MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Had je die pic al gezien van Kim Kardishian's booty ?

Knipsel.PNG

Knipsel.PNG

Mooie belichting van je kuiten :) Hoeveel cm meten ze, bruh?

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.624
  • #30.625
En de voeding voor vandaag!:D

Voeding zaterdag 01-04-2017:
8:00 50g havermout + 35g whey + 10g rozijnen + 2 koppen koffie + 4 winegums
Pre-workout: 2 scoops 1M.R
Post-workout: 30g whey (quality supplements)
11:00 80g havermout + 30g whey + 15g rozijnen + multivit & vit D
13:00 110g rijst + 100g kipfilet + sambal manis
15:00 2 pistoletjes + filet american
17:00 425ml griekse yoghurt + 125g blauwe bessen
19:15 250g opgebakken aardappels + 1el zelfgemaakte knoflooksaus :heart: + kipfilet (in satemarinade:heart:) + gewokte sugarsnaps (~800kcals)

~2825kcals, E/K/V: 225g (32%) / 315g (45%) / 70g (23%)

• #30.627
OK toch? Waarom dan altijd #teamnocalves zeggen?
Watsgeburt met IF hier? Ben je daarmee opgehouden eigenlijk?
Omdat ik 39cm te klein vind. Vooral de buitenkant trekt nergens op.. ;) En het begint zo langzamerhand een beetje een inside joke te worden met die kuiten..

In het weekend doe ik geen IF, of althans meestal niet. Als ik weer ietsje droger wil worden ga ik denk wel weer fasted trainen. Scheelt toch weer een zooitje kcals, die ik daarna lekker mag eten:meal:

• #30.633
#teamshreddedfitgirls ?

Wel een goede verhouding, ik heb me ooit laten vertellen dat de biceps en kuiten dezelfde afmeting 'moeten' hebben.
En ga eens trappen lopen...
Verhouding is bij mij altijd wel redelijk goed geweest. Voornamelijk quads blijven een beetje achter..:sad:

Een buik hoort ook onder de 85 te zijn Mr Sanca :D
:schoot::schoot:

Dan spreek je niet eens van een buik, een power belly mag vlot +90cm zijn :D
Dikzakken!

• #30.635
  • #30.637
Nope...wijs jij er maar een paar aan. Tuurlijk zijn het er hier op het forum meer..dan gewoon op straat.

Maar als ik in mijn gym kijk wanneer natty's gaan cutten...dan blijft er bij maar weinig echt een luk formaat over.

Op olifanten vetpercentage had ook ik best dikke benen...

• #30.639
Kan dat niet aan hun manier van trainen liggen ook ?

We'll never know...
Er lopen in mijn gym genoeg fanatiek gasten. Zelf sommige gasten die kuren hebben nog geen fantastische benen..

Het kan altijd aan de manier vn trainen liggen natuurlijk, maar je gaat mij gewoonweg niet vertellen dat omdat ik het verdom backsquats te doen ik daardoor massa mis. Je kunt IMO prima benen opbouwen met zware legpresses of bijvoorbeeld hacksquats (mits je genetisch geluk hebt..). Betwijfel zelfs of het wel zo achterlijk zwaar moet...

Er lopen in mijn gym genoeg fanatiek gasten. Zelf sommige gasten die kuren hebben nog geen fantastische benen..

Het kan altijd aan de manier vn trainen liggen natuurlijk, maar je gaat mij gewoonweg niet vertellen dat omdat ik het verdom backsquats te doen ik daardoor massa mis. Je kunt IMO prima benen opbouwen met zware legpresses of bijvoorbeeld hacksquats (mits je genetisch geluk hebt..). Betwijfel zelfs of het wel zo achterlijk zwaar moet...

Ik ben er nu nog vrij zekerder van dat het aan hun manier van trainen ligt :P

Je geeft zelf al aan genetisch benadeeld te zijn dus jij zou er zeker een voordeel mee kunnen doen imo en natuurlijk hoeven ze niet achterlijk zwaar te zijn maar je moet ze wel doen imo.

Terug
Naar boven