- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe mij maar allebei, tegelijk!

Haha...kan geregeld worden hoor

Haha...
True, true..Asians hebben zowieso minder de neiging tot overconsumptie..Minder suiker en verzadigd vet.
Niet zo zeer de stoffen zelf, maar de invloed op de totale kcal inname.
Ik vind pasta eigenlijk smerig. Ik eet het enkel af en toe voor de afwisseling...
Jij bent volgens mij wel echt een spaghetti monster..

Komt waarschijnlijk door mijn Italiaanse roots (1/8 maar ofzoJij bent volgens mij wel echt een spaghetti monster..
)
Indonesisch vind ik ook heerlijk. Qua stampot doe mij maar een zuurkoolschotel met spekjes. 
Indo foodKomt waarschijnlijk door mijn Italiaanse roots (1/8 maar ofzo)
Indonesisch vind ik ook heerlijk. Qua stampot doe mij maar een zuurkoolschotel met spekjes.
![]()

Bah!Ik eet qua carbs ook alleen maar pasta denk ik. Zeker halve kilo per week ongekookt.

True, true..Asians hebben zowieso minder de neiging tot overconsumptie..
Ik vind pasta eigenlijk smerig. Ik eet het enkel af en toe voor de afwisseling...
!Ik eet qua carbs ook alleen maar pasta denk ik. Zeker halve kilo per week ongekookt.
. Dat beuk ik er in 1.5 dag doorheen.
Can I get an AMEN?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

AH 1+1 gratis nuLaatste weken zijn de verse pasta's bij de Appie en de Plus ook zeer frequent in de aanbieding. Lekker inslaan die handel! Tagliatelle met prei en een lekker zalmpje![]()

Ga van mij satan!

Laatste weken zijn de verse pasta's bij de Appie en de Plus ook zeer frequent in de aanbieding. Lekker inslaan die handel! Tagliatelle met prei en een lekker zalmpje![]()
.
Ik vind 2 euro voor 2x250gram verse pasta niet echt prijzig en het is nog lekker ook!Ja, ja. Sterk staaltje marketing.
Het is nog steeds overpriced maar men koopt het massaal, want het is 'in de bonus'.
Well played Appie![]()
[Link niet meer beschikbaar]