MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

hmm de turk hier is duurder dan de appie xD dus keuze snel gemaakt. Plus valt echt reuze mee kwa vocht van de kip van de appie vind ik btw.
Kan geen kwaad om toch even te gaan kijken haha. Heb overigens hier 20supermarkten, misschien ff allemaal langs gaan kijken welke het goedkoopst is :emo:

Appie kip is wel sterk verbeterd, bij de jumbo is het nog steeds troep imo. Met gehakt is dat dan weer andersom..

best kip blijft die van de lidl imo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.606
Precies:roflol:

Ooh gaat niet om doelen:p maar vind het persoonlijk lekkerder en vergeet het belangrijkste niet; goedkoper
Ik doe zoveel kruiden op mijn kip dat ik ook een schoenzool kan marineren en bakken..het verschil proef ik toch niet:roflol:

De schoenzool is puur hypothetisch...mijn kip is altijd mals ;)

Is het bij en turk goedkoper ja?
Geen idee...geen turk in de buurt..
Ik betaal hier bij de turk;
5,50 eu de kg kipfilet zonder dat 1/3 vocht is en weinig vet randjes.
Kipdij 5 eu de kilo

Gehakt 3,50
Ik verlies maar weinig gewicht met bakken als ik eerlijk ben..dat hele vocht gezeik daar geloof ik niet zo in..
Toch maar eens een turkse slager hier gaan zoeken dan
Nee
hmm de turk hier is duurder dan de appie xD dus keuze snel gemaakt. Plus valt echt reuze mee kwa vocht van de kip van de appie vind ik btw.
Dit dus! Emté idem..

Kan geen kwaad om toch even te gaan kijken haha. Heb overigens hier 20supermarkten, misschien ff allemaal langs gaan kijken welke het goedkoopst is :emo:
20 supermarkten:eek!:

Musclemeat is in bulk ook niet duur voor de kwaliteit!

Appie kip is wel sterk verbeterd, bij de jumbo is het nog steeds troep imo. Met gehakt is dat dan weer andersom..
Vind de jumbo kip best prima, maar je hebt daar meerdere kwaliteiten.

best kip blijft die van de lidl imo.
Die is ook goed!

beste kip blijft die van de KFC imo.
Dat is de beste...qua smaak dan:o

Long chicken bij burger king met kaas en bacon voor de fats en protons
Ook goed..:eating:

Musclemeat is in bulk ook niet duur voor de kwaliteit!
Bestellen wordt hem helaas niet voor mij :p bestel al redelijk wat bij xxl, en ben nooit thuis dus komt vaak bij de buren. :roflol: Laat staan als ze ook nog shit van muscle meat er bij krijgen.

Een buurman heeft al gezegd ik neem niks meer aan van jullie elke maand komen er wel 2-3 dozen over de vloer :rolleyes::roflol::roflol:

Bestellen wordt hem helaas niet voor mij :p bestel al redelijk wat bij xxl, en ben nooit thuis dus komt vaak bij de buren. :roflol: Laat staan als ze ook nog shit van muscle meat er bij krijgen.

Een buurman heeft al gezegd ik neem niks meer aan van jullie elke maand komen er wel 2-3 dozen over de vloer :rolleyes::roflol::roflol:

bij muscle meat kan je ook xxl spullen bestelen dus 2 in 1 joh :P

Hoe doen ze dat dan?
Want ik bestel vaak 1 pot en soms een 4kg zak (vult al 3/4 doos) en dan nog zo een los cadeautje of enige zooi... Als ik nog vlees er bij bestel, grotere doos, of een extra doos?

Laten bezorgen naar een afhaallocatie? :o

Chili.. je brengt mij op ideeën Marvin ;). Dan wel met wat minder vlees na meer dan 600 g te hebben gegeten gisteren :roflol:.

Ga je naar Dunkin Donuts in Amsterdam Marvin?

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.620

Whaha..mijn buren hebben gelukkig nog niet geklaagd! Mijn vriendin koopt ook zowat de wereld via internet:roflol:

Das ook een goede optie!
Hoe doen ze dat dan?
Want ik bestel vaak 1 pot en soms een 4kg zak (vult al 3/4 doos) en dan nog zo een los cadeautje of enige zooi... Als ik nog vlees er bij bestel, grotere doos, of een extra doos?
Heule grote dozen...
denk apart aangezien het ook gekoeld bewaard word @Scoobz0r ?
Dat weet ik eigenlijk ook niet..
Extra dozen voor de buren lekker gek maken hehehe :D:cool:
Precies...ls er meer dozen komen kunnen ze stapelen:roflol:
Kip van de poelier op de markt :)
Die is natuurlijk ook goed..maar daar betaal je ook voor..
Laten bezorgen naar een afhaallocatie? :o
Dit doe ik ook vaak..
Mhmmmm lekkerrrrrr.......een mals kippetje :cool:
:meal:
Dichtbijste is een winkel die om 1700 sluit, ben om 1700 klaar met stage. Daarnaast ben ik lui af :p
Op zaterdag ophalen?
Een winkel verderop kiezen en altijd een crunchy bar in de bestelling gooien als beloning voor het stukje cardio.
Die crunchy bar is oprecht een pro-tip!
Goede vraag..
Chili.. je brengt mij op ideeën Marvin ;). Dan wel met wat minder vlees na meer dan 600 g te hebben gegeten gisteren :roflol:.
Minder vlees? Wat is dat nou weer..
Ga je naar Dunkin Donuts in Amsterdam Marvin?
Nee...overpricede donuts. Daarbij hou ik stiekem het meest van de gewone gesuikerde donuts en daarvoor hoef ik zeker niet helemaal naar Amsterdam..

Vanmorgen getraind..een push training. Wilde eigenlijk beginnen met benchen, maar was helaas bezet..verder erg kort geslapen (een uurtje of 4-5)..niet bevorderlijk!

Push!
Incline smith bench:
20kg: 10
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 12 (top MMC:fire:), 12 (nice:D), 12 (hoppa!)
80kg: 6 (TUT & MMC:fire:), 6, 6 (nipt, maar lekker!:fire:)

Benchpress:
35kg: 15
45kg: 10
65kg: 8
75kg: 6
85kg: 3 (meeh..voelt zwaar..)
90kg: 3 (pff!), 3, 3 (t*ring..), 2 (meeh..:sad:)
60kg: 16+8 (rest-pause pompen:fire::fire:)

Toch een beetje inleveren zo als tweede oefening..

Dumbell shoulder press:
14kg: 12 (top MMC, warmup)
18kg: 15 (easy, huh??), 15 (prima TUT & MMC..:fire:)
20kg: 12, 12 (nice!:D)

V-handle pushdown:
10kg: 15
12.5kg: 8
15kg: 15, 15 (supercontrolled:fire:)
17.5kg: AMRAP: 25 (nice!:D)

Incline pushups:
Bw: 15, 15 (nipt!), 12+6 (rest-pause)

Machine calfraise #teamnocalves:
50kg: 20
60kg: 20 (nice!)
70kg: 10 (toe's in..) + 10 (close stance)
80kg: 15 (t*ring!:fire:)
90kg: 12
50kg: 25 (toe's in:fire:)

Cable fly's (high pulley):
10kg: 20 (MMC..)
12.5kg: 15 (:fire:)
15kg: 15 (t*ring..), 12 (fuaark!:fire:)
7.5kg: 15 (10 sec TUT & sqeez:fire::fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Prima workout, ondanks de wat slapper bench..)

Was vanmorgen zowaar best tevreden met mijn kuiten.. (pre-training)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven