- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
cafeïne??Das geen probleem hoor... maar een vergadering van 4 uur.... van 13:00-17:00 is toch wat lastiger![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cafeïne??Das geen probleem hoor... maar een vergadering van 4 uur.... van 13:00-17:00 is toch wat lastiger![]()
koffie uit een automaat die niet te hachelen is... dan liever bijna in slaap vallen.

PreciesLekkerrrrrr, en dan met vieze gemene slow excentrics op de shoulder press.![]()

Pff...zo weinig slaap. Vooralsnog is het superchill op werk en kan ik vaak eerder weg wanneer het werk het toelaatVerslapen en ook nog eerder naar huis! Toe maar! Mag ik wat slaap lenen?? als ik 30 minuten heb gehaald vannacht was het veel...
Lekker getraind!

Pfff..inderdaadtjee Marina...wakker blijven morgenvroeg in de auto hoor!!

Pittig inderdaad...die lange middag vergaderingen..Das geen probleem hoor... maar een vergadering van 4 uur.... van 13:00-17:00 is toch wat lastiger![]()
Energie drink

Bah..hier is de koffie ook smerigkoffie uit een automaat die niet te hachelen is... dan liever bijna in slaap vallen.![]()

Volgende week nog maar een bezoekje en donderdag weer voorzichtig squatten
Zal ik nodig hebben...HONGERRRR!
You devil!
Balansdagje op ~1755kcals.

Zo iets ja...het hele weekend gegeten als een kamerolifant.
You jellyEen log op HET BB forum van NL.. 1 van de meest bezochte logs nog wel.. Balansdagen..![]()

Nope..heb het netjes gehouden..

Poeh, da's best laag hoor. Alles went natuurlijk.Verder doe ik al tijden mijn doordeweekse rustdagen op 1750-1850 gepland voedsel.
'gepland' voedsel...

I hear'ya man!

Jelly op mijn logbezoekers

Waarschijnlijk gewoon omdat je natty zo buffer bent dan hij![]()