AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.464
Lekkerrrrrr, en dan met vieze gemene slow excentrics op de shoulder press. :devil:
Precies:fire:
Verslapen en ook nog eerder naar huis! Toe maar! Mag ik wat slaap lenen?? als ik 30 minuten heb gehaald vannacht was het veel... :sad:

Lekker getraind!
Pff...zo weinig slaap. Vooralsnog is het superchill op werk en kan ik vaak eerder weg wanneer het werk het toelaat :D

Ik slaap ook erg weinig...zo vannacht weer! De hond van mijn schoonvader liep constant te blaffen...kutbeest!
tjee Marina...wakker blijven morgenvroeg in de auto hoor!!
Pfff..inderdaad:eek!:

Das geen probleem hoor... maar een vergadering van 4 uur.... van 13:00-17:00 is toch wat lastiger :o
Pittig inderdaad...die lange middag vergaderingen..

Energie drink:zuip:
koffie uit een automaat die niet te hachelen is... dan liever bijna in slaap vallen. :roflol:
Bah..hier is de koffie ook smerig:sad:

Jij bent niet meer welkom bij de paaldans les.
:sad:

Vanmorgen weer bij @DieNase geweest...lekker dry-needling in mijn abductor (AU!) en even een wervel recht geslagen:roflol: Volgende week nog maar een bezoekje en donderdag weer voorzichtig squatten:D

Vandaag rust!

Voeding, dinssdag 28-03-2017:
6:30 2 koppen koffie
9:15 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1755kcals, E/K/V = 190g (43%) / 110g (24%) / 65g (33%)

Sterkte Marv :(

:devil:

Een log op HET BB forum van NL.. 1 van de meest bezochte logs nog wel.. Balansdagen.. :hamer:

Zijn er nog frikandellen gedeeld?

• #30.471
Zo iets ja...het hele weekend gegeten als een kamerolifant.

Verder doe ik al tijden mijn doordeweekse rustdagen op 1750-1850 gepland voedsel..

Een log op HET BB forum van NL.. 1 van de meest bezochte logs nog wel.. Balansdagen.. :hamer:
You jelly:roflol:

Zijn er nog frikandellen gedeeld?
Nope..heb het netjes gehouden.. ;)

Verder doe ik al tijden mijn doordeweekse rustdagen op 1750-1850 gepland voedsel.
Poeh, da's best laag hoor. Alles went natuurlijk.
Zou het niet kunnen, maar mijn rustdagen zitten nog vol met fietsen, wandelen of hardlopen, dat zal het verschil zijn.

Jelly op balansdagen? :roflol:

• #30.474
Terug
Naar boven