- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zowat alles al gedaan..voor mijn gevoel dan (haters kom er maar in). Zwaar trainen, veel volumr, veel oefeningen, hoge frequentie etc etc...Bro's skippen legday of trainen ze maar 1x per week. Ik ben een van de weinige in mijn gym die ze 2x per week traint en heb ook vrij grote poten tegenover de rest. Zelfs de roiders (50% van mijn gym) trainen ze vaak maar half.
Goede hamstrings, waardeloze quads...IK niet hoor

Heb ik natuurlijk ook gedaan..mijn FSQ's zijn ook gewoon op diepte tegenwoordig.misschien moet je zwaar en diep squatten eens proberen
quads groeien bij mij ook bijna niet![]()

Heb ik natuurlijk ook gedaan..mijn FSQ's zijn ook gewoon op diepte tegenwoordig.
Wie het recept voor meer outsweep heeft...kom maar door..![]()
OK, out weerOmdat ik natty ben en redelijk droog in combi met klote genen voor benen..
Ken zowieso weinig natty's die droog nog echt fatsoenlijke poten hebben..

tut en mmc!Ik heb zowat alles al gedaan..voor mijn gevoel dan (haters kom er maar in). Zwaar trainen, veel volumr, veel oefeningen, hoge frequentie etc etc...
Gains...zeer matigGoede hamstrings, waardeloze quads...
IK niet hoor![]()

Er zijn momenteel 2 gebruikers aanwezig in dit topic (2 leden en 0 gasten).Even off topic en aangezien 90% van Dbb hier zit, merken jullie dat het forum sneller is geworden ?

Zou eerder een topic openen in de AAS-sectie. 95% van de bezoekers en leden van DBB komt daar

Zou eerder een topic openen in de AAS-sectie. 95% van de bezoekers en leden van DBB komt daar![]()
Ik verwijs ze door naar hiergoedkoopanabolenkopen.nl
Ik verwijs ze door naar hiergoedkoopanabolenkopen.nl

Alle aankopen worden anoniem gedoneerd aan forum.bodybuilding.nl
Alle aankopen worden anoniem gedoneerd aan forum.bodybuilding.nl

Maar... Het is een olijfolie handelIk ben niet om te kopen, ik duld geen ananassen handel![]()
. Het is mijn eigen merk olijfolie; het merk heet 'Anabolen'. Ze krijgen het in vials van 10 mL.Maar... Het is een olijfolie handel. Het is mijn eigen merk olijfolie; het merk heet 'Anabolen'. Ze krijgen het in vials van 10 mL.