Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Gewoon blijven curlen.. 1 onderzoek = geen onderzoek

En toch blijf ik ze doen..Ik geloof niet zo maar alles en probeer het liever zelf uit:thumbs:

Gewoon blijven curlen.. 1 onderzoek = geen onderzoek
Ik zou dat onderzoek sowieso maar met een korrel zout nemen. Het is gedaan over 8 weken, véél te kort om conclusies over te kunnen trekken. Misschien kan het best wat cm's op je armen schelen over de jaren heen. Ik merk zelf in ieder geval dat mijn biceps nog amper echt aangepakt worden tijdens rug oefeningen.

Heeft Marvin zich al voortgeplant. We zijn opzoek naar nieuw, jong paaldans talent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.526
Zo meteen weer barbell curls (girlie edition) na de BP. :flexbiceps:
Precies!!

Doe dan het paaldanskonijn..:sad:

...

Was het zo warm is jouw gym? Hier is het normaal qua temperatuur buiten en het regent zelfs :/
Jup..hier geen regen en mijn gym heeft wat weg van een oude zolderkamer met slechte/geen airco..

Dat wordt nog wat van de zomer..:o

Maar in de gym is het ZWETEN! :D
UB valt vaak mee bij mij, maar lowerbody daarentegen..

trensweats...

jk, dikke mensen zweten gewoon altijd veel:trollface:
:roflol: I see what you did there!

Ik zou dat onderzoek sowieso maar met een korrel zout nemen. Het is gedaan over 8 weken, véél te kort om conclusies over te kunnen trekken. Misschien kan het best wat cm's op je armen schelen over de jaren heen. Ik merk zelf in ieder geval dat mijn biceps nog amper echt aangepakt worden tijdens rug oefeningen.
Precies!:thumbs: Weer terug bro?

Mensen willen natuurlijk ook gewoon graag bevestigd zien waar ze in geloven. Zo lees ik graag onderzoeken die bevestigen dat MMC en TUT belangrijk zijn...:o

Heeft Marvin zich al voortgeplant. We zijn opzoek naar nieuw, jong paaldans talent.
Nog niet gelukkig:o

Neem 2 konijnen, bij voorkeur M + V :D
:ds:

Mijn voorkeur gaat naar M + H

Marvin & @HillR
:doggy:

De planning voor vandaag...voor mijn doen wat meer high(er) carbs...en legday (semi-rehab)! Qua training is het even aankijken hoe alles gaat en aanvoelt..

LB (Rehab):
Front squat:
20kg: 10
40kg: 8
50kg: 6
65kg: 3x6-8
70kg: 4x3

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
100kg: 4x8-10

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
60kg:
..kg:

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 3x10-12

Leg extention (heavy):
89kg: 3x6-10

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10
..kg: 3x8-12

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
60kg: 3x10-20

Abs & extra:
?

Voeding, donderdag 30-03-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 100g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 200g zilvervlies rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 200g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop Assault (Muscle Pharm)
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2420kcals, E/K/V = 200g (33%) / 280g (46%) / 55g (21%)

Waarom heb je eigenlijk 2 soorten rijst? :scratch:

• #30.528
  • #30.531
  • #30.533
Basmati 1.3gr vezels. En zilvervlies 1.8gr. Ook qua andere micro's scheelt het niks. Plus rijst is helemaal niet zo gezond voor wie er veel van eet.

Random link trouwens ;)

Arsenic in Rice: Should You Be Concerned?
Zoveel rijst eet ik natuurlijk niet..het is 400g gekookt gewicht vandaag (~150g ongekookt)...maar goed als het vezel verhaal niet opgaat...laat ik het op afwisseling houden ;)

Edit: Wat verklaart dan dat er in Asia weinig kanker voorkomt en die mensen behoorlijk oud worden?

Haaivinnensoep

• #30.537
Doe mij een flesje dan

Het gaat hier om natties mkay? :P

Zoveel rijst eet ik natuurlijk niet..het is 400g gekookt gewicht vandaag (~150g ongekookt)...maar goed als het vezel verhaal niet opgaat...laat ik het op afwisseling houden ;)

Edit: Wat verklaart dan dat er in Asia weinig kanker voorkomt en die mensen behoorlijk oud worden?

Minder suiker en verzadigd vet.

Niet zo zeer de stoffen zelf, maar de invloed op de totale kcal inname.

Terug
Naar boven