- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Lol

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol

Die kaneelbroodjes hadden van mij in elk geval die konijnpaaldansGIF gekregen![]()

Zeker, zeker!!Die kaneelbroodjes hadden van mij in elk geval die konijnpaaldansGIF gekregen![]()
Zeker weten..Klinkt als een awesome weekend! Lekker gesmuld zo te zien.![]()

Uhu...

Maar waar is het konijntje nu??We krijgen nog een konijnen-crisis met al die lekkernijen in Marvin's log!

Wordt vast weer ingeruild tegen een friet met shoarma, 3 pizza's en 10 apekoppen (en een gedeelde frikandel).18:30 Aardappels + spinazie + ei + vissticks + mosterd

Wordt vast weer ingeruild tegen een friet met shoarma, 3 pizza's en 10 apekoppen (en een gedeelde frikandel).![]()

Toch niet op een maandag man. Dan hebben we allemaal terug nieuwe plannen en nieuwe moed![]()

Wordt vast weer ingeruild tegen een friet met shoarma, 3 pizza's en 10 apekoppen (en een gedeelde frikandel).![]()
Ho ho...het blijft geen feest! Hoewel ik vissticks eigenlijk ook wel lekker vind
Weet ook niet wat er aan e hand was..Verslapen? Jij kunt helemaal niet uitslapen man. Doe je nou gek joh.

Precies dit..Toch niet op een maandag man. Dan hebben we allemaal terug nieuwe plannen en nieuwe moed![]()

Ik ben nogal van de gewoontes...dus in principe post ik op maandag altijd iets klagerigs en negatiefs...Nou.. Aan Marvin zijn maandag memes op FB te zien geldt dat niet voor iedereen hoor![]()

Zij vast ook wel...

Klopt...vis-d**ks, hue hue
Aha... @HillR hier dat konijn!
7uur...hoe is het!Hey Marv, al een nieuwe afspraak kunnen maken voor de tattoo? Ik ga komende donderdag voor een zit van 7 uur.......zin an......
Ik heb de afspraak verzet naar 10 april..

), 12 (
)
)
)
), 8 (gruwelijk
), 15 (deze MMC!), 15 (hnnng!
)
)
)
Das geen probleem hoor... maar een vergadering van 4 uur.... van 13:00-17:00 is toch wat lastigertjee Marina...wakker blijven morgenvroeg in de auto hoor!!