Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is iddBlijf het raar vinden dat iemand knoflooksaus bij zijn pizza besteld trouwens![]()
Nooit gesnapt dat een pizza nog saus nodig heeftBlijf het raar vinden dat iemand knoflooksaus bij zijn pizza besteld trouwens![]()
Shoarma pizza MOET met knoflooksaus! Shit, nou heb ik honger en ik moet nog tot 13:30 uur.Dat is iddNooit gesnapt dat een pizza nog saus nodig heeft

Shoarma pizza MOET met knoflooksaus! Shit, nou heb ik honger en ik moet nog tot 13:30 uur.![]()
altijd max 11 euro voor 2 pizza's bezorgenNY pizza
Altijd €5 voor ophalen vanwege studentenkorting.

ooh, heb je je cardio ook weer gehad ja met 400m lopenM'n vriend woont 400 meter vd NY pizza af, dus eet altijd met hem pizza. Maar die deal is ook bizar goed zeg![]()

En toch blijf ik ze doen..Ik geloof niet zo maar alles en probeer het liever zelf uitCurls..? Dat schijnt dus niet zo gek veel zin te hebben
The effects of adding single-joint exercises to a multi-joint exercise resistance training program on upper body muscle strength and size in traine... - PubMed - NCBI
Gewoon blijven curlen.. 1 onderzoek = geen onderzoek
Knoflooksaus is lekker...pizza is lekker...gecombineerd is ook lekkerBlijf het raar vinden dat iemand knoflooksaus bij zijn pizza besteld trouwens![]()

Omdat het kan..Dat is iddNooit gesnapt dat een pizza nog saus nodig heeft
Precies! Je hebt nu gelukkig al een uurtje eten in je mikShoarma pizza MOET met knoflooksaus! Shit, nou heb ik honger en ik moet nog tot 13:30 uur.![]()

Ook niet verkeerd. NY pizza's zijn ook goed!!genoeg codes indd van de NY of domino's. Heb altijd wel codes voor 2e gratis bij domino's![]()
Dit dus...hoewel...domino's niks vind ik dan ook weer overdreven..
Hnnnng!!
Dat is leven!NY pizza
Altijd €5 voor ophalen vanwege studentenkorting.
Niet verkeerd!
PizzaM'n vriend woont 400 meter vd NY pizza af, dus eet altijd met hem pizza. Maar die deal is ook bizar goed zeg![]()

Prima preventieve #strafcardioooh, heb je je cardio ook weer gehad ja met 400m lopen
Ja er is altijd wel iemand met een code voor 2e gratis pizza. Die codes delen we altijd weer met elkaar. Nu ook weer een code die actief en onbeperkt geldig is tot 7 mei
Gelukkig!Gewoon blijven curlen.. 1 onderzoek = geen onderzoek
Was al een nieuwe hobby aan het zoeken.Nu wel ja, 1000+ kcal, dus ik kan weer pizza's zien zonder gek te worden.Precies! Je hebt nu gelukkig al een uurtje eten in je mik![]()
Curls for girls...niet stoppen!Gelukkig!Was al een nieuwe hobby aan het zoeken.
Nu wel ja, 1000+ kcal, dus ik kan weer pizza's zien zonder gek te worden.
)
)
)
)
)
) 6+2 (rest-pause), 4+3 (rest-pause
)
)
), 10 (idem...hnnng!
)
Zo meteen weer barbell curls (girlie edition) na de BP.

Jouw smiley s??

Was het zo warm is jouw gym? Hier is het normaal qua temperatuur buiten en het regent zelfs :/