23 (AMRAP:fire::fire:)

Abs, Hammerstenght abdominal:
Bw: 15, 15
Bw+5kg: 12, 12

Rope crunch:

15kg: 15+
17.5kg: 15+
21.5kg: 15+ (rammen!:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(beetje last van mijn scheenbeen en lies voelt nog niet gewelidig, maar naar omstandigheden prima!:D)

Goede training naar omstandigheden. Bummer dat je nog steeds last hebt van je lies. Hopelijk allemaal weer wat soepeler na dinsdag.

(huh, what happend? deze machine loopt ineens veel stroever! het is net of er een schroef te strak gedraaid is ergens..:o)
Dat is nu echt het probleem met machines. Bij een sportschool een keertje de cable side lateral raises gedaan. Ging een stuk gemakkelijker als bij mij thuis met hetzelfde gewicht.

• #30.389
Goede training naar omstandigheden. Bummer dat je nog steeds last hebt van je lies. Hopelijk allemaal weer wat soepeler na dinsdag.
Ik heb er vertrouwen in!

Dat is nu echt het probleem met machines. Bij een sportschool een keertje de cable side lateral raises gedaan. Ging een stuk gemakkelijker als bij mij thuis met hetzelfde gewicht.
Ik gebruik altijd dezelfde. Dan kun je alsnog prima progressie monitoren...echter natuurlijk niet wanneer de weerstand een stuk groter is zoals nu..

Uit mijn haast ben ik het helemaal vergeten te melden..:o

• #30.391
Dat was een behoorlijk lichte rehab training voor jouw kunnen toch?

Lekker hoor! Waar ga je eten?

Ik ga morgen uit eten en een nachtje weg met mijn vriendin..hebben morgen 3 jaar:D
Wauw, hoeveel anniversaries vieren jullie wel niet per jaar? (is gewoon een excuus om te vreten, geef maar toe....)

• #30.394
Dat was een behoorlijk lichte rehab training voor jouw kunnen toch?

Wauw, hoeveel anniversaries vieren jullie wel niet per jaar? (is gewoon een excuus om te vreten, geef maar toe....)
Front squat deed ik voor het gezeik met mijn lies op 85-90kg voor triples en daarna vaak nog zware legpresses..dat laatste gaat nu helaas even niet of ben te bang dat het fout gaat.

wat betreft de aniversaries..in principe iedere maand een excuus om iets leuks te gaan doen of iets lekkers te eten..of allebei.
Steakhouse dus, maar dat had je al gelezen. ;)

Gefeliciteerd dan. Wij hebben er nog maar net 26 jaar opzitten met z'n tweeen. ;)
wat een tijd al..wat is het geheim? Geniet ervan vanavond!:meal:

Eindelijk een normaal jubileum :D
Geniet ervan!

• #30.397
Zou een dagje carbs gaan laden @ 100gr eiwit 600gr carbs.. ben volledig @Skatermarvin gegaan... kom rond de 7000 kcals uit-_-

Terug
Naar boven