AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.401
Ja, sorry hoor. Maar na 3 jaar jou WKen begin ik het allemaal wel beu te worden.
:sad: en dat terwijl je zo sexy bent..

Misschien wordt het tijd dat je de hint snapt?
je moet niet alles "serieus nemen"..behalve @HillR

Zou een dagje carbs gaan laden @ 100gr eiwit 600gr carbs.. ben volledig @Skatermarvin gegaan... kom rond de 7000 kcals uit-_-
:roflol: ik ben trots..toch wel pannenkoeken..? Want het is internationale pannenkoeken-dag :marvin:

• Like
Waarderingen: Dr X
:marvin:

Front squat deed ik voor het gezeik met mijn lies op 85-90kg voor triples en daarna vaak nog zware legpresses..dat laatste gaat nu helaas even niet of ben te bang dat het fout gaat.

wat betreft de aniversaries..in principe iedere maand een excuus om iets leuks te gaan doen of iets lekkers te eten..of allebei.
wat een tijd al..wat is het geheim? Geniet ervan vanavond!:meal:
Wat is een liesblessure bij jou? Adductor spier, of meer je heupgewricht?

Dit is tenminste een beetje 'normale' aniversary, hoewel de meeste mensen 5 jaar pas als eerste zullen vieren (denk ik). Maar leuk hoor :)

• #30.404
Eat the ...

Wat is een liesblessure bij jou? Adductor spier, of meer je heupgewricht?

Dit is tenminste een beetje 'normale' aniversary, hoewel de meeste mensen 5 jaar pas als eerste zullen vieren (denk ik). Maar leuk hoor :)
IK vind het vieren van je relatie iedere maand zo slecht nog niet. Het is een goede reden om elkaar nog eens wat extra te verwennen..

Qua blessure neigt het inderdaad meer naar 'adductor brevis' en dan een beetje op het punt waar ontsteking staat op de onderstaande figuur. @DieNase denkt dat het door mijn bekken komt die steeds vast loopt..

a_spierer.jpg

De planning voor vandaag...veel te vroeg wakker op mijn vrije zaterdag..:o

UB2:
Benchpress:
35kg: 15
45kg: 10
65kg: 8
75kg: 6
85kg: 3 (warmup)
95kg: 8x3

Chest supported T-bar row:
20kg: 8
25kg: 8 (warmup)
35kg: 4x6-8

Incline Smith benchpress:
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 3x10-12

Pulldown/pullup:
3x10-12

CGBP:
35kg: 8 (warmup)
50kg: 3x12-15

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
22.5kg: 3x12-15

Extra ?

Voeding, zaterdag 25-03-2017 (Aniversary):
7:00 2 koppen koffie + 50g havermout + 25g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit
Pre-workout: 1 scoop monster + 1 scoop Pumpblend (myprotein)
Post-workout: 2 scoop EAS (XXL)
11:30 80g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + 2 koppen koffie
14:30 Broodje of iets dergelijks in de stad
17:00 ???
19:30 AYCE? :meal:

~VEEL kcals, E/K/V = geen idee

Dat uitslapen is echt bagger he... hier ook... 6:00 er al uit na een paar uur wakker liggen :(

train ze zo!

Eat the ...

IK vind het vieren van je relatie iedere maand zo slecht nog niet. Het is een goede reden om elkaar nog eens wat extra te verwennen..

Qua blessure neigt het inderdaad meer naar 'adductor brevis' en dan een beetje op het punt waar ontsteking staat op de onderstaande figuur. @DieNase denkt dat het door mijn bekken komt die steeds vast loopt..
Precies!
Maar DieNase heeft er voor doorgeleerd ;) Aan de andere kant zit bekken gewricht wel veel hoger dan het rondje op dat plaatje (of bedoel je met bekken niet het SI gewricht?). Sterkte ermee.

• #30.408
Dat uitslapen is echt bagger he... hier ook... 6:00 er al uit na een paar uur wakker liggen :(

train ze zo!
Pff, waardeloos! Ik heb gelukkig ervoor nog wel geslapen:D

Ken het gevoel. :)

Ook weer aan de triples? :)
Yes! Ging niet van harte vandaag! Lekker gegeten gister?

Precies!
Maar DieNase heeft er voor doorgeleerd ;) Aan de andere kant zit bekken gewricht wel veel hoger dan het rondje op dat plaatje (of bedoel je met bekken niet het SI gewricht?). Sterkte ermee.
Waar onderin je bekken aan elkaar hecht zit voor zover ik weet iets scheef.. @DieNase ..?

De training van vanmorgen..zeker niet op mijn sterkst! Maandag weer push..eens kijken wat ik met die bench doe, want het lijkt me niet verstandig dan alweer triples te draaien met 95kg..

UB2:
Benchpress:

35kg: 15
45kg: 10
65kg: 8
75kg: 6 (warmup)
85kg: 3
95kg: 3 (voelt al zwaar..geen goed teken..), 3, 3, 3 (pittig!), 3 (gedver wat moeizaam!:sad:), 3, 2 (meeeh!), 2 (t*ring..das balen!)

Incline Smith benchpress:

40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 12 (top MMC!), 12 (t*ring!), 10 (nice!)
80kg: 4 (TUT & MMC:fire:), 4, 4
60kg: 10 (TUT & MMC:fire:)

Chest supported T-bar row:
20kg: 8
25kg: 8 (warmup)
35kg: 8 (snoeihard!), 8, 8 (1f.), 8 (2 paused:fire:)

Pulldown (matrix):
25kg: 15, 15 (laaange TUT & MMC:fire:_)
40kg: 15, 15, 15 (goor pompen!:fire:)

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
22.5kg: 15 (controlled..:fire:), 12 (pff!), 12 (nipt:fire:)

Extra, Dumbel curls:
8kg: 13 (sqeez!)
7kg: 15, 15

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Toch wel tevreden..nu genieten!:cool::cool::cool:)

Toch niet slecht die bench, ik zou maandag wat lager in gewicht gaan en meer reps.

hahahaha... enjoy!! Hier ook ochtend training niet te sterk... maar nu relax en maandag weer verder.

Moet zeggen dat ik na het trainen nog even terug ben gegaan.. niet geslapen maar wel lekker relaxt :roflol:

fijn weekend he!

Yes! Ging niet van harte vandaag! Lekker gegeten gister?
Zekers. Over de hele dag 6000 kcal. :D
Biefstuk van de haas puntjes, zalmrolletjes, varkenshaasjes, carpaccio, straciatella en kaneelijs met slagroom en chocolade. Fijn zo'n tafel vol met lui die bijna niets eten. :eatmeat: ....en wel dik zijn. :scratch:

Van harte met je 3 jaar! Lekker uiteten samen! :D

Gefeliciteerd Marvin!

• #30.416
Toch niet slecht die bench, ik zou maandag wat lager in gewicht gaan en meer reps.
zeker niet slecht, maar was vorige keer gewoon dichterbij..toen mistte ik slechts 1 triple

haha..ik heb mijn best gedaan..

hahahaha... enjoy!! Hier ook ochtend training niet te sterk... maar nu relax en maandag weer verder.

Moet zeggen dat ik na het trainen nog even terug ben gegaan.. niet geslapen maar wel lekker relaxt :roflol:

fijn weekend he!
ik doe heel soms weleens een middagdutje op zaterdag..das ook wel lekker..

rust lekker uit en maandag weer aan de bak!

Zekers. Over de hele dag 6000 kcal. :D
Biefstuk van de haas puntjes, zalmrolletjes, varkenshaasjes, carpaccio, straciatella en kaneelijs met slagroom en chocolade. Fijn zo'n tafel vol met lui die bijna niets eten. :eatmeat: ....en wel dik zijn. :scratch:
whaha..genieten zeg. Die mensen aan tafel sporten vast niet veel of eten meer wanneer jij niet kijkt ;)

Jammer man! Gelukkig ben je niet de enige...
Gedeelde smart is halve smart
Van harte met je 3 jaar! Lekker uiteten samen! :D
Thanks..das wel gelukt
merci!

Voedingsupdate van gister doe ik misschien straks..

Je wijst naar het punt waar de 2 schaambeenderen aan elkaar zitten, wist helemaal niet dat daar beweging in zat? Benieuwd wat de Neus daar aan gaat doen.
Foodupdate van gisteren altijd welkom :eating: Hier voorlopig nog 2 uurtjes IF :(

• #30.418
Je wijst naar het punt waar de 2 schaambeenderen aan elkaar zitten, wist helemaal niet dat daar beweging in zat? Benieuwd wat de Neus daar aan gaat doen.
Foodupdate van gisteren altijd welkom :eating: Hier voorlopig nog 2 uurtjes IF :(
Of ik heb het niet goed begrepen natuurlijk:roflol:

Hier komt die!

7:00 2 koppen koffie + 50g havermout + 25g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit
Intra workout: 1 scoop EAS (XXL)
14:30 Vlam tosti met gehakt + 2 witte boterhammen + 2 kroketten met mosterd
15:30 Halve mini cinnabon:heart:*
18:00 2 glazen liqor 43 + kaneel donut:meal:
19:30 SUMO (AYCE) :meal: Hoop gegrilde en gefrituurde zooi en als toetje twee stukjes cheesecake met mango en vanille ijs + 2 porties fruit in kokosmelk
23:00 Glas liqor 43 + wat snoepjes

En vandaag..

Voeding, zondag 26-03-2017:
9:00 2 koppen koffie
10:00 2 dikke plakken brood + 2 ei + fricandeau (3 plakjes) + ham + 3 plakjes ontbijtkoek met boter + 3 kaneelbroodjes** + bak yoghurt met veel te veel cruesli & minispekkies + 2 glazen appelsap + 2 koppen koffie
12:30 Klein stukje browie + 2 amandelen in choco met kaneel:heart:
14:00 40g whey (Quality supplements)
15:30 50g rijst + 100g kipfilet
17:30 25g nightprotein
18:30 250g aardappels + 225g spinazie + ei + 5 visticks met mosterd
?

? Kcals, E/K/V = geen idee..

*
c700x420.jpg

**
Kaneelbroodjes3.jpg

Laatst bewerkt:
Of ik heb het niet goed begrepen natuurlijk:roflol:

Hier komt die!

Intra workout: 1 scoop EAS (XXL)
14:30 Vlam tosti met gehakt + 2 witte boterhammen + 2 kroketten met mosterd
15:30 Halve mini cinnabon:heart:
18:00 2 glazen liqor 43 + kaneel donut:meal:
19:30 SUMO (AYCE) :meal: Hoop gegrilde en gefrituurde zooi en als toetje twee stukjes cheesecake met mango en vanille ijs + 2 porties fruit in kokosmelk
23:00 Glas liqor 43 + wat snoepjes

En vandaag..

Voeding, zondag 26-03-2017:
9:00 2 koppen koffie
10:00 2 dikke plakken brood + 2 ei + fricandeau (3 plakjes) + ham + 3 plakjes ontbijtkoek met boter + 3 kaneelbroodjes + bak yoghurt met veel te veel cruesli & minispekkies + 2 glazen appelsap + 2 koppen koffie
12:30 Klein stukje browie + 2 amandelen in choco met kaneel:heart:
14:00 40g whey (Quality supplements)
15:30 50g rijst + 100g kipfilet
17:30 25g nightprotein
18:30 250g aardappels + 225g spinazie + ei + 5 visticks met mosterd
?

? Kcals, E/K/V = geen idee..
Ook een goede refeed gehad dus. ;)

Terug
Naar boven